Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Je eigen prive berichten kan je bereiken via het Info Center (dat rechthoekige ding links in beeld) Bijna bovenaan zie je staan "Prive berichten" en als je op "Inbox" klinkt kom je in het "Persoonlijke Berichten" scherm.
Nog een weekje. Komt er nog een teller te staan in het infocenter?
Hallo,Ik heb me een aantal uur geleden opgegeven voor de fandag, maar nog geen code ontvangen. Weet iemand hoe lang het duurt eer je de code ontvangt?(voor het geval ik weer eens een fout in mijn e-mail adres heb gemaakt)Alvast bedankt!
hoi molfans, ik wil ook heel graag naar de fan-dag, lijkt me super om alle molkandiaten te zien!! en de mol natuurlijk!! eh ik bedoel milouska natuurlijk!! ehm zijn er hier ook molfans uit barneveld en omgeving? anders moet ik alleen reizen in de trein en ik dacht als er nou meer gaan is het leuker om samen te gaan?? we zijn toch allemaal fans dus we hebben een onderwerp om over te praten, dat is zeker!! ik krijg namelijk mijn vriendinnen niet mee naar amersfoort helaas
ik kreeg na een half uur mijn code al! alleen het geld storten duurt wat langer voor je ziet dat het echt gestord is!!
Je kunt jezelf wel een privébericht sturen! Ik heb het @miesh ooit zien doen
Dat weten we dan ook allemaal weer en is het nu weer tijd voor de molfandag
Ja hoor, kan wel gemaakt worden.
Ik stuur hem zo.
hee ja wat betreft het uitnodigen van Ferdi en anderen: ik durf het bijna niet te zeggen maar iedereen die het persoonlijk voor elkaar krijgt een (ex-) kandidaat over te halen naar de MFD te komen (organisatie uitgezonderd overigens), en dat op de MFD tegenover mij kan bewijzen, krijgt een drankje van me!Voor George twee drankjes overigens...
Ik vind dit discriminatie!
Nou MC, als je kan bewijzen dat je het echt persóónlijk hebt gedaan, en niet als organisatie, dan wil ik er nog wel over nadenken...
jmmr genoeg kan ik niet komen. maar ik heb wel een vraagje zou iemand of meerdere mensen, de dag willen filmen. hoeft natuurlijk niet helemaal maar gewoon een stukje van het vragenvuur en dat soort dingen. want ik wil het natuurlijk wel graag mee maken .
Is er nog voldoende plek? En tot wanneer is er nog tijd om te betalen via InternetBankieren?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
458 gasten en 4 vaste bezoekers