Nieuws Volg en like ons op Facebook!
IN JE UPPIE?het zit daar bomvol met mol fans. en daedalus en ik zijn er natuurlijk ook nog, dus als je het eng vind mag je vast wel een handje vasthouden.
Ik heb hier nog nooit gepost, wel heeeel veeeel gelezen, met veel genoegen. Ik heb me ook opgegeven voor de MFD, een mooie afsluiting van een mooi programma.Tijdens het lezen van alle post heb ik me het nooit afgevraagd hoor, deed er ook niet veel toe, maaruh........ zijn er ook ietsjes oudere WISDM fans die naar de fandag komen?
Mensen, veel plezier op de Mfd zondag, zoals ik al heb gezegd kan ik er helaas niet bij zijn ik ben morgenvroeg al weg, maar ik zal alles terugkijken via de dvd Veel plezier
maaruh........ zijn er ook ietsjes oudere WISDM fans die naar de fandag komen? Bijna 50 !
Tuurlijk zijn die ook aanwezig
zo'n jaartje of 68, niet waar bakkie?
Wie vroeg dat ook weer van die leeftijd?En wat is ietsjes ouder?
Dat was ik dus Ietsjes ouder is boven de dertig.. sorry hoor maar ik had op wat namen geklikt en zag leeftijden staan van 14, 15, 19, 22 en bedacht me of het wel zo'n goed idee was om te gaan..als veertiger tussen 100 scholieren voel ik me zo bejaard.. Ach, was een onzeker moment, sorry mensen..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
329 gasten en 4 vaste bezoekers