Het was weer een geweldige MFD!
Bijna alle kandidaten waren er, behalve Chris die ook heel graag wilde komen. Karel was er, en er waren ook wat oud-kandidaten, ik heb Dick en George (hij presenteerde het vragenvuur) gezien. Heel erg leuk om de kandidaten en medeforummers in het echt te zien en te spreken!
De veiling (door Richard en Peggy) was weer hartstikke leuk en bracht veel geld op voor het KWF Kankerbestrijding. Ook ik heb een grote bijdrage geleverd door een -1000 Euro bordje uit het memoryspel te kopen voor 55 euro en een sjekkel aan ring (de enige die geveild werd, dat moest dus wel veel opleveren) te kopen voor 115 euro.
Het vragenvuur was weer een prachtig onderdeel waarin we veel leuke dingen te weten zijn gekomen. (Dat Milouska het woord 'sjekkel' heeft geintroduceerd bijvoorbeeld, en dat Richard zijn telefoon had neergelegd, met een SMS-je van een vriend waaruit op te maken was dat hij de Mol was. Hij legde de telefoon neer om zijn medekandidaten op een verkeerd spoor te brengen, maar Milouska was de enige die de telefoon gezien heeft.)
De finale van de Quiz werd door Toine gepresenteerd en ik ben 2e geworden! Winnaar: (ik weet je naam even niet) nogmaals gefeliciteerd! Laat je de foto nog even zien die er gemaakt is? (De winnaar ging op de foto met alle kandidaten en krijgt een t-shirt met deze foto er op.)
Crew: petje af! Weer fantastisch geregeld deze fandag! Op naar de volgende!