Auteur Topic: De MFD 2006: 21 mei!  (gelezen 284913 keer)

Offline Joff

• Forumlid
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #740 Gepost op: 22-05-2006, 09:44:13 »
ik vind het op een bepaalde manier een beetje dom dat george er was

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #741 Gepost op: 22-05-2006, 09:47:23 »
http://www.twilightcrew.com/dennis/mfd/index.html

mijn fotos, have fun ^_^

::oink:: wie is dat enorm knappe meisje met de rode krulletjes op jouw vierde foto? ::love::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #742 Gepost op: 22-05-2006, 09:47:34 »

waarom dat dan weer? :/

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #743 Gepost op: 22-05-2006, 09:51:17 »
waarom dat dan weer? :/

wel, hij is van een aantal series geleden, het is zo een beetje alsof men zegt "zonder george erbij, is het niets" en tsja ik vind dat toch een beetje een belediging voor de andere kandidaten

beetje alsof je in de finale-uitzending van Idols 2007 gaat zeggen "Jim en Jamai zijn er ook bij want dat vinden de fans zo leuk"

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #744 Gepost op: 22-05-2006, 09:53:27 »
wel, hij is van een aantal series geleden, het is zo een beetje alsof men zegt "zonder george erbij, is het niets" en tsja ik vind dat toch een beetje een belediging voor de andere kandidaten

beetje alsof je in de finale-uitzending van Idols 2007 gaat zeggen "Jim en Jamai zijn er ook bij want dat vinden de fans zo leuk"

waar haal je dat 'zonder george er bij is het niks' dan vandaan????
omdat men begon te klappen toen ie binnen kwam? dick was er toch ook? er zijn elk jaar wel weer oud kandidaten bij, ik zie daar geen belediging in :/

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #745 Gepost op: 22-05-2006, 11:40:53 »
oh men ,ik heb de geweldigste dag van mijn leven gehad :) ik heb de naamkaartjes van geert, milouska, roderick en toine .. met handtekeningen , laura heeft de rest.
twas geweldig.
pff nou maar weer een jaar wachten
dennis for mole !

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #746 Gepost op: 22-05-2006, 11:51:57 »
oh men ,ik heb de geweldigste dag van mijn leven gehad :) ik heb de naamkaartjes van geert, milouska, roderick en toine .. met handtekeningen , laura heeft de rest.

zélfs van dick.  ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #747 Gepost op: 22-05-2006, 12:19:34 »
Ben ik niet met je eens. De fandagen zonder Georges waren ook erg leuk. En zoals ik het kon beoordelen, had Georges er gisteren gewoon ook veel plezier in. En Dick ook.

Offline BodyBagGirl

• Forumlid
  • Giger RuleZ
« Reactie #748 Gepost op: 22-05-2006, 12:33:52 »

Nou ja, op een bepaalde manier een beetje erg domme opmerking!!!

Juist heel erg leuk dat hij spontaan langskomt... Er zijn ook nog steeds veel mensen die hem graag zien... hij neemt ook helemaal niet een dominante positie in... Hij staat juist een beetje in een hoekje te kijken met een grote glimlach, (naar al die gekke fans)  ;) ;D...
En het vragenvuur waar hij voor gevraagd werd, deed hij juist onwijs leuk!!!

Gisteren was echt een leuke dag, ik had alleen nog een heleboel willen vragen, ik heb nog lang niet op alle vragen antwoord... maar door de hectiek en drukte totaal vergeten...

Wat voor inside stories hebben jullie gehoord???

BBG
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #749 Gepost op: 22-05-2006, 12:38:05 »
karel vertelde een leuk verhaal.

kwamen ze een stel nederlanders tegen...
'zijn jullie nederlanders?'
'ja.....'
'zijn jullie aan het filmen?'
'ja.......'
'is dat geheim?'
'JA!!!!!!'

::rofl::

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #750 Gepost op: 22-05-2006, 12:39:00 »
Hoooi! Ik had gisterenavond maar alvast een stukkie getypt over hoe ik het vond. Ik moet het eigenlijk nog even spellchecken, maar ik moet zo werken, dus daar heb ik geen tijd meer voor. Maar ik kan NU op `t forum dus ik `t NU posten :D.

---------------------------

Beste mensen!

Als ik dit schrijf ben ik net anderhalf uur terug uit Amersfoort, maar helaas doet het forum bij mij weer raar, waardoor ik wel van alles kan lezen (na erg lang laden), maar niets kan posten.
Maar ik vond het GEWELDIG!!! Echt helemaal super! Het was supergoed georganiseerd en de kandidaten en mede-forummers waren allemaal heel aardig. Wendy en ik hadden eigenlijk al meteen een leuk groepje te gevormd met wat mensen (Sally mn heenreismaatje, veerraak en xki) en we hadden een tafeltje te pakken dus dat was even onze homebase. Toen de kandidaten aankwamen zijn Wendy en ik een rondje gaan maken door `t stadscafé en daar waren er heel wat te vinden. Wen mooi op de foto met Toine en ik op de foto met Roderick, dus ons hoofddoel was al bereikt voor ons allebei haha. Ik weet niet of Stephanie van `t .nl forum hier ook zit maar R.E.S.P.E.C.T. voor `t durven vragen om die briefjes, want ik was te chicken om überhaupt maar een woord met Roderick te wisselen...jaja, ook Ro-fan...Ik durfde nog net te vragen of ik met `m op de foto mocht en dat ook alleen maar omdat Wendy me naar voren duwde (dank daarvoor Wendy!).
Met veel kandidaten op de foto geweest en ook met George!!! Maar ik zat net mijn foto`s te bekijken en realiseerde me ineens dat ik er helemaal niet met Wendy opsta hihi, oops... Mgoed, ik heb het echt super naar mijn zin gehad! Zoals ik al zei waren de kandidaten heel erg aardig. In het bijzonder moet ik toch echt even Peggy noemen  ::bravo::, wat bleef die ontzettend aardig zeg. En maar met iedereen op de foto gaan en zelfs toen ze bijna wegging en ik nog een vraag wilde stellen was dat prima (en de toon van dr stem was echt zo van: natuuuuurlijk is dat goed). Echt super. Mijn 2e doel van de dag was dus een vraag stellen aan Peggy, over van wie ze die rode roos had die ze in haar handen had toen de kandidaten van Karel hoorden hoeveel ze hadden verdiend in de bekend worden opdracht in aflevering 7 en dat heb ik gedaan. Vraag me niet waarom ik `t zo graag wilde weten, maar ik was erg nieuwsgierig. Het was trouwens Roderick die `m voor haar had gekocht bij dat bloemenjongetje (hehe, had een paar opties in mn hoofd, dat was optie 1 )  *awwww*. Mijn 3e doel was het bemachtigen van een memoryspelbordje, maar dat is niet gelukt...mijn maximumbudget was helaas te laag... Ik zal niet alle kandidaten langsgaan, anders wordt dit verhaal echt te lang (en dat wordt het al :P). Verder ben ik echt weg van Karel, wat een leuke man is dat...! Ik wilde heel graag nog even op de foto met hem, terwijl hij een biertje wilde gaan drinken in het stadscafé, maar dat was goed. Hij zei nog dat als hij haar had gehad, hij dan ook een doekje in zijn haar zou doen (ik was het meisje met het rode doekje in haar haar :D), of zoiets in ieder geval, heel grappig. Toen vroeg iemand `m wat (xki, jij of niet?) en toen zei hij dat hij het daar wel over wilde hebben met een biertje. Nou, wij erachter aan, en we hebben dus uiteindelijk een uur met een man of 10 rustig met `m zitten praten. Echt een superleuke (en lekker rustige) afsluiting van de fandag. Vervolgens zijn we met diezelfde groep nog naar `t station gelopen samen met Karel en daarna nog wezen eten met een deel van dat groepje, dat was ook echt supergezellig jongens! Bij deze daarom nog even een dikke knuffel voor Daedalus, Dech2410,  Mol Thessa, Bart (is dat ook je nick?), xki, Sally, die naamloze non-forummer uit het Westen des lands en natuurlijk Wendy (hopelijk vergeet ik niemand...). Ook nog een knuffel voor veerraak, die helaas wat eerder wegging dan wij...en voor iedereen die ik nu vergeet . Wat mij betreft was `t zeker een avontuur met nieuwe en oude vrienden :D (gna, Wen je weet waar je onder valt natuurlijk).

Organisatie, suuuuuuperbedankt! Het was echt te gek!
En mochten er kandidaten meelezen hiero  `t was echt geweldig dat jullie er waren! Hopelijk kunnen jullie nog wat zien, ondanks al het geflits ;).

Iedereen met foto`s hier  ze zijn allemaal prachtig! Dech2410, vooral die van onze wandeling met Karel is wel behoorlijk grappig hahaha.

Alvast een paar foto`s van mij (meer volgt als ik ze heb geuploaded bij photobucket)en ik werk even met links omdat ze anders megagroot worden.

http://i4.tinypic.com/10ct6au.jpg
http://i4.tinypic.com/10ct99c.jpg
http://i4.tinypic.com/10ctcus.jpg
http://i4.tinypic.com/10ctgmc.jpg
http://i4.tinypic.com/10cu5v7.jpg
http://i4.tinypic.com/10cubuc.jpg
http://i4.tinypic.com/10cui9v.jpg

Liefs,

Annette.

« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 18:55:29 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Mariell

• Forumlid
  • agja
« Reactie #751 Gepost op: 22-05-2006, 12:48:37 »
mooi verhaal en leuke foto's Seraphina!   ::ok::  en ik heb je wel gezien hoor, maar ik wist niet dat jij dat was  :(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #752 Gepost op: 22-05-2006, 12:49:15 »
Enne, Annette, Bodejos nergens gezien???????  ::rofl:: ::rofl::

Ik kan alleen maar zeggen: de ervaringen die jij opschrijft, die hebben er ieder jaar heel veel. De kandidaten vinden het gewoon zelf heel leuk, is mijn ervaring.

Offline *Wendy*

• Forumlid
« Reactie #753 Gepost op: 22-05-2006, 13:13:37 »
Ha mensen! ::zwaai::

Tjonge, wat was de molfandag leuk! ;D Het was de eerste keer dat ik er naar toe ging, maar had echt niet verwacht dat het zo gezellig en leuk zou worden!  ::tandpastasmiley:: En dan ook nog in de finale komen van quiz en zelfs winnen! Mijn dag kon toen helemaal niet meer stuk! :)Wanneer ik het t-shirt heb gekregen, zal ik hiervan een foto maken en op t forum plaatsen. Ook erg leuk om eens de gezichten te zien achter alle nicknames van de forummers :D
Crew: ontzettend bedankt voor de leuke dag! ::ok:: super dat jullie zoiets organiseren ::bravo:: Als er volgend jaar weer een fandag komt, ben ik er weer bij ::jaja::

X Wendy

P.s. Binnenkort zal ik nog even wat foto's plaatsen van de MolFanDag!

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #754 Gepost op: 22-05-2006, 13:17:06 »
Het was een super leuke dag ! Complimenten aan de kandi's en Karel.  ::bravo:: Lekker relaxed ! En Milouska :  ::ok::, knap dat je het zo lang hebt volgehouden. ::trots::

En dat George en Dick er waren  ::jaja::, hardstikke leuk. Ik denk dat de kandi's dit echt niet vervelend vonden. Als molfans zullen ze het, denk ik, ook leuk gevonden hebben dat hij er was.

Ook hoop ik dat de ouders van Frédérique het boek leuk vinden. Heeft iedereen er wel wat ingeschreven?

Organisatie, crew en wie dan ook :

Hartelijk bedankt

Offline Sander

• Forumlid
« Reactie #755 Gepost op: 22-05-2006, 13:19:33 »
dat ziet er best professioneel uit!  ::ok::

:) Dank je wel! Voor iemand die van fotografie z'n werk probeert te maken vind ik dat erg leuk om te horen :)

Zijn heel erg mooi Sander!!!

Kun je er niet een paar online hier zetten... het fotoalbum is in flash en daarom niet op harde schijf te zetten...  ;)

Nee, sorry, daar doe ik niet aan.

Offline BodyBagGirl

• Forumlid
  • Giger RuleZ
« Reactie #756 Gepost op: 22-05-2006, 13:20:25 »
Ook hoop ik dat de ouders van Frédérique het boek leuk vinden. Heeft iedereen er wel wat ingeschreven?

Dat vond ik een heeeeel mooi gebaar!!! Als ik het van te voren had geweten had ik wel iets extra's meegenomen om erin te plakken... Komt het idee van de crew of via Richard???

Hopelijk heeft iedereen er iets moois ingeschreven!!!
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #757 Gepost op: 22-05-2006, 13:43:27 »
ik ben bezig met een verslagje
kan iemand mij uitleggen hoe ik er foto's bij kan zetten?? 
Triomf!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #758 Gepost op: 22-05-2006, 13:58:56 »
Superleuke Molfandag weer!! ::bravo::

Eén minpuntje:
Jantien en Harrie waren er niet dit jaar...
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #759 Gepost op: 22-05-2006, 14:46:12 »
Nou ja, op een bepaalde manier een beetje erg domme opmerking!!!

Juist heel erg leuk dat hij spontaan langskomt... Er zijn ook nog steeds veel mensen die hem graag zien... hij neemt ook helemaal niet een dominante positie in... Hij staat juist een beetje in een hoekje te kijken met een grote glimlach, (naar al die gekke fans)  ;) ;D...
En het vragenvuur waar hij voor gevraagd werd, deed hij juist onwijs leuk!!!

Gisteren was echt een leuke dag, ik had alleen nog een heleboel willen vragen, ik heb nog lang niet op alle vragen antwoord... maar door de hectiek en drukte totaal vergeten...

Wat voor inside stories hebben jullie gehoord???

BBG

Misschien heb je wel gelijk, ik moet ook bekennen dat ik er niet bij was, bij de fandag. Het viel mij alleen op dat George er dus was, en ik was nogal verbaasd...maar blijkbaar is het wel vrij gewoon dat er mensen van andere jaren komen? Ik dacht dat hij was komen opdagen met een instelling van "mensen zullen mij nog wel eens willen zien" maar blijkbaar was hij heel bescheiden, goed ik had het mis!