Auteur Topic: De MFD 2006: 21 mei!  (gelezen 284892 keer)

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #760 Gepost op: 22-05-2006, 15:06:45 »
Misschien heb je wel gelijk, ik moet ook bekennen dat ik er niet bij was, bij de fandag. Het viel mij alleen op dat George er dus was, en ik was nogal verbaasd...maar blijkbaar is het wel vrij gewoon dat er mensen van andere jaren komen? Ik dacht dat hij was komen opdagen met een instelling van "mensen zullen mij nog wel eens willen zien" maar blijkbaar was hij heel bescheiden, goed ik had het mis!
Misschien ben je een beetje George fan en baalde je dat je er niet bij was toen hij er bij was?

Dat George er was vond ik heel erg leuk! Vooral omdat er zo weinig kandidaten uit vorige jaren waren en dat dan juist George er wel was!Top ::ok:: Had Dick het trouwens ook wel een beetje naar z'n zin gehad? :D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #761 Gepost op: 22-05-2006, 15:07:56 »
Misschien heb je wel gelijk, ik moet ook bekennen dat ik er niet bij was, bij de fandag. Het viel mij alleen op dat George er dus was, en ik was nogal verbaasd...maar blijkbaar is het wel vrij gewoon dat er mensen van andere jaren komen? Ik dacht dat hij was komen opdagen met een instelling van "mensen zullen mij nog wel eens willen zien" maar blijkbaar was hij heel bescheiden, goed ik had het mis!

hij was zeker bescheiden, hij stond samen met dick in het achterste hoekje... maarja, toen hij binnen kwam werd er door richard geroepen dat george, 1 van de beste mollen ooit, was gearriveerd... en hij wou nog wle stiekem binnen sluipen  ;D

trouwens, waarschijnlijk vinden ze (oud kandidaten) het zelf ook leuk de kandidaten van dit jaar te zien!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #762 Gepost op: 22-05-2006, 15:13:25 »
ik ben bezig met een verslagje
kan iemand mij uitleggen hoe ik er foto's bij kan zetten?? 

Het ligt er een beetje aan hoe groot je foto's zijn. (Het liefst dus niet zo heel groot) Je kan ze op zo'n speciale uploadpagina zetten en dan linken of bij je bericht mee sturen tot ik dacht 100kb.
er was eens......

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #763 Gepost op: 22-05-2006, 15:23:14 »
Misschien ben je een beetje George fan en baalde je dat je er niet bij was toen hij er bij was?

Eh nee, ik heb de serie met George nooit gezien.

Heeft iemand trouwens nog een antwoord op mijn eerdere vraag:
http://www.twilightcrew.com/dennis/mfd/index.html
Wie is het meisje met de mooie rode krulletjes op foto 4? ::bravo::

Offline Cinneke

• Forumlid
« Reactie #764 Gepost op: 22-05-2006, 15:26:57 »
Ik weet niet hoe dat meisje heet.. Sorry..!

Ik ga eens even kijken of ik een paar fotos kan plaatsen..!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #765 Gepost op: 22-05-2006, 15:29:49 »
Bij deze daarom nog even een dikke knuffel voor Daedalus, Dech2410,  Mol Thessa, Bart (is dat ook je nick?), xki, Sally, die naamloze non-forummer uit het Westen des lands en natuurlijk Wendy (hopelijk vergeet ik niemand...).
:D Jij ook een knuffel. Dat was zeker nog gezellig. We wilden trouwens eigenlijk bij Karel langs om wat te eten, maar ja, toch maar niet.
The British are not impressed.

Offline Badeendjuh

• Forumlid
« Reactie #766 Gepost op: 22-05-2006, 16:13:07 »
Wij hebben echt een geweldige dag gehad en we komen zeker terug volgend jaar!! ::ok::
Was echt heel tof dat er zo veel tijd was voor foto's en handtekeningen:)
En ze waren echt vet aardig!!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #767 Gepost op: 22-05-2006, 16:18:49 »
Wat leuk om te lezen/zien  ::bravo::

Maar jullie lijke wel paparazzi, zoveel foto's van kandidaten  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

(8 foto's ofzo van Liz&Richard die samen ergens heen lopen  ;D )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #768 Gepost op: 22-05-2006, 16:22:33 »
Wat leuk om te lezen/zien  ::bravo::

Maar jullie lijke wel paparazzi, zoveel foto's van kandidaten  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

(8 foto's ofzo van Liz&Richard die samen ergens heen lopen  ;D )

haha, wij hadden ook vies veel van die aankomst foto's... maar zijn allemaal alweer gewist, omdat we belangrijker foto's moesten maken ;)

liz en richard stonden trouwens fout geparkeerd.  :P

Offline cadfael

• Forumlid
« Reactie #769 Gepost op: 22-05-2006, 16:23:24 »
ik vind het op een bepaalde manier een beetje dom dat george er was
Ik vind het op een zeer duidelijke manier achterlijk dat je zoiets zegt!  >:(

Hulde aan George  ::bravo:: én Dick  ::bravo::
Dit jaar was ik er niet, vorig jaar wel en toen vond ik het fantástisch om te zien hoeveel ex-kandaten er waren uit verschillende series; juist ontzettend leuk dat ze komen  :-* :-* ::ok::

Toen ik vorig jaar zei dat ik het zo leuk vond van Prince en John dat ze er waren, toen zei Prince: "Wij zijn óók molfans hoor!"

Denk voortaan eerst even na voordat je wat zegt Joff  ::vergroot:: ::zweep:: >:D
Mol moet, mol doet je goed!

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #770 Gepost op: 22-05-2006, 16:43:08 »
het RN stelletje was er ook :)
en vonden het heel leuk :D
ook al waren ze meer met elkaar bezig dan met de rest :-X

mooie foto's Sander  ::bravo:: ::bravo:: :)
Menno is gek

Offline Cinneke

• Forumlid
« Reactie #771 Gepost op: 22-05-2006, 16:44:14 »
RN stelletje??? Mis ik iets?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #772 Gepost op: 22-05-2006, 16:45:09 »
ja, ik kwam jullie echt de ganse dag tegen.
dan zocht ik iemand anders, en dan liepen jullie weer in mijn beeld.  :P

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #773 Gepost op: 22-05-2006, 16:48:40 »
Ik schrijf nu even mn aanvulling op mn stukje omdat ik lang niet iedereen heb genoemd hihi. Als allereerste naTUURlijk Jos en Annemieke, die samen met Xki voor het station stonden te wachten en meteen met ons gingen kletsen. Helaas ben ik jullie een beetje uit het oog verloren de rest van de dag, zeker Annemieke, maar van jou las ik net in de PM dat je eerder weg was dus dat klopt dan wel  ::tandpastasmiley::. Jos, gefeliciteerd met je kaart!
Ten tweede even alle kandidaten afgaan die ik nog niet heb gehad: Milouska is echt superlief en een bikkel dat ze zo lang geweest in die drukte. Ik heb haar zelf maar niet lastiggevallen, omdat ik niet zoveel te vragen had en ik `t wel druk genoeg rondom haar vond steeds. Liz was snel weer weg, echt jammer, want had nog graag met haar op de foto gewild...Toine en Geert zijn relaxte gasten. Punt. Alleen ik begon me wel een beetje af te vragen of Geert dat geplaag steeds niet erg vindt! Ik vond `t zo zo zielig  :-\\. Richard is TE grappig en TE ad rem gewoon  ::rofl::, Toine trouwens ook wel. En Mary-Lou was heel vriendelijk en rustig en is TE fotogeniek gewoon hahaha. Roderick was ook heel vriendelijk en ook heel rustig, tenminste, wat ik van `m gezien heb, want ik was dus te schijterig om met hem te praten  ::ohno:: ::niet-ok::. Hij ging op een gegeven moment helemaal achteraan staan en dat vond ik wel typisch eigenlijk, dat was precies wat ik van hem had verwacht. Ik ga straks nog even wat mensen stalken per PM voor een uitgebreid Roderick verslag :kuchmolthessakuch:. Hehe, en nu ik Roderick zo op RTL Z zie, vind ik het toch wel een raar idee dat ik gisteren die kerel gewoon in het echt gezien heb, terwijl ik `m al zoooooooo vaak `t nieuws heb zien doen. *denkt dat ze dat gevoel de komende week bij nog wel meer lui gaat krijgen*  ::rofl::.

Wie waren trouwens die meisjes die de enveloppen van de zoutblokkenopdracht bij de veiling hadden gescoord? Nog gefeliciteerd daarmee!
Nursy! Ik heb jou niet gezien...ik zag je op de foto`s bij Dech2410, maar ik heb je geloof ik niet gezien... ::ohno::

Na, nou heb ik toch wel zo`n beetje iedereen gehad toch  ::hypocriet::.

Waaaaah, maar `t was echt zoooooooo leuk. Sorry dat ik zo in herhaling val, maar ik heb er gewoon nog steeds een vette smile van op m`n gezicht staan   ;D.

::bravo::

Liefs,

Annette.

Edit: jah, ahum, ik ben lichtelijk lang van stof  ::schaam::
Edit2: Jawel, Dick vergeten! Helemaal top dat hij er was  ::ok::.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 16:51:19 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #774 Gepost op: 22-05-2006, 16:50:24 »

inderdaad ja, ik heb jullie constant met elkaar dingen zien doen, en ik heb dr niet eens op gelet  :P

Toine zei gisteren dat-ie naar Hilversum moest, en 's avonds --ik had er speciaal op gelet--- zag ik m op studio sport, en toen dacht ik: heb ik hem nou vanmiddag gezien? Dat is best raar... En hett toppunt van relaxed heid was toch wel toen Mary-Lou met haar man en kindje wegging...dan bedenk je je dat dat ook maar gewoon mensen zijn...
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 16:53:18 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Cinneke

• Forumlid
« Reactie #775 Gepost op: 22-05-2006, 16:55:45 »
Ja.. Daar dacht ik ook al aan toen ik mary-lou met haar kindje zag lopen.. Best raar

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #776 Gepost op: 22-05-2006, 17:02:14 »

Toine zei gisteren dat-ie naar Hilversum moest, en 's avonds --ik had er speciaal op gelet--- zag ik m op studio sport, en toen dacht ik: heb ik hem nou vanmiddag gezien? Dat is best raar... En hett toppunt van relaxed heid was toch wel toen Mary-Lou met haar man en kindje wegging...dan bedenk je je dat dat ook maar gewoon mensen zijn...

M`n broer geloofde bijna niet dat Toine er was, omdat hij `m `s avonds al weer op tv zag sjonge. En Mary-Lou en kindje  ::love::.

Trouwens, er werd volgens mij op `t .nl forum gevraagd of iemand foto`s heeft gemaakt tijdens ons gesprek met Karel, hier volgens mij ook wel ergens. Ik heb daar expres geen foto`s van gemaakt, ik heb er wel even aan gedacht, maar ik vond het juist zo leuk dat we daar spontaan met hem zaten en `t was gewoon echt even een onderonsje. Foto`s maken is dan toch zo fannerig en zo had ik me de hele dag al gedragen en dat vond ik niet zo passen bij de situatie. Ik kan me trouwens ook niemand herinneren die daar foto`s heeft gemaakt, misschien iemand met een mobiel, dat valt iets minder op...

XXX.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 17:10:31 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #777 Gepost op: 22-05-2006, 17:15:39 »
jullie maken me jaloers :(

ik ga volgend jaar ook  ik weet het zkr :D

en leuke foto's iedereen   vooral die van nursy   gister kwam ik er achter dat ik haar eigenlijk al het hele jaar kende  heel vreemd :P
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 17:17:38 door vieffan »

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #778 Gepost op: 22-05-2006, 17:37:59 »
Ziet er wel heeeeeel tof uit, leuke foto's leuke sfeerimpressies!!!!.. maar.. Ik zou graag wat vragen en vooral antwoorden lezen... vragenvuur en/of uit t topic wat we weleens willen weten!
Misschien ben ik een beetje ongeduldig (misschien?? whahaha zéker!)Dus kom maar op met je verslagjes!
Groetzels Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #779 Gepost op: 22-05-2006, 17:40:09 »
oja    en heeft er nog iemand gevraagt wat nou precies die grote verrassing was van de eerste aflevering ??

(niet ongeduldig en nieuwsgierig hoor ;))