Ik schrijf nu even mn aanvulling op mn stukje omdat ik lang niet iedereen heb genoemd hihi. Als allereerste naTUURlijk Jos en Annemieke, die samen met Xki voor het station stonden te wachten en meteen met ons gingen kletsen. Helaas ben ik jullie een beetje uit het oog verloren de rest van de dag, zeker Annemieke, maar van jou las ik net in de PM dat je eerder weg was dus dat klopt dan wel
. Jos, gefeliciteerd met je kaart!
Ten tweede even alle kandidaten afgaan die ik nog niet heb gehad: Milouska is echt superlief en een bikkel dat ze zo lang geweest in die drukte. Ik heb haar zelf maar niet lastiggevallen, omdat ik niet zoveel te vragen had en ik `t wel druk genoeg rondom haar vond steeds. Liz was snel weer weg, echt jammer, want had nog graag met haar op de foto gewild...Toine en Geert zijn relaxte gasten. Punt. Alleen ik begon me wel een beetje af te vragen of Geert dat geplaag steeds niet erg vindt! Ik vond `t zo zo zielig
. Richard is TE grappig en TE ad rem gewoon
, Toine trouwens ook wel. En Mary-Lou was heel vriendelijk en rustig en is TE fotogeniek gewoon hahaha. Roderick was ook heel vriendelijk en ook heel rustig, tenminste, wat ik van `m gezien heb, want ik was dus te schijterig om met hem te praten
. Hij ging op een gegeven moment helemaal achteraan staan en dat vond ik wel typisch eigenlijk, dat was precies wat ik van hem had verwacht. Ik ga straks nog even wat mensen stalken per PM voor een uitgebreid Roderick verslag :kuch
molthessakuch:. Hehe, en nu ik Roderick zo op RTL Z zie, vind ik het toch wel een raar idee dat ik gisteren die kerel gewoon in het echt gezien heb, terwijl ik `m al zoooooooo vaak `t nieuws heb zien doen. *denkt dat ze dat gevoel de komende week bij nog wel meer lui gaat krijgen*
.
Wie waren trouwens die meisjes die de enveloppen van de zoutblokkenopdracht bij de veiling hadden gescoord? Nog gefeliciteerd daarmee!
Nursy! Ik heb jou niet gezien...ik zag je op de foto`s bij Dech2410, maar ik heb je geloof ik niet gezien...
Na, nou heb ik toch wel zo`n beetje iedereen gehad toch
.
Waaaaah, maar `t was echt zoooooooo leuk. Sorry dat ik zo in herhaling val, maar ik heb er gewoon nog steeds een vette smile van op m`n gezicht staan
.
Liefs,
Annette.
Edit: jah, ahum, ik ben lichtelijk lang van stof
Edit2: Jawel, Dick vergeten! Helemaal top dat hij er was
.