Heyya iedereen, ook ff een berichtje van mij!
Net zoals iedereen heb ik een superdag gehad met bekende en minder bekende mensen (die nu bekenden zijn geworden!) Knuffel terug aan jullie allemaal!
Ik vond het geweldig dat er zoveel kandi's waren en ik kan het niet helpen, vooral super dat George kwam opdagen.
Grappig wel dat hij Milouska totaal niet door had gehad, maar op Toine had gezeten!
Ik had mn molknuffel meegenomen en die is met Milouska en George op de foto geweest (en met mij ook, waar hebben jullie díe foto's?)
Mijn eigen foto's laten nog ff op zich wachten, want ik heb helaas geen digitale camera, maar ik laat ze op een foto-CD zetten en volgende week kan ik ze posten.
Zo jammer dat Richard niet wou paaldansen, we hadden het zo goed geregeld met de rest... :S
vieffan, die verassing was gewoon liz en ro die van de groep werden gescheiden (volgens anton jongstra).
Het spijt me een beetje dat ik vroeger wegging, maar ik heb wél mn trein gehaald en ik was om negen uur thuis (das een opluchting als je naar Middelburg moet met zoveel werkzaamheden aan het spoor).
Maar ik hoop dat er nog een algemeen verslag met foto's komt van de site, dan heb je alles bij mekaar, lekker overzichtelijk!
Ik laat nog wel van me horen, groetjes, Vera