Auteur Topic: De MFD 2006: 21 mei!  (gelezen 284844 keer)

Offline FalconMatrix

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #820 Gepost op: 22-05-2006, 21:31:05 »
Over dat sleutelgordijn: Karel stond er aan te pielen toen ie een telefoontje pleegde, ookal stond er met koeienletters: NIET AANKOMEN! ;D

Inderdaad :D ik zei het ook al tegen Lutek, we vroegen ons af of hij wel werkelijk kon nieuwslezen  ::)
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline nevermind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
« Reactie #821 Gepost op: 22-05-2006, 21:53:00 »
ben ik gelukkigh niet de enige die dat ding gesloopt heeft. ik heb er met mmijn hele broek armen en shirt in gehangen ... fijn was anders !
dennis for mole !

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #822 Gepost op: 22-05-2006, 22:02:31 »
ben ik gelukkigh niet de enige die dat ding gesloopt heeft. ik heb er met mmijn hele broek armen en shirt in gehangen ... fijn was anders !

Hahaha dus daarom stond die ene medewerker van het Observant daar de sleutels weer bijelkaar te steken  ;D Ik dacht dat Karel dat had gedaan omdat ie daarna vlug bij de andere kandidaten ging zitten :P
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #823 Gepost op: 22-05-2006, 22:20:54 »
ghehe nou nee .. ik heb de gaten in mijn shirt en zelfs in mijn broek als bewijs. lautjuh  moest zo nodig snel bij karel zijn en dan krijg je dat he :)
anyway .. de photos ! [ deel ervan ]

karel had lol

toinnieeeeeeeee :) en laura muts, ik zei niet voor niets dat je lachen moest !

laus , als je weg gaat zwijmelen bij deze photo, delete ik em :p

wij blijven dick fan !

dennis for mole !

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #824 Gepost op: 22-05-2006, 22:53:55 »
Van mij volgt nog 'n uitgebreid album hier op de site, maar nu vast 'n voorproefje:

Mapel verwelkomt de mol.

Jvb en Molcrazy zoeken de veilingitems uit.

Guikie ontvangt zijn memorybordje én drie zoenen van Peggy.

Eindelijk op de foto met mijn grote held.

Twee mollen ontmoeten elkaar.

« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 22:57:43 door Han13 »

Offline *Wendy*

• Forumlid
« Reactie #825 Gepost op: 22-05-2006, 23:18:12 »
T duurde even, maar dan heb je ook wat! Eindelijk zijn hier ook mijn foto's: http://s65.photobucket.com/albums/h204/wendywevers/

Seraphina nog bedankt voor alle tips om de foto's op t forum te krijgen!  ::bravo::

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #826 Gepost op: 22-05-2006, 23:24:00 »
 ::hug:: Graag gedaan hoor. `t Was weer een gezellig avondje MSN daarnaast. Zelf nog niet klaar met foto`s uploaden helaas...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline BodyBagGirl

• Forumlid
  • Giger RuleZ
« Reactie #827 Gepost op: 23-05-2006, 06:26:16 »
Wat leuk om al die foto's te zien!!!

Oooohhh... ik zie nog meer veiling-items... die niet op de veiling waren... Spannend!!!  ;D

Komt er een online veiling???  :-X
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #828 Gepost op: 23-05-2006, 07:41:37 »
Wat leuk om al die foto's te zien!!!

Oooohhh... ik zie nog meer veiling-items... die niet op de veiling waren... Spannend!!!  ;D

Komt er een online veiling???  :-X
Ja idd! behoorlijk wat items daar zijn niet geveild, zoals bv die jeugdfoto's, een paar memorybordjes! Ik zag Richard ook al naar die jongen kijken die die dingen uit de doos haalde (ik ben even zn naam kwijt) van, sorry ik heb geen zin meer. En toen keek-ie best teleurgesteld, dus ik d8 al dat er nog meer was. Volgende keer veiling in 2en doen of deel schriftelijk!  ::jaja::

Maar worden deze nog online geveild??
Molloot sinds seizoen 4

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #829 Gepost op: 23-05-2006, 08:28:59 »
Wat heb ik veel gemist zeg, Peggy, George en al die andere kandidaten!! :\'(

Maar ik ben blij dat m'n e-mailadres aan Peggy gegeven is en leuk dat ze mij kende van het forum. Hopelijk krijg ik snel een e-mail van haar!! ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #830 Gepost op: 23-05-2006, 09:36:42 »
(Judithh wat ben jij ouder geworden zegg!!! Ik had je niet herkend, ik zag je naam staan onder een paar foto's: "Is dat Judithh??  ::oink::")
Ik neem niet aan dat je mij bedoelt, maar ik liep met het 'Judithh'-bordje over de fandag ;D Iemand had het prachtige 'Juudith'-bordje gestolen, mja, iedereen wil mij natuurlijk zijn ;D

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #831 Gepost op: 23-05-2006, 09:40:19 »
Ik heb het trouwens ook ongelooflijk naar m'n zin gehad!! :D
Leuk om bijna allekandidaten te ontmoeten (Crew, top gedaan!) en de medeforummers weer eens te zien en ermee te kletsen (Dat was wel nodig na vorig jaar, waar ik de award voor stilste meisje ever kon ontvangen)
Superleuk!

Offline BodyBagGirl

• Forumlid
  • Giger RuleZ
« Reactie #832 Gepost op: 23-05-2006, 10:22:20 »
Iemand had het prachtige 'Juudith'-bordje gestolen, mja, iedereen wil mij natuurlijk zijn ;D

Oooooohhh Wat vreselijk balen zeg, mijn bordje is 2 jaar terug ook gejat door iemand anders... en daar baal ik nog van!!!

Juudith... Dat moet mijn vriendin geweest. Ze had zich opgegeven als Judith, maar die is door iemand anders ingepikt, dus moest ze kiezen tussen de andere Juudith, Judithh en nog iets... Ze heeft uiteindelijk maar voor Juudith gekozen, omdat ze ook vaak Juud genoemd wordt... Ze leest hier niet, maar ik weet zeker dat ze anders haar excuse aan je zou aanbieden, dus doe ik het voor haar...
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Carly

• Forumlid
  • Dat heet cool
« Reactie #833 Gepost op: 23-05-2006, 13:16:39 »
Wie waren trouwens die meisjes die de enveloppen van de zoutblokkenopdracht bij de veiling hadden gescoord? Nog gefeliciteerd daarmee!

jahaa dat was ik!  ::tandpastasmiley::  ben dr nog steeds erg blij mee!! Wel leuk om nu weer mensen op het forum te zien na ze in het het echt gezien te hebben. Ik vond de fandag echt nog veel leuker dan ik verwacht had! Volgende jaar kom ik weer!  ::ok::

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #834 Gepost op: 23-05-2006, 13:36:57 »
Jaaaaa en eindelijk ben ik klaar met uploaden! Mijn foto`s staan hier --> http://s76.photobucket.com/albums/j4/Seraphinaxxx

Ik ben nogal klein, dus daarom is het perspectief soms wat vreemd en hangt er nog weleens haar of iets anders van iemand anders voor  ::tandpastasmiley::. Mocht iemand zichzelf op de foto vinden en denken: waaaaaah, haal me weg. Of heeft iemand gewetensbezwaren bij een foto  ;), PM me even en ik haal je weg of blur je gezicht ff. Er komen er misschien vanavond nog wat bij, ik moet even kijken, want er is hier en daar wat misgegaan.

Een kleine selectie:

Ik vroeg Roderick aan het einde even of hij op de foto wilde met Peggy (hij had net iets tegen haar gezegd dat ze zo weggingen ofzo) en ik zag gewoon dat hij er geen zin in had en aan het bedenken was hoe hij me kon afwimpelen op een aardige manier, maar Peggy was heel enthousiast (wanneer niet) dus hij moest wel  >:D. Het resultaat was deze foto. Ik liet hem aan Peggy zien en die riep: "Haha, die is heel blij". Nogal ja en `t is m`n schermafbeelding op MSN  ::jaja::  ::ok::

Ik ben niet klein hoor... ::ohno::

Ik stond op een stoel en hij stond achter mij en ik vond `m zo schattig :D.

Wendy en Peggy! Wendy maakte zo een foto van Peggy alleen, zij zo: "Wil je er zelf niet op". En zie hier het resultaat :).

De mooie bloemetjes op tafel (heb ik m`n Macro-functie ook eens gebruikt haha).

En NU ga ik eens iets doen waarmee ik studiepunten kan verdienen...blegh, terug naar de wereld van tentamens, bachelorwerkstuk en testafnames  ::ohno::.

Liefs,

Annette.

Edit: goed spellen is een kunst
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 13:41:04 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #835 Gepost op: 23-05-2006, 14:22:34 »
Mooie foto's!!

Waarom kwam Sander eigenlijk niet?

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #836 Gepost op: 23-05-2006, 14:29:05 »
Ik zie het nou pas, maar ik sta niet met de Mol op de foto :(

EDIT: En er waren 2 meiden (Lautjuh en nevermind) die dachten dat ik een meisje was.
Dat was het dieptepunt van de middag :P
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 14:38:18 door Tinuzzz »

Offline Kyra*

• Forumlid
« Reactie #837 Gepost op: 23-05-2006, 15:09:19 »
Hoe was Geert?  ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #838 Gepost op: 23-05-2006, 15:23:26 »
Nîcky`s Molfandag Foto`s

Nicky & Geert

Nicky & Toine

Nicky & Richard

Peggy & Nicky

Nicky & Molouska, Bier met Wodka Neen, Bier met Whiskey.

Mary Lou & Nicky

Molcrazy

Geert & Arlie oftewel, Monique

Geert Hoes

Maud,Nicky,Bakkertje

Nursy & Nicky liev he?
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 15:25:48 door Nîcky »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #839 Gepost op: 23-05-2006, 15:24:30 »
Ik zie het nou pas, maar ik sta niet met de Mol op de foto :(

EDIT: En er waren 2 meiden (Lautjuh en nevermind) die dachten dat ik een meisje was.
Dat was het dieptepunt van de middag :P

ah, volgens mij was ik de enige die dat dacht hoor  ;D

achja, weer een trauma er bij, eerst was Jet oud en nu is tinuzzz een jongen  ::schaam::