Jaaaaa en eindelijk ben ik klaar met uploaden! Mijn foto`s staan hier -->
http://s76.photobucket.com/albums/j4/SeraphinaxxxIk ben nogal klein, dus daarom is het perspectief soms wat vreemd en hangt er nog weleens haar of iets anders van iemand anders voor
. Mocht iemand zichzelf op de foto vinden en denken: waaaaaah, haal me weg. Of heeft iemand gewetensbezwaren bij een foto
, PM me even en ik haal je weg of blur je gezicht ff. Er komen er misschien vanavond nog wat bij, ik moet even kijken, want er is hier en daar wat misgegaan.
Een kleine selectie:
Ik vroeg Roderick aan het einde even of hij op de foto wilde met Peggy (hij had net iets tegen haar gezegd dat ze zo weggingen ofzo) en ik zag gewoon dat hij er geen zin in had en aan het bedenken was hoe hij me kon afwimpelen op een aardige manier, maar Peggy was heel enthousiast (wanneer niet) dus hij moest wel
. Het resultaat was deze foto. Ik liet hem aan Peggy zien en die riep: "Haha, die is heel blij". Nogal ja en `t is m`n schermafbeelding op MSN
Ik ben niet klein hoor...
Ik stond op een stoel en hij stond achter mij en ik vond `m zo schattig
.
Wendy en Peggy! Wendy maakte zo een foto van Peggy alleen, zij zo: "Wil je er zelf niet op". En zie hier het resultaat
.
De mooie bloemetjes op tafel (heb ik m`n Macro-functie ook eens gebruikt haha).
En NU ga ik eens iets doen waarmee ik studiepunten kan verdienen...blegh, terug naar de wereld van tentamens, bachelorwerkstuk en testafnames
.
Liefs,
Annette.
Edit: goed spellen is een kunst