De veiling heeft uiteindelijk 1405 euro opgebracht voor de kankerbestrijding, en dit waren de items die verkocht werden:
• Auto nr.3 - Kevin - € 35,00
• tekening Vriendlief - Milouska - € 35,00
• Poster Bilboard - Robert - € 30,00
• Roderickbaan - Tom - € 45,00
• Memoryspel -1000 - Heinz - € 55,00
• Brief spinbrief - Mol Thessa - € 35,00
• Tekening Vriendlief - Peggy - € 35,00
• lege shekkelring - Ikbenjorg - € 27,00
• kaart Buenos Aires - Bodejos - 17,50
• kofferstickers - Tommie - € 40,00
• George identiteitskaart - Marisord - € 35,00
• shekkel Milouska - Heinz - € 115,00
• polaroid foto's - Dech2410 - € 45,00
• plank foto Geert - Corrie - € 25,00
• Rozen - Falcon Matrix - € 17,50
• molgeld - Tommie - € 40,00
• zoutvlakte vriendlief - Alexander Been - € 30,00
• groene enveloppe met aanwijzing - Carly - € 25,00
• Hamer Toine - IkbenMol - € 50,00
• sjaal Karel - LadyC - € 32,50
• foto Peggy - Guikie - € 40,00
• foto Milouska - Dikke Controleur - € 35,00
• foto Richard - Har - € 35,00
• bril Peggy - Sally - € 35,00
• tekening Karel - Karel - € 50,00
• foto Roderick - Tom - € 30,00
• straatnaambord Toine - Tinuzzz - € 40,00
• tekening Toine Vriendlief - Lollygirl - € 45,00
• bord Milouskaplein - Kristel Kwakkel - € 25,00
• tekening Peggy Vriendlief - Lonneke14 - € 35,00
• bord Lizplantsoen - Duikertje - € 35,00
• foto Frédérique - Rieleth - € 210,00
• foto met Richard naast een paal - xki - € 20,00
En het schijnt dat er binnenkort nog wat verkocht gaat worden, dus ik hou de site scherp in de gaten!! Tijdens de veiling sneakte ook mol George naar binnen, maar al snel werd hij door iedereen herkend en het podium op gehaald door Richard. Daar werd er een identiteitskaart van hem geveild.
Na de veiling kwam Karel naar voren, en hij probeerde Richard over te halen te gaan paaldansen, dat had hij Milouska immers beloofd. Richard bleef maar proberen eronder uit te komen. “Er staan hier geen palen!!” Peggy: “Er staan genoeg palen daar aan de zijkant!!” Maar Richard bleef hardnekkig volhouden. Helaas helaas… Ook nadat Milouska opgestaan was en riep: “Dan ga ik wel met je meedoen Richard!” bleef Richard erbij dat hij het niet ging doen. Hij zei nog wel: “Ik ga wel op cursus en dan doe ik het wel volgend jaar ofzo!” En daar gaan we hem aan houden, want een mondelinge overeenkomst is een rechtsgeldige overeenkomst. En aangezien veel mensen deze uitspraak van Richard gehoord hebben… Prepare yourself Richard!! Volgend jaar sta jij aan een paal (en waarschijnlijk ook voor paal )!!
De kandidaten gingen weer rondlopen, dus we konden weer allemaal praten met ze, handtekeningen halen en met ze op de foto… Liz ging na de veiling weg, ik weet niet waarom, waarschijnlijk had ze het druk ofzo? Bart en ik zijn weer met Richard op de foto geweest. Voor Bart de eerste keer, voor mij de tweede, maar de eerste was binnen genomen, en heel erg donker. Er kwam nog iemand naar Richard toe en die vroeg zich af wat een foto hem waard was. Richard riep uit: “Die moet je wissen!” Ik weet niet precies wat er op de foto stond, maar ik suggereerde dat Richard hem moest afkopen, dat hij 200 euro zou geven wat dan naar de kankerbestrijding zou gaan en dat diegene de foto dan zou wissen. Richard moest lachen, maar 200 euro was wel een beetje teveel vond hij… Ook nog even een keertje op de foto geweest met Toine, want die van binnen was wel een beetje donker. Nu is hij heel leuk geworden, en op de foto waar Bart met hem staat heeft hij echt zo’n “mollenlachje” zoals we in WIDM zagen.