Even alle kandidaten op een rijtje dan, de voor- en nadelen van een avondje uit met:
Chris: Hm tja, ik denk dat dat een jazz-café wordt. Donker, rokerig en een whiskeytje erbij. Kan zowel voor- als nadeel zijn.
Frédérique: Geen nadeel, dat zou hemels zijn.
Geert: Veel lachen. Geert is uiteraard een
chick magnet, dus hopelijk straalt er wat van hem af op mij
Nadeel is uiteraard dat als dat niet gebeurt, je op het eind van de avond straalbezopen in een hoekje helemaal alleen zit.
Liz: Dat wordt een soort uitzending van Zomergasten. In de avondzon een wijntje op een Argentijns terrasje, daarna uit eten bij een sjieke tent en dan naar de ballroom waar een avond vrij dansen is uiteraard de tango dansen. Heel charmant, maar op den duur misschien een tikkeltje langdradig.
Mary-Lou: Een authentiek bruin café midden in Amsterdam; op en top gezellig. Nadeeltje is dat je misschien een halve generatie jonger bent dan de mensen om je heen (dit is afhankelijk van hoe oud je zelf bent natuurlijk).
Milouska: Eerst lekker eten ergens, dan een wat minder bruine kroeg opzoeken. Bier met wodka (of whiskey) ontbreekt uiteraard niet. Leuk om behind-the-scenes mollenverhalen te horen. Wordt ook wel lachen. Nadeeltje, ik heb zo het idee dat Milouska de meeste aandacht krijgt en het meest aan het woord is. Zolang ze dat hoge stemmetje maar niet opzet niet heel erg natuurlijk.
Peggy: Lachen, drinken, dansen (of iets wat daar voor doorgaat in mijn geval). Heel erg leuk ook natuurlijk. Wordt waarschijnlijk wel Jimmy Woo, misschien iets tè hip.
Richard: Dat wordt wel een soort kroegentocht denk ik. Richard is natuurlijk ad rem en dat wordt ook wel een avond lachen. Je moet er alleen wel voor naar Rotterdam...
Roderick: Ook een jazz-café. Onder het genot van een goede wijn uit de omgeving van Salta filosoferen over alles waar je maar over kan filosoferen. Alleen "is de wijn zo duur? De aandelen Argentijnse druiven zijn zeker weer gestegen?"
Toine: Gezellig. Lachen, praten over meiden ("Hee Toine, versier eens twee leuke meiden voor ons!"). Hij moet alleen niet over sport beginnen.
En uiteraard
Karel: Die pakt het grondig aan. Net als Liz ook wijn op het terras en eten in een sjieke zaak, maar daarna naar een filmhuis en de nieuwe experimentele film (geheel gefilmd met mobiele telefoons) van een onbekende Argentijnse regisseur bekijken. Daarna verhalen over Karels carrière (maar die zijn wel leuk, zo bleek zondag).
En kandidaten, als jullie het er niet mee eens zijn, moet je dat maar gewoon hier posten. En anders mail je mij maar, als je mijn adres niet hebt kan je die bij een mod opvragen