Poll

Moet het volgende WIDM-seizoen met bekende Nederlanders?

Nee
Ja
Misschien

Auteur Topic: Nog 2 jaar WIDM  (gelezen 37677 keer)

Offline liefe mol

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #120 Gepost op: 23-03-2006, 17:36:39 »
::rofl:: Nou, die wint dan wel! Stuurt gewoon iedereen terug naar NL.

"Jongens, eerst allemaal cursus volgen van het land waar we heen gaan. EN als je niet slaagt weer lekker terug naar moeders!"  ::tandpastasmiley::
hhahahahah das een goeie!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #121 Gepost op: 23-03-2006, 18:08:07 »
euhmm das jan marijnissen, die haalt iedereen maar naar nederland, rita stuurt ze der juist uit  ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #122 Gepost op: 1-04-2006, 00:26:55 »
Ik wil het wel weer met bekende Nederlanders! ::bravo::
Ik zeg ook maar wat..

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #123 Gepost op: 1-04-2006, 00:27:32 »
Er moet ook weer is een jaar zonder BN'ers komen

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 1-04-2006, 00:29:23 »
ik heb op ja gestemd

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-04-2006, 01:19:02 »
Ik heb op nee gestemd. BN'ers onder elkaar komen moeilijk overeen. Vorig jaar was er geen hechte groep en nu nog minder. Botsende ego's zijn daar de voornaamste reden van vermoed ik. ON'ers hebben doorgaans minder last van  profileringsdrang dan BN'ers en zijn daardoor meer met het spel bezig dan met zichzelf. Bij BN'ers heb ik ook vaak het gevoel dat ze aan het acteren zijn, hun emoties lijken in zekere mate 'gemaakt'; in deze reeks heb ik dat met name bij Milouska, Peggy en Frédérique. ON'ers all the way! Een pleidooi voor meer authenticiteit.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2006, 13:53:12 door Cosmic Fool »

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-04-2006, 10:53:57 »
Autenticiteit? Het is wie is de mol! Niets is wat het lijkt en dat is maar goed ook.

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 1-04-2006, 11:05:53 »
Nee, ik zie liever weer een seizoen zonder bekende Nederlanders.

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 1-04-2006, 11:13:19 »
Nee, ik zie het liever weer een keer met onbekende nederlanders.
......

Offline Ron Dabe

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 1-04-2006, 11:43:18 »
Ik vind het helemaal niet erg. Ik vind dat deze groep zich ook weer leuk en fanatiek beweegt. Het is me 100% meegevallen.  ;)

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 1-04-2006, 11:45:04 »
Ik vind het helemaal niet erg. Ik vind dat deze groep zich ook weer leuk en fanatiek beweegt. Het is me 100% meegevallen.  ;)

Het is mij ook erg meegevallen, maar toch vind ik het leuker met onbekende nederlanders volgend jaar!
......

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 1-04-2006, 11:50:33 »
Wat is het voordele van onbekende nederlanders? Bekende nederlanders maakt het ook aantrekkelijker een fandag te organsieren, ik zie het als een voordeel.

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 1-04-2006, 12:06:30 »
Onbekende Nederlanders! ::jaja:: Maar deze poll heeft volgens mij niet zoveel zin. De mensen van Idtv hebben vorig jaar gezegd dat er nooit meer een serie komt met onbekende Nederlanders.

We moeten het ze misschien eens vragen: is deze beslissing genomen omdat de selectie van onbekende Nederlanders te duur is? Je moet duizenden brieven doorlezen, een paar honderd wannabekandidaten interviewen en nog eens een stuk of twintig grondig testen om er de psychopaten en de mensen met zwak fysiek gestel uit te halen. Bekende Nederlanders bel je op en vraagt ze of ze mee willen doen. Klaar.

Als het een kwestie van geld is dan kan er misschien toch nog een serie met onbekende Nederlanders komen als iemand een sponsor vindt om het selectieproces te betalen.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 1-04-2006, 13:55:29 »
Mag wel met bekende,maar hoeft niet. Weer is een keer met onbekende Nederlanders is ook wel weer is leuk.
Dit jaar hadden we Geert Hoes uit GTST,stel voor dat dit volgend jaar Christopher Haddad is en hij is half Belg en dat is ook wel is leuk.

Helaas zal ik het volged jaar weer niet direct kunnen zien omdat het waarschijnlijk op Zaterdag komt en weer op Nederland 1 ::niet-ok:: >:( en zal het een stuk minder worden. Vond de ronde met Elise wel leuk,maar om het telkens niet direct te kunnen zien was een min punt. Ik hoop dan ook dat het programma onder jeugd gaat vallen en zo op Nederland 3 op Vrijdag tussen 21.00-22.00 uitgezonden kan gaan worden.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 1-04-2006, 13:57:58 »
Ik vind het toch leuker met onbekende Nederlanders. Bij bekende Nederlanders heb je toch al meteen een beeld bij bepaalde mensen en dat kan je dan weer beïnvloeden bij je zoektocht naar de mol. Jammer dat 't niet meer komt met onbekende mensen.

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 2-04-2006, 03:37:31 »
Heb ook gestemd op onbekende Nederlanders, alhoewel ik deze serie met BN'ers wel heel erg leuk vind (itt vorig jaar).
Denk dat men voor BN'ers kiest vanwege de kijkcijfers; vorig jaar werkte dat in ieder geval (alhoewel het natuurlijk niet zeker valt te zeggen, dat dat door de BN'ers komt, kan ook door de tussenstop van een jaar zijn gekomen, de publiciteit, het tijdstip van uitzending etc.etc.etc.).

Doordat de bekende kandi's wel gewend zijn aan aandacht, camera's en roem, heb ik ook wel eens een beetje het gevoel dat ze minder bezig zijn met de zoektocht, het spel zelf, maar meer met zichzelf, zoals iemand (Cosmic Fool) hier al meldde.
Daar komt de -vrij onaardige, kapitalistische- gedachte bij me om de hoek kijken, dat het winnnen van het spel, de mol ontmaskeren en een smak geld 'op de koop toe', nu niet zo belangrijk is als voor een fanatieke ON'er die het geld wellicht hard kan gebruiken (zie bv. Astrids' keuze in WIDM 2003).

Offline Kosmos

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 2-04-2006, 08:48:08 »
Hoewel ik het met BN'ers ook best leuk vind, kies ik toch voor onbekende nederlanders of gecombineerd met vlamingen. Wordt weer eens tijd. Het gerucht dat er nu weer een serie komt met acteurs in Thailand (zoals Huub Stapel) hoeft van mij niet zo nodig. Eerst maar eens zien of dat echt zo is. Heb ook iets gehoord van een junior versie of zoiets. Wat wel leuk zou zijn als ze alle mollen van de vorige series en alle winnnaars plus Angela zouden doen. Een soort van 'best of' zeg maar. Dan zijn de kansen weer "gelijk" en dat zou het voor de kijkers ook erg interessant maken. Allemaal ervaren mensen die het programma door en door kennen.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #137 Gepost op: 2-04-2006, 15:58:57 »
wat mij nou zo leuk lijkt; 9 bn'ers en 1 onbekende nederlander!

wat moet dat een vage groep geven; dat lijkt me echt grappig. :D

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 2-04-2006, 17:15:27 »
Haha, ja inderdaad of anders 9 onbekende nederlands en 1 bekende!
Of fifty-fifty, doe je 5 bekende en 5 onbekende, en dan moet je eigelijk  een hele grote fan doen haha, das grappig, dus een guus meeuwis met zijn grootste fan (als onbekende nederlander) volgensmij is die "fan" aan het einde van het programma geen fan meer van zijn bekende nederlander, haha dan ga je je toch irriteren :P of laat jou grote held je ineens in de steek haha, misschien n**it ie je wel bij het leven........ en is ie de mol  ::rofl::
Keep Watching

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 2-04-2006, 19:25:05 »
Het idee van Kosmos lijkt me wel leuk, met oude mollen en oude winnaars en Angela erbij. Dat zou ik echt een leuk idee vinden.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2006, 19:26:41 door Mloesje »