Auteur Topic: wie is de mol hints in de avro bode.  (gelezen 175730 keer)

Offline Dorian17

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol hints in de avro bode.
« Reactie #360 Gepost op: 22-03-2006, 11:37:27 »

En liz heeft ook in meiden van de wit gezeten toch??? (of vergis ik me nu)

Ja klopt! Maar die had toch niet zo'n grote rol dacht ik..  ???

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #361 Gepost op: 22-03-2006, 14:47:59 »
Ja klopt! Maar die had toch niet zo'n grote rol dacht ik..  ???
Klopt ook, Liz kwam pas in een later seizoen aan bod, als moeder van de 'meiden'. Maar ze heeft er wel in gespeeld...
Maar ik denk dat dit woord, net als de andere woorden, betrekking heeft op de aflevering waar het op slaat. Ik zie nog niet zo dat elk woord op de Mol slaat...

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #362 Gepost op: 22-03-2006, 16:10:06 »
De link met LANDING zie ik nog niet zo.
GRONDIG zou kunnen slaan op Fred die in een kuil in de grond zit (de dam).
FABRIEK zou dan betrekking hebben op volgende aflevering, maar volgens de preview gaan ze abseilen en zitten ze midden in het bos. Lijkt me geen connectie met fabriek.

Ik denk dat het gewoon woorden zijn ter controle voor de avro (dat je de puzzels goed hebt) en dat je als beloning de echte hint krijgt, die vervolgens slaat op de volgende aflevering.
Zo sloeg hint 1 op afgelopen opdracht (A'dam in Argentinië) en zullen de jeugdfoto's te kaken hebben met aflevering 3 (hoewel dat uit de preview nog niet echt af te leiden is. FF afwachten maar vrijdag.

Denk persoonlijk dat je dus niet moet kijken naar de woorden die volgen uit de puzzeltjes, maar uit de hints die je vervolgens krijgt  ::vergroot::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #363 Gepost op: 22-03-2006, 18:48:45 »
FABRIEK zou dan betrekking hebben op volgende aflevering, maar volgens de preview gaan ze abseilen en zitten ze midden in het bos. Lijkt me geen connectie met fabriek.

Ik denk dat het gewoon woorden zijn ter controle voor de avro (dat je de puzzels goed hebt) en dat je als beloning de echte hint krijgt, die vervolgens slaat op de volgende aflevering.
Zo sloeg hint 1 op afgelopen opdracht (A'dam in Argentinië) en zullen de jeugdfoto's te kaken hebben met aflevering 3 (hoewel dat uit de preview nog niet echt af te leiden is. FF afwachten maar vrijdag.

Denk persoonlijk dat je dus niet moet kijken naar de woorden die volgen uit de puzzeltjes, maar uit de hints die je vervolgens krijgt  ::vergroot::

Ben het met je eens!  ::hug::
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 22-03-2006, 19:37:01 »
Ik denk dat jullie t al weten, maar de volgorde van de foto`s van vroeger is ook de volgorde van de introfilmpjes, en natuurlijk die op widm.nl maar dat wisten jullie al ::)

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 22-03-2006, 22:03:21 »

Ik ben het er ook mee eens dat de woorden zelf geen hint zijn. Ze slaan gewoon op de aflevering.
LANDING is gewoon omdat de kandidaten geland zijn in Argentinië, waar het zich afspeelt.
GRONDIG.. tja, zou op Frédérique kunnen slaan, maar ook gewoon op de opdrachten.
FABRIEK is pas voor aflevering 4 (vrijdag 31 maart dus!). Dan zal er wel een opdracht in een fabriek zijn. (Denk met die helm op, het voorstukje van Peggy ziet er wel fabriekerig uit  :P)
Het woord voor deze week (overmorgen dus), is BOOMTOP. Lijkt me ook vrij duidelijk, gezien het tokkelen tussen de bomen...

Offline Roek

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 22-03-2006, 22:49:02 »
Is iedereen alweer vergeten dat er in de jaren 80 een populaire tv-serie was die De Fabriek heette of word ik gewoon oud? O ja, Liz speelde erin mee...  :o

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 23-03-2006, 00:30:53 »
Is iedereen alweer vergeten dat er in de jaren 80 een populaire tv-serie was die De Fabriek heette of word ik gewoon oud? O ja, Liz speelde erin mee...  :o

Of je oud word, tuurlijk, ieder mens word ooit eens oud :P

Maarre over die tv-serie "De Fabriek" dat is mij ook bekend hoor :)
Net als andere oude series heb ik die ook eens gekeken, puur vanwege de "nostalgische waarde" *ahum* alsof dat voor mijn generatie nog uitmaakt bij deze tv-serie, generatie van mijn ouders oke... Hoe dan ook, om een lang verhaal kort te maken, dat ben ik niet vergeten! ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 23-03-2006, 10:39:05 »
Ben het met je eens!  ::hug::

dank je  ::hug::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 23-03-2006, 10:40:06 »
Ik ben het er ook mee eens dat de woorden zelf geen hint zijn. Ze slaan gewoon op de aflevering.
LANDING is gewoon omdat de kandidaten geland zijn in Argentinië, waar het zich afspeelt.
GRONDIG.. tja, zou op Frédérique kunnen slaan, maar ook gewoon op de opdrachten.
FABRIEK is pas voor aflevering 4 (vrijdag 31 maart dus!). Dan zal er wel een opdracht in een fabriek zijn. (Denk met die helm op, het voorstukje van Peggy ziet er wel fabriekerig uit  :P)
Het woord voor deze week (overmorgen dus), is BOOMTOP. Lijkt me ook vrij duidelijk, gezien het tokkelen tussen de bomen...

O ja , je hebt gelijk.
Boomtop was ik idd vergeten ja. Vond fabriek ook al zo raar eigenlijk, omdat je dat niet in het intro zag....  ::trots::

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 23-03-2006, 20:22:04 »
Wanneer komt er een hint achter de derde puzzeloplossing te staan? Heb nu alleen nog hint 1 en 2..

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #371 Gepost op: 23-03-2006, 20:45:13 »
Na aflevering 3 ;)
The British are not impressed.

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #372 Gepost op: 24-03-2006, 21:44:29 »
De nieuwe hint staat op de site. Het doet me gelijk denken aan het opvallende shot in aflevering 2 tussen de bomen met dat groene licht. Een kompas in beeld en 9 april. Wat is er dan?
Toch bedankt!

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 24-03-2006, 21:46:08 »
Al iemand iets zinnigs kunnen ontdekken mbt tot de Avrohint van deze week?
"9 april in agenda zetten!!!" op een kattebelletje..

9 april is de zondag voor Pasen, volgens mij

Offline flupke01

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 24-03-2006, 22:13:11 »
Het lijkt wel of er een gezicht in zit in de achtergrond: met een kroontje!!!

En wat doet dat kompas daar???
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #375 Gepost op: 24-03-2006, 22:14:57 »
Het lijkt me gewoon de zon die door de bomen schijnt. Wat je ook ziet in aflevering 3.
Toch bedankt!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #376 Gepost op: 24-03-2006, 22:36:23 »
Ik had ergens gehoord dat er weer zo'n mol-'pers'conferentie/sms-molhunt als vorig jaar zou komen. Dat kan dan dus zijn.
En die Google Earth achtergrond wordt denk ik steeds duidelijker, totdat we de lokatie herkennen (boerderij in Abcoude bijvoorbeeld).
The British are not impressed.

Offline flupke01

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 24-03-2006, 22:52:00 »
Ik weet niet of dat nou al gepost is, maar beter te vaak dan niet.

zouden de hints niet iets te maken hebben met locaties van de mollenacties. Dus bij de landing in Argentinie doet de mol iets (Liz die als eerste haar hand opsteekt? of iemand een ander idee) Grondig: iets dicht bij de gronds, moeten we op de voeten letten? of wijst deze naar Fred die in de grond zit?
Boomtop: wiens foto hing er in een boomtop of iets dergelijks?
volgende week haalt de mol iets uit in een fabriek?

Uw betrouwbare tipgever!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #378 Gepost op: 24-03-2006, 22:57:57 »
Hee! Dat kroontje! Bij welke voorstelfilmpje zagen we ook alweer een kroontje?  ::vergroot::

(Hintje: Een vrouw volgt haar man in voor een tegenspoed)

Slaat nergens op  ::tandpastasmiley::

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 24-03-2006, 23:08:31 »
De jeugdfoto van roderick was de enige die hoog in de boom hing de rest van de foto lagen op de grond.