Auteur Topic: wie is de mol hints in de avro bode.  (gelezen 175813 keer)

Offline uiltje5

• Forumlid
Re: wie is de mol hints in de avro bode.
« Reactie #540 Gepost op: 16-04-2006, 12:42:26 »
Ik denk dat de nederlandsche bank niet wordt meegeteld, alleen de dam. En waar zijn de lokaties munt en artis gebleven in je opsomrijtjes.

Dat lokaties ==> punten worden is wel raar, misschien dat er met dat kompas en het kaartje van de eerste hint wel iets uit te halen valt. Ik ben niet zo goed met een kmopas dus zou het niet weten....

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #541 Gepost op: 16-04-2006, 19:04:30 »
En waar zijn de lokaties munt en artis gebleven in je opsomrijtjes.

Zie hieronder  ;)

De enige twee namen die niet in de uitzending zijn geweest toen, zijn 'Munt' en 'Artis'.

Offline Erik TKS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #542 Gepost op: 18-04-2006, 13:23:03 »
Leuke Avrobode deze week met foto's van Lottie en Yvon! ::ok:: Maar de oplossing voor puzzel 8 is niet leuk:
Citaat
fietsen
>:(  :(

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #543 Gepost op: 18-04-2006, 14:58:27 »
Dank u ! Antwoord is goed, maar dat betekent dan dat Frederique er uit gaat.....

Offline karinbontenbal

• Forumlid
« Reactie #544 Gepost op: 18-04-2006, 16:07:30 »
Kan iemand mij de antwoorden of hint geven van week 5 en 7??
alvast bedankt!

Offline morrigan

• Forumlid
« Reactie #545 Gepost op: 18-04-2006, 19:49:29 »
Hmmm... gezien hint 8 zou Frèdèrique er in ieder geval t/m afl 8 erin zitten (dit opmakende uit Frè op fiets in filmpje) ::)

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #546 Gepost op: 19-04-2006, 09:37:07 »
lees de topic maar door.....staat wel een aantal keer vermeld.

En hoezo zou Frederique er nu uitgaan, hebben de vorige puzzelhints ook aangegeven wie er uit zou gaan? Ik kan alleen maar bedenken dat de avrobode puzzeloplossingen iets te maken hebben, met wat in die aflevering gebeurt of te maken heeft met een opdracht en verder geen duidelijke hint opzich zijn. De hints die vervolgens worden gegeven op de Avrobode site wel.

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #547 Gepost op: 19-04-2006, 09:54:15 »
En hoezo zou Frederique er nu uitgaan, hebben de vorige puzzelhints ook aangegeven wie er uit zou gaan? Ik kan alleen maar bedenken dat de avrobode puzzeloplossingen iets te maken hebben, met wat in die aflevering gebeurt of te maken heeft met een opdracht en verder geen duidelijke hint opzich zijn. De hints die vervolgens worden gegeven op de Avrobode site wel.

Ja, en aangezien de Avro-hint verband houdt met een opdracht die we in Frederiques introfilmpje zien, en aangezien de meeste mensen wiens introfilmpje we gezien hebben afvallen, zijn ze bang dat Frederique afvalt volgende aflevering. Zolang we dat fietsen nog niet gezien hadden, wisten we tenminste zeker dat ze erin zou blijven. Nu niet meer.

Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #548 Gepost op: 19-04-2006, 22:22:23 »
Ja, en aangezien de Avro-hint verband houdt met een opdracht die we in Frederiques introfilmpje zien, en aangezien de meeste mensen wiens introfilmpje we gezien hebben afvallen, zijn ze bang dat Frederique afvalt volgende aflevering. Zolang we dat fietsen nog niet gezien hadden, wisten we tenminste zeker dat ze erin zou blijven. Nu niet meer.

Maar we zagen ook een peddelende Toine met zijn intro die aanbod kwam in aflevering 2 en Toine zit er nog steeds in!

En we zagen ook een bellende Milouks met pen in haar hand en met telefoon aan haar oor wat refereert naar de rozenopdracht van aflevering 5 en ook Milouska zit er nog steeds in!

Ik heb zo het niet fijne vermoeden dat Frederique inderdaad afvalt, maar dat is in combinatie met die ene persfoto waarop de volgorde duidelijk valt af te lezen van bovenste rij naar voorste rij: "Geert, Chris, Richard, niets (=Mary Lou), Liz, Richard (dus weer), Frederique en de drie die overblijven: Milouska, Roderick & Toine"

Ik hoop zo dat Frederique in de finale gekomen is maar ik ga nu toch wel vrezen  :( ::niet-ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #549 Gepost op: 19-04-2006, 22:24:58 »
Maar we zagen ook een peddelende Toine met zijn intro die aanbod kwam in aflevering 2 en Toine zit er nog steeds in!

En we zagen ook een bellende Milouks met pen in haar hand en met telefoon aan haar oor wat refereert naar de rozenopdracht van aflevering 5 en ook Milouska zit er nog steeds in!

Ik heb zo het niet fijne vermoeden dat Frederique inderdaad afvalt, maar dat is in combinatie met die ene persfoto waarop de volgorde duidelijk valt af te lezen van bovenste rij naar voorste rij: "Geert, Chris, Richard, niets (=Mary Lou), Liz, Richard (dus weer), Frederique en de drie die overblijven: Milouska, Roderick & Toine"

Ik hoop zo dat Frederique in de finale gekomen is maar ik ga nu toch wel vrezen  :( ::niet-ok::

Volgens de foto zou toch eerst Peggy eruit moeten? Ik hoop het, want dan blijft Frederique er nog ff in :)
WIDM addicted....

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #550 Gepost op: 20-04-2006, 10:31:29 »
Er gaat zeker eerst iemand anders uit dan frederique, want in aflevering 7 gaan ze nog niet fietsen, dat is pas in aflevering 8.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #551 Gepost op: 20-04-2006, 10:40:55 »
Dat bedoelde ik ook : afl 8 Frédérique er uit. Maar ik hoop datik het mis heb want ik vind haar hardstikke leuk in de mol. ::jaja::

En dat de intro's van Toine en Milouska al zijn geweest en zij er niet uit zijn gegaan : finale? Wie weet zien we Fred in afl 8 fietsen en ligt ze er niet uit. Iedereen blij. ::tandpastasmiley::

Offline JDM

• Forumlid
« Reactie #552 Gepost op: 20-04-2006, 13:34:38 »
De enige twee namen die niet in de uitzending zijn geweest toen, zijn 'Munt' en 'Artis'.

Die locaties vormden een hint voor de afgelaste molhunt heb ik gehoord  :-X
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #553 Gepost op: 20-04-2006, 19:09:22 »
Die locaties vormden een hint voor de afgelaste molhunt heb ik gehoord  :-X

Echt?
Ha! Zie je nou!
Laten we jabberen.

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #554 Gepost op: 21-04-2006, 19:10:30 »
Leuke Avrobode deze week met foto's van Lottie en Yvon! ::ok:: Maar de oplossing voor puzzel 8 is niet leuk: >:(  :(

SHITTTTTTTTTTTTTT
AAAAAAA

nee das niet leuk  :o

laten we maar hopen dat ze de finale haalt...
Triomf!

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #555 Gepost op: 21-04-2006, 22:06:27 »
Nieuwe hint:
Een polaroid foto van Toine !!
Je zou denken dat t dan alleen nog maar Milouska of Frederique kan zijn want zij liepen met de polaroid camera. Peggy en Roderick hebben (volgens mij en wat we hebben kunnen zien) dat ding niet in handen gehad....
Gr Miek

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #556 Gepost op: 21-04-2006, 22:18:54 »
Maar de hint slaat toch op de volgende week?

Daar heb je gelijk in, maar dit was wat me even te binnen schoot. Kan zo 1,2,3 niet bedenken wat ze volgende week met deze foto gaan doen. Maar goed bij de vorige hint kon ik dat ook niet bedenken en de aflevering van vanavond liet ons toch maar zien dat ze wel degelijk iets met die quizvragen gingen doen !

Gr Miek

Offline dushi

• Forumlid
« Reactie #557 Gepost op: 21-04-2006, 22:29:17 »
Hmmmmmm, apart hoor, dat bruine shirt op de foto! Was dit shirt niet roze in de aflevering?!?

Offline babje74

• Forumlid
« Reactie #558 Gepost op: 21-04-2006, 22:35:34 »
In de lijst van de test vragen stond deze vraag:

5.   Wat had Peggy op haar borst staan in het straatnamenspel?

Maar tijdens de kapelopdracht werd er gevraagd wat Richard op zijn borst had staan...

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #559 Gepost op: 21-04-2006, 23:00:26 »
Hmmmmmm, apart hoor, dat bruine shirt op de foto! Was dit shirt niet roze in de aflevering?!?
dat was mij idd ook al opgevallen, best vreemd...

dat met die vraag over wat richard/peggy op zijn/haar borst had staan is ook wel vreemd..:S