Auteur Topic: wie is de mol hints in de avro bode.  (gelezen 175789 keer)

Offline mistoffelees

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: wie is de mol hints in de avro bode.
« Reactie #560 Gepost op: 21-04-2006, 23:20:00 »
Misschien als je met een of ander programma kleuren wijzigt dat je iets opvallends ziet (shirt naar roze dus)? Geen idee hoor.
Revenge is a dish best served not

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #561 Gepost op: 21-04-2006, 23:24:50 »
Krijg je soms zulke kleuren bij een kijk-in-het-donker-camera?
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #562 Gepost op: 22-04-2006, 04:48:05 »
Gezocht: iemand die leuk met polaroid-fotootjes kan knutselen zodat wij de geheime hint ontdekken in de foto van Toine (de hint voor volgende week)...  ;D
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #563 Gepost op: 22-04-2006, 10:10:05 »
Nieuwe hint:
Een polaroid foto van Toine !!
Je zou denken dat t dan alleen nog maar Milouska of Frederique kan zijn want zij liepen met de polaroid camera. Peggy en Roderick hebben (volgens mij en wat we hebben kunnen zien) dat ding niet in handen gehad....
Gr Miek

In het intro voor volgende week zie je op een gegeven moment Fred en Milouska in een soort kelder ziten. Fred draait aan één of andere tol en houdt zo de lamp brandende waardoor Milouska een aantal blaadjes papier kan lezen. Als ik eens luister wat ze zegt zijn dat volgens mij allemaal uitspraken die door de kandidaten in de biechts zijn gemaakt. ZOals bv: Liz is de mol! en Ze doet een beetje dom! (over wie zou dat laatste nou gaan). ieder geval, ik denk dat de truc is volgende week om de juiste uitspraak aan de juiste kandidaat te koppelen. Misschien dat ze daarom die foto's hebben? (en dus ook van Toine)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #564 Gepost op: 22-04-2006, 10:42:32 »
Nog even terugkomend op de vorige hint, de 21 vragen.
Dat slaat natuurlijk op de nachtelijke opdracht van aflevering 8, lijkt me. Maar wat ik dan wel heel raar vind, is dat het maar 21 vragen zijn; terwijl iedere kandidaat VIJF vragen goed moet beantwoorden om de mol te zien, dus dat zijn dan in totaal 25 vragen, weet ik uit te rekenen met een slaperige kop. Waarom staan er dan maar 21 vragen als hint in de Avrobode  ???. Was duidelijk dat de mol maar 1 vraag ging beantwoorden?

Verder nog iets raars; er wordt in de aflevering gevraagd wat Richard op zijn borst had tijdens de straatnamenaflevering. In de Avrobodehint wordt echter gevraagd wat Peggy op haar borst had staan, niet Richard.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2006, 10:47:18 door Poekie »

Offline maikel_heeren

• Forumlid
« Reactie #565 Gepost op: 22-04-2006, 11:25:06 »
en roderick moet die vraag als eerste beantwoorden :-\\

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #566 Gepost op: 22-04-2006, 11:42:05 »
Wat ook afwijkt is dat de vraag bij frederique die krijgt in de aflevering de vraag, van wie is het graf bij de witte roos.. en de avrobodevraag was: wie pakte de witte roos.

Offline DB88

• Forumlid
« Reactie #567 Gepost op: 23-04-2006, 00:18:06 »
Vragen die (qua inhoud) letterlijk gevraagd zijn:

12 Wie legde als snelste de ronde af op de racebaan?
- Milouska: Toine (goed)

1 Hoeveel platforms waren er bij de treetops? (op hoeveel platforms heb jij gestaan)
- Peggy: 7 (fout)

3 Hoeveel foto’s hingen er in de treetops? (hoeveel foto’s kwam je tegen)
-Frédérique: 8 (goed)

7 Hoeveel geld is er verdiend bij het memoryspel?
-Toine: 2000 euro (fout)

Vragen die anders gesteld zijn:

2 Hoeveel kg bagage mocht ieder meenemen op het vlot? (in aflevering: gezamenlijk)
-Milouska: 117 (goed)

5 Wat had Peggy op haar borst staan in het straatnamenspel? (in aflevering: Richard op borst)
-Roderick: VAN Groenendijkstraat (waarom VAN, het is Richard Groenendijk...)

Vragen die niet in lijst stonden:

Welk jaartal moest de gastheer noemen tijdens het diner?
-Milouska: 1973 (fout)

Bij het graf van welke persoon lag de witte roos?
-Frédérique: Belgraro (fout)
« Laatst bewerkt op: 23-04-2006, 00:32:39 door DB88 »

Offline DB88

• Forumlid
« Reactie #568 Gepost op: 23-04-2006, 11:49:54 »
Er van uitgaande dat de vragenlijst een hint was naar de aflevering van deze week, wat gaat er volgende week dan met Toine gebeuren?

Zijn shirt was eerst roze (heel licht rood) en nu groenig, komt hij misschien terug? ???

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #569 Gepost op: 23-04-2006, 15:29:26 »
Er van uitgaande dat de vragenlijst een hint was naar de aflevering van deze week, wat gaat er volgende week dan met Toine gebeuren?

Zijn shirt was eerst roze (heel licht rood) en nu groenig, komt hij misschien terug? ???

Of een hint dat hij toch de goede mol te pakken had en in het spel had kunnen blijven als hij beter z'n best had gedaan met de vragen?

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #570 Gepost op: 23-04-2006, 17:10:20 »
Toine heeft dit shirt ook in het groen, hij heeft op deze foto een hesje eroverheen, zal nog even naar een betere zoeken, maar die kleurentheorien kunnen achterwegen blijven..

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #571 Gepost op: 23-04-2006, 17:21:01 »
dat is idd dat shirt int groen, hij heeft er dus gwoon 2...  die theorie ook weer de wereld uit:P

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #572 Gepost op: 23-04-2006, 17:32:14 »
Twee voor de prijs van één! Haha, die Toine is ook echt een Hollander. Wat verkleedt hij zich trouwens vaak  8)

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #573 Gepost op: 24-04-2006, 12:22:43 »
misschien gaat het niet zo zeer om de foto van toine maar om het handschrift wat eronder staat.

Als het nou bijvoorbeeld zelfgeschreven dingen zijn (misschien zelfs mollenboekjes van een ander ofzo) die ze volgende week bij die opdracht zitten te lezen komt misschien het handschrift wel een keer voorbij.
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #574 Gepost op: 25-04-2006, 13:53:52 »
Of de opdracht is als volgt: ze krijgen stukken tekst te lezen en moeten dan bedenken wie dit gezegd kan hebben. Vervolgens moeten ze de tekst bij de juiste persoon (foto) leggen?
Ik weet het niet maar tis zomaar een zijstraat.

Vrijdag maar gewoon weer ff kijken.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Nachtjapon

• Forumlid
  • Can a heart still break once it stopped beating?
« Reactie #575 Gepost op: 25-04-2006, 16:55:40 »
misschien gaat het niet zo zeer om de foto van toine maar om het handschrift wat eronder staat.

Als het nou bijvoorbeeld zelfgeschreven dingen zijn (misschien zelfs mollenboekjes van een ander ofzo) die ze volgende week bij die opdracht zitten te lezen komt misschien het handschrift wel een keer voorbij.

Misschien het handschrift van de mol? Ik denk dan niet van Milouska, die schreef boller geloof ik *afl 5*
Frédériques handschrift kun je ook snel zien wanneer ze in de bus zitten, maar hoe dat was weet ik zo snel niet.

Tis maar een ideetje hoor  ???  ::trots::
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #576 Gepost op: 25-04-2006, 18:22:08 »
als dat zo is, dan is het van peggy, want een man schrijft niet zo denk ik
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #577 Gepost op: 25-04-2006, 18:27:47 »

Toine had gewoon zijn ogen dicht. Fre niet de mol?
Laten we jabberen.

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #578 Gepost op: 25-04-2006, 20:51:46 »
Avrobodepuzzel nummer 9:

Citaat
salinas

Het is een raar woord maar Popjepee heeft op widm.nl precies hetzelfde gevonden dus het zal wel goed zijn. Er zouden 9 puzzels zijn dus dit is de laatste. Ik heb ze elke week trouw opgelost en vond dit een leuke toevoeging aan het programma. De bedenker van de puzzelwoorden: erg bedankt!  ::bravo::

Offline Robbin.

• Forumlid
« Reactie #579 Gepost op: 25-04-2006, 20:55:34 »
Ik heb ze allemaal goed !!!!!
Laat je snor staan !!