6 punten minder tegen over vorige week.
Eerst 35 punten er bij voor foute afvaller,maar mijn verlieser,(nieuwe) winaar en (nieuwe) mol er nog in zitten en gebaseerd dat je bij afl 1,45 punten krijgt bij foute afvaller,40 bij afl 2 etc.. en dan weer 41 er af,waarschijnlijk 21 voor foute mol bij afl 1 en 20 afl 2.
Het Grappige is dat ik nu onbewust voor afl 3,het zelfde lijstje (Mol,winaar,verliezer) wat Yvonisdemol bij afl 2 had,heb ik gevuld.
Winnaar: Toine van Peperstraten
Verliezer: Frederique Huydts
Mol: Roderick Veelo
Yep ik ben gewizzeld van mol en winaar.
Voor aflevering 3 had ik ingevuld.
Afvaller: Mary-Lou Van Steenis
Winnaar: Toine van Peperstraten
was Roderick,maar had een ander gevoel,twijvelde wel om Mary lou neer te zetten. ik denk nu dat Toine mogelijk vetrekt in alf 4,omdat ik denk dat Peggy het nu nog overleefd ivm mijn voorstukjes theorie*.
*In ierdergeval nu 3 mensen die niet afvallen in de betreffende uitzending,ondanks hun voorstelfilmpje incombinatie met vooruitblik.
Liz in Afl 1
Toine in Afl 2
Milouska nu in afl 3
en volgende week is dat Peggy.
De andere persoon die het zelfde doet en nu al te zien in in de voouitblik,net als Richard vorige week is Toin.
,ook al ben ik daar ook nog niet zeker van oa omdat Toine bij die 4 zat en zijn voorstel filmpje ook op een andere manier zie. Misschien dat ik Mary-Lou Van Steenis nu als winaar ga aanwijzen,ook ivm de muziekale aanwijzing die na mijn mening naar haar lijd en haar voorstel filmpje.
Verliezer: Frederique Huydts
Mol: Roderick Veelo (Voor afl 1&2 had ik Richard Groenendijk,maar ik twijvelde tussen 3 personen die weg konden gaan en daar was Richard er een van.)