Ik had verwacht dat ik gestegen zou zijn met de goede afvaller, donder ik 40 plaatsen naar beneden.. Maar als Milouska de Mol is telt dat lekker aan want die heb ik al van aflevering 0.
Ben ook gezakt met 8 punten,maar komt denk ik door Richard z´n eerdere terug keer.
Toen hij er uit ging in afl 3 had 6 punten minder (van 85 naar 79) voor de 1ste 2 afleveringen,waar ik hem als Mol had en verkeerde afvaller (koos voor Mary Lou) voorspeld,maar een paar punten daarvan kregen we als het goed is terug als zijnde niemand viel af (Zelfde als bij aflevering 1,alleen dan andersom. Bij aflevering 1 koos ik voor niemand en viel Chris af,nu telt voor aflevering 3 Mary Lou,maar niemand viel af.) en daarom nu denk ik weer punten verloren heb voor die 2 afleveringen maar dan wel tot aflevering 6 berekend. Ik sta nu op de 59ste plaats.
Kwa lijstje van de 3 laaste sta ik wat dat betreft op de 2de plaast,net als Yvon is de mol en vele anderen. Echter zal hij of zij meer de afvallers goed voorspeld hebben dan ik en de anderen.
Als Roderick straks de mol is,Toine de winaar en Frederique 2de en ik zou nu op dat blijven,verlies ik ook wat punten omdat ik hem als winaar had voor die 2 afleveringen had. Maar blijkt Roderick straks de winaar te zijn,dan verlies ik veel punten voor afl 3 tm 9,voor verkeerde winaar en afl 1 tm 9 voor verkeerde verliezer,als Frederique de mol blijkt te zijn en Toine de verliezer. Deze laaste optie sluit ik zeker niet uit,maar ben dan al lang blij dat ik dan Roderick,Frederique em Toine in de finale voorspel heb,net als dat ik wel blij was met Chandrika in de finalen had voorspeld.