En daar gaan mijn 55 punten die ik verdiend heb aan Toine als in aflevering 1 zijnde mol
en in afleveringen 2 t/m 6 als zijnde winnaar.
Tot nooit meer ziens plaats 2, het was leuk voor even!
Afvaller fout stand Yvonisdemol: 3 / 7 (netjes hoor 3 van de 7.)
Afvaller fout stand Pierce Brosnan: 5 / 7
Daar gaan mijn punten die ik verdiend heb aan Toine zijnde winaar in aflevering 3 tm 6.
Verlies wel wat punten minder dan jij door me verkeerde winaar doordat ik Toine 1 week minder als winaar had,jij 6x ik 5x en je had hem nog 1x als mol en ik niet. Jij staat nu nog op 208 en ik 165 punten,jij zegt zelf dat je 55 punten hebt verloten met vanavond,ik denk dan dat ik 45 verloren heb. 5 van die 55 punten van jou zijn voor jou foute mol in afl 1 (Gok ik omdat ik vorige week 8 punten verloor voor Richard,3 voor Rochard als mol in afl 1 en 5 voor richard als Mol in afl 2. Omdat het nu 1 aflevering verder is,denk ik dat je 2 mpunten meer verliest,dus 5 punten verliest voor Toine als mol in af 1) en 50 lijkt me dan voor Toine 6x als foute winaar en omdat ik 5x ipv 6 Toine had scheelt het 5 punten voor mij. Dus 45. Dus 120 punten voor mij en 153 voor jou straks gok ik.
Ik kan nog winnen als jij de foute afvaller voor afl 8 voorspelt. bv. Milouska als afvaller en Peggy als winaar zegt en ik peggy als afvaller en Milouska als winaar en het word Peggy als afvaller. Maar ik denk dat de meeste Toine winaar stemmers nu ook voor Milouska als winaar gaan en Peggy als afvaller.
Mijn eerdere twijvels over Milouska in de finalen (als winaar bv) waren dus gegrond. Maar ik zeg altijd maar,zo lang je 3-2 van de 3 finalisten voor een lange periode goed hebt ben ik al blij en was dus dat ook met de ronde van bv Elise,ook al had ik Elise maar 2x als mol (Afl 10&11),4x als verliezer (afl 1,2,3 & 9) 6 van de 11 x in de finalen voorspeld dus,maar toegegeven ook 1x er uit voorspeld en de andere 4x niet als een van de 4 optie´s. (Chandrika 9x van de 11x als winaar,Ron 5x als verliezer.) S5: 9x lottie (wel 9x van de 9x als Mol),3 van de 9 Yvon en 1x Marc Marie (1x als verliezer).
Jammer van Toine en heus niet alleen voor de punten,ik had het hem wel gegund,hoe wel ik vind en hoop dat er nog wel wat van de Pot af gaat. Ruim 22.000 euro voor Marc Marie was veel te veel en vooral door afl 6 van dit seizoen waarin spullen gekocht moeten worden voor arme kinderen en een school,zoveel geld is dan toch raar. Roderick heeft die tv gewoon onbewust kocht denk ik als er inderdaad geen ontvangst zou zijn,maar ik denk dat er wel ontvangst is,maar een tv niet konden betalen en als er dan toch geld uit de pot moet en aangezien die 1000 euro zelf moesten betalen uit de pot is het meteen voor een goed doel en presentator van een nieuws programma kan je dat niet laten niet te doen eigelijk en lekker mee genomen dat het meteen uit de pot is.
Laten we hopen dat Mol nog meer geld uit de pot heeft gehaald,17.250 euro is op dit moment echt te veel.