Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
in haar introductiefilmpje zien we een aflevering van - ik denk - meiden van de witze zegt daar: Nee, er woont hier geen Anitaiemand die daar nog een hint in ziet?
Mijn eerste gevoel was (toen ik voor het eerst de foto zag en nu na aflevering 1 nog steeds) dat fré t is. Zeker kan je na 1 aflevering natuurlijk nog niet zijn dus t is nu nog puur gevoelsmatig.Ik ben benieuwd wat ze allemaal voor ons in petto hebben dit jaar!! Woohoo, de mol is terug!!
Wilde nog even zeggen dat ik wel een beetje verliefd ben op frederique...heeft ze al verkering? hihi p.s Ik vind haar zo eerlijk overkomen, kan de mol niet zijn..toch..
in haar introductiefilmpje zien we een aflevering van - ik denk - meiden van de witze zegt daar: Nee, er woont hier geen Anita
Ja, dat accent hoort op de tweede e en het intypen ervan is heel eenvoudig. Druk eerst de ' toets in. Er verschijnt nog niks. Druk dan de e in en voila, je hebt een é.
ik heb er nog een in de catergorie vergezocht :Van de week zag ik trailer van baantjer voor deze vrijdagavond. Daarin speelt frederique mee(als lijk, volgens mij), De naam van haar rol (wat ik denk op te maken uit de trailer) is Yvon !!
Zij is de Tijdens het beantwoorden van de vragen, kwam telkens het beeldscherm van de laptop in beeld. Bij iedereen kwam gelijk de vraag in beeld. Behalve bij de laatste.... Frédérique!! Bij haar kwam eerst het logo van wie is de mol in beeld.
Een mol zit het liefst onder de grond en waar zat Frédérique de halve aflevering...?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
884 gasten en 7 vaste bezoekers