Op www.anpbeeld.nl kan je foto's vinden van het programma als je zoekt naar wie is de mol.
Foto's 2005: Roeland (2), Yvonne (2), Victoria (2), Jim (2), Gijs (2), Sander (2), Isabelle (1), Lottie (1), Marc-Marie (1) en Yvon (1). Iedereen heeft twee foto's behalve de laatste vier.
Foto's 2006: Peggy (7), Geert (7), Chris (7), Roderick (6), Richard (6), Toine (5), Milouska (5), Mary-Lou (5), Liz (5) en Frédérique (2). Waarom zijn er zo weinig foto's van Frédérique. Is zij De Mol?
Erik, ik heb alle foto's bekeken en het klopt inderdaad. Maar nu zeg ik je, scroll eens door en dan zie je op een gegeven moment van WIDM vorig jaar de foto's. Je ziet van Yvon, Marc-Marie & Lottie (Mol, Winnaar, Verliezer) hier slechts 1 foto waar alle anderen er twee hebben! Oke, ook Isabelle had slechts 1 foto maar goed. Je hebt wel de winnaar, mol, verliezer in het vizier.
Volgens mij kan je dus beter kijken naar drie mensen die respectievelijk een zelfde aantal foto's hebben, aangezien de Mol, Winnaar & Verliezer vorig jaar er 1 hadden. Kijk je dan nu naar de foto aantallen dan merk je dat vier personen exact dezelfde aantal foto's hebben namelijk:
Toine (5), Milouska (5), Mary-Lou (5), Liz (5)
Kortom, 1 van de vier is Mol, 1 van de vier is de Winnaar, 1 van de vier is de Verliezer in de finale en 1 van de vier zal in de zicht van de finale eruit gaan.
Idee voor een theorietje of althans om rekening mee te houden namate de reeks vordert?