Ik vind het heel verdacht dat ze nu zeker weet dat Liz de mol is terwijl ze haar nog niet vaak in het spel heeft gezien. Ook vond ik raar dat ze jokers probeerde te stelen van Milouska of was dat niet zo?
Dat was wel zo en ik vond het allerminst raar! Ik bedoel, Milouska heeft nog enkele jokers maar heeft al
twee afleveringen bij de test
NIETS ingezet. Anderen hebben geen enkele jokers meer, ook Toine niet meer na vanavond. Remember wat Karel zei bij de jokers: "Je kan ze weggeven, verkopen, opkopen, wat je maar wil" >> kortom ook stelen! Erg slim, de battle om the shekels begint vanaf volgende week!
En wat betreft dat Frédéderique op Liz zat nu zeker. Voorgaande afleveringen heeft ze vraagtekens geplaatst bij de vraag: "De mol kan in de tango groep zitten" Vele kandidaten gaan hier niet vanuit even als sommige leden hier (met alle respect voor die keuze
) maar onze Frédéderique en ik wel.
Maar deze aflevering zei ze zelf "Er zeker van te zijn dat Liz de mol is, dat kan niet anders!" Wel, ik hoop het niet (ik heb Roderick namelijk) maar allez, zij is kandidate, ik slechts toeschouwer