Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 143129 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 4-04-2006, 14:20:01 »
Ik denk echt dat dat wel kan. Zo is het spel, en ze wilde zelf dat het spel door zou gaan. Zolang we er maar met respect mee omgaan.

Of ben ik nou zo hard

jij tiept wat ik denk! of waar ik net aan zat te denken, iig.
met respect. maar laten we dat dan meteen voor alle kandidaten doen, en niet alleen voor degene die net is overleden. niet dat iedereen hier nu zo onrespectvol is hoor.  :)

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #181 Gepost op: 4-04-2006, 14:22:33 »
dat wil dus zeggen dat ze er voorlopig nog wel ff in zou zitten? "ze zei dat we ons niet moesten schamen bij het bekijken van de komende afleveringen"
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 4-04-2006, 14:23:53 »
Precies, met eerlijkheid en respect. Dit is immens groter dan een spel. Ik hoop iig dat Frédérique heel ver is gekomen met WIDM en ben blij dat ze er zoveel lol in heeft gehad!  ::ok:: ::bravo::
Laten we jabberen.

Offline kella

• Forumlid
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
« Reactie #183 Gepost op: 4-04-2006, 15:27:25 »
ik wil even zeggen dat ik het heeeeel erg vind dat ze doood is :(

ik vind  het zooo zielig :(
38 !   
ik had niks met frederque , ik kijk ook nooit naar wie is de mol ,
dus ik ken dr niet zoo heeel goed .
maaar ik vind dit heel erg :(
RIP . x
KELLA BELLA

Offline Mollenvanger

• Forumlid
  • Now you're a star in heaven...
« Reactie #184 Gepost op: 4-04-2006, 15:54:12 »
Ik blijf het erg vinden! Telkens raast het door mijn hoofd...Ze dacht een tweede kans gehad te hebben....

Ik las in de krant dat ze vrijdag een videoboodschap voor de kandidaten had opgenomen. Dat vind ik erg knap van haar... :\'(
Mollenvanger#1

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #185 Gepost op: 4-04-2006, 15:55:34 »
Citaat
,,In een op band opgenomen boodschap aan alle deelnemers vertelde Frédérique ons vrijdag met kristalheldere stem dat ze wilde dat de afleveringen van Wie is de mol? ook na haar dood worden uitgezonden. De groep andere deelnemers – we hebben dankzij het programma een hele hechte band - waren eerst huiverig. Het programma is immers een spel dat draait om bedrog en waarin alles geoorloofd is om te winnen.

Dan worden er heftige uitspraken gedaan. Ook over Frédérique dus. Maar ze zei dat we ons niet moesten schamen bij het bekijken van de komende afleveringen."

Bron: AD.nl

Als ik dit zo lees denk ik dat Frédérique heel goed besefte dat iedereen fanatiek bezig is een fantastisch spel te spelen. Dan vallen er inderdaad soms harde woorden, maar dat neemt niet weg dat je elkaar kunt blijven respecteren en waarderen. Dat gold voor de kandidaten tijdens het spel, maar ook voor ons als mollevangers denk ik.

Dat betekent dat we op onze gebruikelijke manier - met respect - door kunnen gaan met mollevangen, ik denk dat Frédérique dat zo gewild zou hebben.

Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat ik zelf momenteel nog te veel sprakeloos ben om wat voor commentaar dan ook te leveren. Misschien na de uitzending van vrijdag weer. Hoewel.....

Citaat
Frédérique Huydts wordt eind deze week gecremeerd.

Tjemig....  :-\\  :\'(

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 4-04-2006, 18:39:28 »
Bij rtl boulevard werd verteld dat Frederique niet alle afleveringen had gezien dus dat zou betekenen dat ze niet bij de laatste 3 zit? :\'(

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 4-04-2006, 19:24:07 »
De aflevering zien is wel wat anders dan de opnames bijwonen.. Maar oh god laat haar ajb bij de laatste 3 zitten..

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 4-04-2006, 20:13:24 »
Ja daar dacht ik ook aan, maar ze brachtten het op een manier waarvan ik dacht dat ze er niet bijzat :\'(

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #189 Gepost op: 4-04-2006, 20:20:50 »
En hoe zouden die dat kunnen weten...?

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #190 Gepost op: 5-04-2006, 16:28:38 »
Ze heeft alle afleveringen gezien, las ik ergens. Dat betekent nog steeds niet dat ze de mol niet was. Bedoeld kan zijn, dat ze alles ''gemonteerd'' heeft gezien. Het zou extra wrang zijn geweest: ze is de mol niet, en niemand heeft verteld wie het dan wel was. Eerlijkgezegd, ik ga ervan uit dat ze het nog heeft geweten.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 5-04-2006, 16:32:12 »
Ik denk dat ze het absoluut geweten heeft! Ze heeft voor die reuniebijeenkomst een bandje gemaakt (ik weet niet of dat hetzelfde bandje is als die de dag voor haar dood door haarzelf werd gemaakt), maar ik neem totaal aan dat men het haar heeft verteld. Of misschien wat dat helemaal niet nodig... ;)
Laten we jabberen.

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 5-04-2006, 16:55:07 »
Hmm.. ik hoop dat het niet nodig was (: Maar even iets anders: zou dat evenement van 9 april alleen zijn afgelast uit respect voor Frédérique, of zou ze er zelf iets mee te maken hebben? Misschien klinkt dit respectloos, maar zo bedoel ik het absoluut niet.. ik vraag me alleen af wat het zou zijn.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #193 Gepost op: 5-04-2006, 17:03:40 »
Ik denk echt dat dat wel kan. Zo is het spel, en ze wilde zelf dat het spel door zou gaan. Zolang we er maar met respect mee omgaan.

Of ben ik nou zo hard

Nee je bent wat mij betreft niet hard. Ik heb er zelf wel beetje moeite mee om gewoon lekker leuk door te speuren en speculeren enzo. Maar aan de andere kant: ik denk dat Fré het nog erger zou vinden als we haar ....zwegen op het forum. (op de puntjes snap je vast wel welk woord er moet staan, maar gebruik het liever niet).
Ik denk dit mede omdat ze zelf heeft aangegeven dat WIDM één van de leukste en spannende dingen is wat ze heeft meegemaakt. Tevens wil ze ook dat de serie gewoon verder wordt uitgezonden.

Dus hoe vreemd het misschien ook is, mijn mening is dat we 'gewoon' door moeten gaan met speuren. Maar uiteraard respectvol, maar dat geld natuurlijk voor elke kandidaat en iedereen.  ::jaja::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 5-04-2006, 17:06:02 »
Hmm.. ik hoop dat het niet nodig was (: Maar even iets anders: zou dat evenement van 9 april alleen zijn afgelast uit respect voor Frédérique, of zou ze er zelf iets mee te maken hebben? Misschien klinkt dit respectloos, maar zo bedoel ik het absoluut niet.. ik vraag me alleen af wat het zou zijn.

heb een sms gehad van demol (actie avro wat op de offciële site stond) waarin staat dat evenment is afgelast wegens overlijden Fré. Lijkt mij persoonlijk heel terecht.

Om in te gaan op je vraag of Fré al dan niet hier iets mee te maken heeft: ik denk dat dit weinig uitmaakt. Kan me voorstellen dat de medekandidaten geen zin hebben om een dag na haar crematie vrolijk aan een evenement te gaan zitten mee doen.
Daarom terecht dat dit is afgelast.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 5-04-2006, 17:08:25 »
Bij rtl boulevard werd verteld dat Frederique niet alle afleveringen had gezien dus dat zou betekenen dat ze niet bij de laatste 3 zit? :\'(

Gister vertelde ze op Boulevard (late versie) dat een medewerker naar het ziekenhuis is gegaan met alle afleveringen. Fré heeft met haar vriend en moeder alle resterende afleveringen bekeken en tevens bandje ingesproken voor de laatste uitzending voor haar medekandidaten.
Ze heeft gelukkig zelf nog het eindresultaat (al dan niet haar eigen Mol-acties) kunnen zien.

Offline bridgetvh

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 5-04-2006, 17:21:20 »
Omdat het nog niet op TV is geweest heeft nog niemand de uiteindelijke versie gezien, ook de kandidaten niet begreep ik uit de Boulevard uitzending.

Omdat Fréderique in het ziekenhuis lag is de begeleider van de deelnemers (ze hebben allemaal achter de schermen begeleiding. Een soort mental coach of zoiets). Hij is dus met de banden van alle nog te komen afleveringen naar haar toe gegaan om ze te laten zien. Ze heeft de banden met haar familie bekeken en daarna aangegeven dat de afleveringen absoluut uitgezonden moesten gaan worden want ze vond het prachtig.

Fréderique wist dus precies wat wij nog gaan zien de komende tijd en heeft specifiek aangegeven dat ze vooral moesten doorgaan met het programma uitzenden.
Greetzzz, Bridget

Offline Ninka

• Forumlid
  • Yvon, Milouska, ...
« Reactie #197 Gepost op: 5-04-2006, 19:19:29 »
Nee je bent wat mij betreft niet hard. Ik heb er zelf wel beetje moeite mee om gewoon lekker leuk door te speuren en speculeren enzo. Maar aan de andere kant: ik denk dat Fré het nog erger zou vinden als we haar ....zwegen op het forum. (op de puntjes snap je vast wel welk woord er moet staan, maar gebruik het liever niet).
Ik denk dit mede omdat ze zelf heeft aangegeven dat WIDM één van de leukste en spannende dingen is wat ze heeft meegemaakt. Tevens wil ze ook dat de serie gewoon verder wordt uitgezonden.

Dus hoe vreemd het misschien ook is, mijn mening is dat we 'gewoon' door moeten gaan met speuren. Maar uiteraard respectvol, maar dat geld natuurlijk voor elke kandidaat en iedereen.  ::jaja::

Oww gelukkig :-[ :D

Helemaal mee eens. Laten we haar hier niet verzwijgen!
Mollen in Japan...

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 5-04-2006, 21:48:24 »
Omdat het nog niet op TV is geweest heeft nog niemand de uiteindelijke versie gezien, ook de kandidaten niet begreep ik uit de Boulevard uitzending.

Omdat Fréderique in het ziekenhuis lag is de begeleider van de deelnemers (ze hebben allemaal achter de schermen begeleiding. Een soort mental coach of zoiets). Hij is dus met de banden van alle nog te komen afleveringen naar haar toe gegaan om ze te laten zien. Ze heeft de banden met haar familie bekeken en daarna aangegeven dat de afleveringen absoluut uitgezonden moesten gaan worden want ze vond het prachtig.

Fréderique wist dus precies wat wij nog gaan zien de komende tijd en heeft specifiek aangegeven dat ze vooral moesten doorgaan met het programma uitzenden.
Dan heeft ze dus nog behoorlijk wat afleveringen kunnen bekijken, zodat ze haar gedachten die dag ook kon verzetten.   :)

En natuurlijk kunnen we doorgaan met het speculen of ze de Mol is. Dat wou ze zelf ook. Ik vindt ook niet dat je nu moet denken: "laat ik dat nu maar niet zeggen." Natuurlijk met respect, maar dat moet eigenlijk bij elke kandidaat.  ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #199 Gepost op: 5-04-2006, 22:14:16 »
Frederique blijft mijn mol