Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 143132 keer)

Offline popjepee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 8-04-2006, 17:40:28 »
Zou wel willen (naar de fandag gaan) maar heb geen vervoer :\'(

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
« Reactie #221 Gepost op: 8-04-2006, 18:58:29 »
Ik vind het laten liggen van de roos op de begraafplaats geen molactie. Er stond immers nergens dat de opdracht was de rozen mee te nemen, alleen om ze te vinden en om aan de hand van de zes locaties een zevende te vinden met behulp van de stukken gedicht. Wat dat betreft kan ook een kandidaat gewoon denken, ik laat die roos maar liggen, die ligt op een graf en das wel zo netjes om te laten liggen dan. En dan is de opdracht daar dus vaag in geweest.

De Roos de Wit opmerking zou best eens een hint kunnen zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #222 Gepost op: 8-04-2006, 19:53:05 »
om even sceptisch te zijn, ik ben niet bepaald overtuigd van fre's molheid door de roos de wit link?

misschien kan een voorstander mij even uitleggen wat dit met mol zijn te maken heeft?

ik zie namelijk geen link met 'mol', ik vind het hooguit een dwaalspoor van de productie. of een grappig heidje.

die witte roos kan er neer gelegd zijn  op het moment dat de productie weet waar fre naar op weg is.

wat wel in dit geval pleit voor haar mol zijn is dat ze ook echt de witte roos pakt, wat met voorbedachte rade zou kunnen zijn, en dat ze 'em laat liggen, om vermoedens bij mede kandidaten te verhinderen. maar bij het doornemen van het spel achteraf (zoals wel vaker gebeurd) zou toine natuurlijk zo kunnen melden dat er ook een witte roos aanwezig was, en als dat niet uit mag komen is dat ook wel risky.

ik ben om te praten, mits iemand met goede argumenten komt.  ::)

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 8-04-2006, 19:55:01 »
Deze aflevering besvestigd voor mij voor de zoveelste keer dat Fré de mol is. :)
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 8-04-2006, 23:27:16 »
Zou wel willen (naar de fandag gaan) maar heb geen vervoer :\'(

waar kom je vandaan dan??
Triomf!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #225 Gepost op: 8-04-2006, 23:35:54 »
Frédérique is de Mol

Offline sin1986

• Forumlid
Frederique is de mol
« Reactie #226 Gepost op: 9-04-2006, 14:19:04 »
Hoi trouwe WIDM kijkers!

Ik denk dat Frederique de mol is, want ik heb afgelopen vrijdag een belangrijke hint gezien tijdens het 2e spel!     ::)

Tijdens de opdracht met die camera's en straatnamen moesten Roderick en Toine op 20 televisies kijken en aanwijzingen doorgeven aan de andere kandidaten. Als je goed kijkt zie je op al die televisies die straten voorbijkomen..... op eentje na!

Op een van die tv's was Frederique Huydts te zien. Ik weet het zeker! Het duurde maar 3 seconden.... maar volgens mij was het Frederique Huydts in GTST, ze had volgens mij een bruidsjurk aan.     ::ok::

Kijk de aflevering nog maar eens terug en heel goed letten op die 20 televisies!

groetjes een grote WIDM fan!    ::trots::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
Re: Frederique is de mol
« Reactie #227 Gepost op: 9-04-2006, 14:20:22 »
Goed gezien, maar dit kan denk ik beter in het Frédérique is (niet) de Mol topic!!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #228 Gepost op: 9-04-2006, 14:27:57 »
Hoi trouwe WIDM kijkers!

Ik denk dat Frederique de mol is, want ik heb afgelopen vrijdag een belangrijke hint gezien tijdens het 2e spel!     ::)

Tijdens de opdracht met die camera's en straatnamen moesten Roderick en Toine op 20 televisies kijken en aanwijzingen doorgeven aan de andere kandidaten. Als je goed kijkt zie je op al die televisies die straten voorbijkomen..... op eentje na!

Op een van die tv's was Frederique Huydts te zien. Ik weet het zeker! Het duurde maar 3 seconden.... maar volgens mij was het Frederique Huydts in GTST, ze had volgens mij een bruidsjurk aan.     ::ok::

Kijk de aflevering nog maar eens terug en heel goed letten op die 20 televisies!

groetjes een grote WIDM fan!    ::trots::
Hey Sin, ik denk eigenlijk niet dat ze zulke hints geven, omdat deze tv ook voor Roderick en Toine te zien is. Als op deze tv in eens één van hun medekandidaten langs zou komen. Zouden Toine en Roderick dit ook als hint kunnen zien en zouden zij bevoordeeld zijn t.o.v. de andere kandidaten (of benadeeld, want Fred is niet de mol.)
Maar ja, ik weet niet wat er wel op de beelden te zien is... dus misschien wordt ik verast in de laatste aflevering en heb je gelijk.  ::)

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 9-04-2006, 14:30:33 »
zien toine en roderick dat niet dan????

en heb je geen screenshot??
Triomf!

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #230 Gepost op: 9-04-2006, 15:02:33 »
Ik zit nu de aflevering nog eens te kijken en zal eens opletten. Maar het lijkt me erg sterk.
Een screenshotje zou wel handig zijn btw  :)

mmm check denk ik maar even topic van aflevering 5
Wordt verband gelegd tussen hetgeen vermeld over de tv's en foto's van Evita Perron.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2006, 15:10:24 door molmark »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #231 Gepost op: 9-04-2006, 15:17:00 »
Citaat van: Rat
Citaat van: sin1986
Ik denk dat Frederique de mol is, want ik heb afgelopen vrijdag een belangrijke hint gezien tijdens het 2e spel!
[knip]
Hey Sin, ik denk eigenlijk niet dat ze zulke hints geven, omdat deze tv ook voor Roderick en Toine te zien is. Als op deze tv in eens één van hun medekandidaten langs zou komen. Zouden Toine en Roderick dit ook als hint kunnen zien en zouden zij bevoordeeld zijn t.o.v. de andere kandidaten (of benadeeld, want Fred is niet de mol.)
Maar ja, ik weet niet wat er wel op de beelden te zien is... dus misschien wordt ik verast in de laatste aflevering en heb je gelijk.  ::)
Het kan ook gevideoshopt zijn. Ofwel er pas later ingezet als hint.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #232 Gepost op: 9-04-2006, 16:34:21 »

Het kan ook gevideoshopt zijn. Ofwel er pas later ingezet als hint.
Wat een heerlijk woord ::rofl::

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 10-04-2006, 10:54:56 »
ik vind het nogal sentimenteel om nu te denken dat fré de mol is
bij de treetops-opdracht had ze het hele rijtje goed, en potte ze 500 euro (5 onmol-punten)
bij de tango-opdracht riep ze meteen dat ze Liz zag, dat zou een mol echt nóóít doen (10 onmol-punten voor Fré)

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 10-04-2006, 12:50:43 »
Een mol die altijd 100% mol is, zou zooo snel door de mand vallen! Ik weet niet of de witte roos een hint is, maar het is iig wel opmerkelijk dat er 1 witte roos in het spel aanwezig is en dat Fré die pakt en dat dan weer in de link met 'Roos de Wit'. Het zou een hint kunnen zijn, waarom niet? Fré is iets gestegen op mijn mollijst en dat heeft helemaals niks met sentiment te maken...
Laten we jabberen.

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 10-04-2006, 13:12:06 »
Er waren al heel veel mensen die frédérique verdachten voor afgelopen maandag, en dit is nu eenmaal een spel waarbij verdenkingen horen (en ook veranderen terwijl de afleveringen vorderen) en daar heeft haar overlijden of sentiment geheel niks mee te maken. Het zou natuurlijk prachtig zijn, maar hier baseer ik (en ik neem aan de meesten) niet mijn verdenking op.

Sorry als dit misschien hard overkomt, ik vind het ook vreselijk dat ze er niet meer is, maar het voortzetten van het programma was wel haar wens. En ik vind het dan ook niet redelijk als we dan ineens geen verdachte dingen rondom Fré meer posten, want zij kan net zo goed de mol zijn. Zolang dit met respect gebeurd is dit toch geen probleem? Of ben ik nu zo'n bitch? :-X

Veder heeft natuurlijk iedere mol zijn eigen tactiek, wij krijgen als kijker echt niet alles te zien en de mol zorgt ook dat hij/zij eens in de zoveel tijd 'goodwill' voor zichzelf kweekt (neem Elise die voor de hele groep een slaapplaats regelde).
Misschien was haar tactiek om niet te veel dingen uit te halen/ goodwill te kweken voor de hereniging met Liz en Roderick om vervolgens te gaan mollen en de verdenking op hun te leggen?

We'll see :)
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 10-04-2006, 13:30:26 »
good will is leuk en aardig maar een mol zou absoluut nooit keihard roepen "dát is Liz!" bij de tango-opdracht
dan zou de mol zich wel stilhouden ofzo

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #237 Gepost op: 10-04-2006, 13:49:17 »
En opletten hoeveel mannen er een hoed op hadden en Liz niet zo herkennen en pas als er twijfel is tussen 2 en 4, toch zeggen dat het ook wel 4 zou kunnen zijn.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #238 Gepost op: 10-04-2006, 18:59:10 »
you go daedalus!

zeg, zouden wij misschien dezelfde mol kunnen hebben?  ::)

ik zie de link 'mol'  -  'roos de wit' nog steeds niet. ja leuk dat zij roos de wit heette, maar wat heeft dat met de mol te maken?

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 10-04-2006, 21:00:34 »
you go daedalus!

zeg, zouden wij misschien dezelfde mol kunnen hebben?  ::)

ik zie de link 'mol'  -  'roos de wit' nog steeds niet. ja leuk dat zij roos de wit heette, maar wat heeft dat met de mol te maken?

Als frederique in de serie 'meiden van de wit' de rol van Roos de Wit speelt en ze pakt tijdens de eerste opdracht een witte roos op van het graf, dan zie ik wel een link tussen die 2. Vorig jaar was er ook een hint richting boer zoekt vrouw, wat werd gepresenteerd door yvon jaspers. Ik denk alleen zelf niet dat dat frederique de mol is, omdat ze veel te veel geld heeft binnengehaald en alleen in de laatste aflevering verdachte dingen deed.