Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 143115 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 10-04-2006, 21:07:44 »
Als frederique in de serie 'meiden van de wit' de rol van Roos de Wit speelt en ze pakt tijdens de eerste opdracht een witte roos op van het graf, dan zie ik wel een link tussen die 2. Vorig jaar was er ook een hint richting boer zoekt vrouw, wat werd gepresenteerd door yvon jaspers. Ik denk alleen zelf niet dat dat frederique de mol is, omdat ze veel te veel geld heeft binnengehaald en alleen in de laatste aflevering verdachte dingen deed.

ik zie de link witte roos - roos de wit wel, maar ik zie de link met de mol niet.  :-\\

maar laat maar, we merken het tzt wel, als het een hint is vind ik het een hele stomme.  :-\\ leuk gevonden hoor dat wel, maar ik zie er geen hint in dat zij de mol zou zijn.  :-\\

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 10-04-2006, 22:16:00 »
ik zie de link witte roos - roos de wit wel, maar ik zie de link met de mol niet.  :-\\

maar laat maar, we merken het tzt wel, als het een hint is vind ik het een hele stomme.  :-\\ leuk gevonden hoor dat wel, maar ik zie er geen hint in dat zij de mol zou zijn.  :-\\

sorry maar het is niet zo dat elke hint in de afleveringen is in de trant van: Liz is de mol of iets dergelijks, het zijn hinten naar de identiteit van de mol, dus ook alles wat met deze persoon te maken heeft. Aangezien deze serie ook weer met bekende nederlanders is kunnen we veel opzoeken over deze personen en kunnen er net als vorig jaar met yvon links m.b.t hun acteerwerk/programma's die ze presenteren aan worden gekoppeld.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 22:17:37 door Lola-aap »

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 10-04-2006, 22:30:17 »

7 kandidaten waarvan 1 mol
7 rozen waarvan 1 witte

de witte correspondeert met de kandidaat

die zijn beide afwijkend...
Triomf!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #243 Gepost op: 10-04-2006, 22:42:27 »
hm oke, met die uitleg van lola aap kan ik wel wat. zeker als het bij yvon ook gebeurd is (die serie ligt alweer ergens onder het stof in mijn hoofd  :))

we'll see.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 10-04-2006, 22:45:22 »
hm oke, met die uitleg van lola aap kan ik wel wat. zeker als het bij yvon ook gebeurd is (die serie ligt alweer ergens onder het stof in mijn hoofd  :))

we'll see.

Hm ja, pin me er niet op vast maar er was toen volgens mij een muziekale hint die op 'boer zoekt vrouw' sloeg.

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 11-04-2006, 09:08:48 »
Dit was toch de molhunt die ons naar een schuur leidde.....
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 11-04-2006, 09:57:43 »
Ja naar de boer... en wij waren op zoek naar een vrouw ::trots::
Laten we jabberen.

Offline sin1986

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 11-04-2006, 11:34:22 »
Hoi trouwe WIDM kijkers!

Ik denk dat Frederique de mol is, want ik heb afgelopen vrijdag een belangrijke hint gezien tijdens het 2e spel!     

Tijdens de opdracht met die camera's en straatnamen moesten Roderick en Toine op 20 televisies kijken en aanwijzingen doorgeven aan de andere kandidaten. Als je goed kijkt zie je op al die televisies die straten voorbijkomen..... op eentje na!

Op een van die tv's was Frederique Huydts te zien. Ik weet het zeker! Het duurde maar 3 seconden.... maar volgens mij was het Frederique Huydts in GTST, ze had volgens mij een bruidsjurk aan.     

Kijk de aflevering nog maar eens terug en heel goed letten op die 20 televisies!

groetjes een grote WIDM fan!   

Toch weet ik zeker dat ik gelijk heb, ik hoop dat ze dit in de allerlaatste aflevering van Wie is de Mol laten zien, de aflevering waarin ze alle verborgen hints showen.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 11-04-2006, 13:23:51 »
Het komt wel vaker voorbij dan die drie seconden en er zijn meer rare dingen te zien op de televisies. Het blijft alleen raar dat Toine en Roderick er totaal geen opmerking over maken. We zullen zien wat het precies is...

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #249 Gepost op: 12-04-2006, 14:35:05 »
Dit was toch de molhunt die ons naar een schuur leidde.....

Ik snap nog steeds niet waar mensen vandaan halen dat dit een hint was? Dat heeft de AVRO nooit toegegeven...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 12-04-2006, 17:22:35 »
sorry hoor daan  :P         

maar de link naar de mol is hier igg snel gemaakt.

als MM hier de mol was geweest was het minder snel te koppelen aan elkaar
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 12-04-2006, 17:34:18 »
aha! D**N is DAAN  :P Hebben we weer 2 A's erbij.....

Sorry zullen we dan nu weer echt ontopic gaan, we zitten over een molserie te discussieren die volgens mij al is opgelost. Volgens mij is Yvon het :-)

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 12-04-2006, 20:06:14 »
velen leggen de link van de witte roos naar Frederique ivm haar rol als Roos de Wit, maar is het niet gewoon omdat toevallig Toine en Frederique bij het graf van Evita uitkomen en dit is de enige vrouw die op het geld staat, dus 1 witte roos voor de enige vrouw op het geld.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #253 Gepost op: 12-04-2006, 20:12:04 »
velen leggen de link van de witte roos naar Frederique ivm haar rol als Roos de Wit, maar is het niet gewoon omdat toevallig Toine en Frederique bij het graf van Evita uitkomen en dit is de enige vrouw die op het geld staat, dus 1 witte roos voor de enige vrouw op het geld.

Das een goeie. Maar de roos lag niet bíj het graf van Evita maar bij een ander graf.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline zoë nicky

• Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
« Reactie #254 Gepost op: 14-04-2006, 14:55:27 »
Hoi allemaal, ik weet niet of dit hier al aan bod is gekomen, maar ik las het volgende in het gastenboek van een andere mol-site:

"Op de dag dat Frédérique was overleden, was bij RTL Boulevard Liz aan het woord via de telefoon. In dit telefoongesprek zei Liz dat Frédérique in de 10de aflevering eruit ging.
mijn vraag is hoeveel afleveringen zijn er?? anders kan je Frédérique als mol afschrijven..."
unquote

Ik heb geen idee of Liz dit heeft gezegd of niet, ik heb het niet gehoord, maar het lijkt me een vreemde uitspraak...wel hoopvol natuurlijk

Heeft een van jullie dit gesprek gehoord?
lieve groetjes van Zoë-Nicky ::bravo::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #255 Gepost op: 14-04-2006, 15:24:03 »
Heb ik gehoord en dit heeft ze niet gezegd.
The British are not impressed.

Offline zoë nicky

• Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
« Reactie #256 Gepost op: 14-04-2006, 15:27:32 »
Heb ik gehoord en dit heeft ze niet gezegd.

Nee he? Ik dacht ook al dat het vreemd zou zijn dat ze dit zou hebben gezegd...zucht!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #257 Gepost op: 14-04-2006, 15:29:24 »
Kan ook niet, want afl 10 is de terugblik aflevering volgens mij.
Liz heeft wel gezegd dat Fré voor iedere kandidaat iets had ingesproken op een bandje wat ze bij de terugblik aflevering lieten horen.
The British are not impressed.

Offline gonniejj

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 14-04-2006, 21:45:41 »
Kan ook niet, want afl 10 is de terugblik aflevering volgens mij.
Liz heeft wel gezegd dat Fré voor iedere kandidaat iets had ingesproken op een bandje wat ze bij de terugblik aflevering lieten horen.

klOpt helemaal al hoop iick dat ze tOg de moll is.
Verder vond iick haar heel verd8 tijdens de opdrachten en ze probeerde alles te dwarsbomen ook vind ik de roos de wit theorie suprr goed

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #259 Gepost op: 14-04-2006, 22:06:30 »
Ik zit in het kader van de Avro bode hint van week 6 nog eens aflevering 3 te bekijken. Bij de boomtop opdracht viel mij het volgende op. Op 8:57 vlak nadat Milouska gezegd heeft dat ze haar bril niet bij zich had zegt Frederique ineens iets raars wat ik niet helemaal kan verstaan. Ze zegt zoiets als: ben ik jij ?? Wie is het nog meer opgevallen? Luister het maar eens terug. Ben benieuwd of dit een hint is en zoja hoe we dit op moeten vatten. Misschien zegt ze trouwens ook wel: ben ik blij... zo van ben ik even blij dat jij je bril niet op hebt want dan kan ik er van maken wat ik wil !!
Gr Miek