Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 143003 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 14-04-2006, 22:22:36 »
Ik begin steeds meer te denken dat Frédérique de mol is. Vooral die diner-opdracht van vandaag was opvallend, ze leek precies te weten wat iedereen moest doen. En vooral proberen de opdachten van de anderen te doen mislukken en om minder verdacht te zijn, je eigen opdracht wel goed doen. Dat is een echte mollenstreek!

Toch hoop ik niet dat ze het is. Ik zou dan toch wel eens willen weten wat ze in afl. 1 t/m 4 dan gemold zou moeten hebben.....
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tomás

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #261 Gepost op: 14-04-2006, 22:48:44 »
ik vind fré af en toe wel erg bitchy doen, ze lijkt de hele tijd met opzet te stoken

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 14-04-2006, 23:10:27 »
Toch hoop ik niet dat ze het is. Ik zou dan toch wel eens willen weten wat ze in afl. 1 t/m 4 dan gemold zou moeten hebben.....
Dat zou kunnen zijn om zo Roderick en Liz verdacht te maken omdat die dan pas terug zijn.
Maar ik denk niet dat ze de Mol is, want ze ging me iets te fanatiek voor koppel 2  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 14-04-2006, 23:42:09 »
Frederique was leuk bezig deze aflevering. Hoe ze Richard zijn opdracht door zijn neus boorde, hoe ze Milouska erop wederom op uit stuurde een TV te zoeken, hoe ze vervolgens grandioos in die paarse kever over het parcour sjokte met die muziek eronder  ::rofl::

Al met al doet ze het geweldig naar mijn mening. Maar ik kan nog niet goed zeggen wat ik nu van haar denk. Mol of kandidaat.  :-\\ Je kan vele acties van haar opvatten als mollig wat ik ook goed kan begrijpen. Maar aan de andere kant kan je ze als "lekker fanatiek bezig" beschouwen. Voor mijn gevoel is ze gewoon lekker haar eigen gang aan het uitvoeren en zoals ze zei over WIDM dat dat voor haar een geweldige ervaring was.

Mocht ze de mol blijken te zijn (waar ik de kans niet supergroot op schat, 33,33% :P) dan heeft ze me mooi beetgenomen door haar hele uitstraling, gedrag, karakter ga zo maar door.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #264 Gepost op: 15-04-2006, 00:54:58 »
Frederique blijft nog steeds mijn mol!

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 15-04-2006, 01:51:12 »
zeker!!
met het autorijden, kom op zeg
Te langzaam gewoon en ook nog elke keer de buitenbocht.
"ja ik moest clutchen"
Hoe dan??? je hebt de hele tijd in zn twee gereden of net aan in zn 3, en als je dan zo je bochten rijdt hoef je echt niet terug te schakelen hoor!!!

vanaf het begin is Frédérique mn mol, en in deze aflevering laat ze het ff lekker zien hahahahahaah
Triomf!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 15-04-2006, 11:39:06 »
 Mijn vraag is:

Is Frédérique niet wat al te opzichtig aan het mollen?
Is zij echt de mol of speelt ze gewoon een leuk spelletje? ???

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #267 Gepost op: 15-04-2006, 11:45:49 »
Is Frédérique niet wat al te opzichtig aan het mollen?
Is zij echt de mol of speelt ze gewoon een leuk spelletje? ???
Dat zat ik me dus ook af te vragen. 4 afleveringen lang doet ze niets mollerigs om nu opeens een hoop fout te doen. Ik vraag me af of ze niet gewoon heel erg de kandidaat-die-de-verdenking-op-zich-wil-laden rol aan het spelen is.

Ik weet het niet....
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #268 Gepost op: 15-04-2006, 14:49:49 »
ik vind haar vooral heel ondeugend; wat een lol heeft ze!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #269 Gepost op: 15-04-2006, 16:34:54 »
ik vind haar vooral heel ondeugend; wat een lol heeft ze!

Ik moet zo verschrikkelijk om haar lachen.  ::rofl::
Citaat van: Frédérique
Zat ik in dat autootje, dat koektrommeltje, en ik dacht:”Ik ga een beetje klieren!”

::rofl:: ::rofl::
En dan zit ze in die biecht, en als ze dan wat stiekems heeft gedaan, of ze ergert zich aan iemand gaat ze zo zitten fluisteren..! Echt grappig, en zoals Karel zegt:

Citaat van: Karel
Frédérique Huydts, we kunnen haar nog bewonderen.”

En Fréd de mol? Ik denk het niet, dan ga je niet de aandacht op je vestigen door 4 rondjes(!) in z'n 1 te rijden..  ::rofl::

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline morrigan

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 15-04-2006, 18:47:53 »
Ik vind haar acties ook net iets tè opvallend om haar de MOL te laten zijn.
Ze vind het gewoon leuk om te stoken ;)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 15-04-2006, 19:08:00 »
Bij de diner-opdracht was t wel erg obvious: Haar eigen opdracht deed ze goed en de andere opdrachten probeerde ze te verknallen, wel erg obvious dat ze die van Richard gesaboteerd heeft, die van Milouska voor n deel en bij Toine heeft ze t geprobeerd, ik weet t niet meer :P

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #272 Gepost op: 15-04-2006, 21:12:16 »
niet de mol volgens mij, ze biecht veel te vaak
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 15-04-2006, 21:23:53 »
deze komt van de .nl site van MOLDO
dus met dank aan MOLDO::

Nu ik overweeg om te switchen van Milouska naar Frederique, heb ik aflevering 3 nog eens bekeken en een mollenactie van Frederique gevonden, die volgens mij door iedereen over het hoofd is gezien (duizend maal excuses als dit niet zo is, maar ik heb het niet kunnen vinden in de oude berichten).

Bij het herkennen van de dansparen, als danspaar 2 opkomt, zegt niet Frederique maar Peggy als eerste dat het Liz is. Dit was dus niet Frederique zoals sommigen dachten.

Vervolgens zegt Richard tegen Frederique: dat is Roderick met een pruik op.
En nu komt het:
1. Ze schud nee en negeert de opmerking.
2. Er komt een ingelast commentaar van Frederique, waarin ze zegt dat ze deze opmerking aan Milouska doorspeelt.
3. Dat doet ze ook, maar dat is op het moment dat paar 4 in beeld is!
Een danspaar  met een mannetje dat hooguit 1.70 lang is.

Conclusie: Frederique staat aan de basis voor de verkeerde keuze van paar 4 door de anderen te doen geloven dat daar Roderick met een pruik in zit. En in het ingelaste commentaar heeft ze gejokt. Foei.

en deze ook van de .nl site maar dan van EDWIN2K6

Tijdens opdracht 1 droeg Fredje een Rood T-shirt met op haar rug een nummer 10. Hiermee gaf ze aan dat ze in opdracht 2 "invloed" gaat uitoefenen op het verloop van het spel. De mol is immers op de hoogte van alles. In opdracht 2 is de groep is uitgenodigd voor een diner bij een Argentijns invloedrijk echtpaar. De man heet Jorge Gonzalez Diez. de naam wordt nadrukkelijk niet meer op de website van WIDM genoemd omdat "Diez" namelijk in het spaans 10 betekent.
Tijdens het diner zien we dan ook dat Fredje op de hoogte is van alle opdrachten in de enveloppen en de andere niet. Alleen nog ff uitzoeken wie welke envelop heeft gekozen.

1. Roderick moet plaatsje ruilen met de mol. Hij gaat op Peggy haar plaatst zitten en je ziet Fredje heeft een binnenpretje (ok denkt ze die zit er dus naast)
2. Bij Richard heeft ze meer moeite in de eerste plaats. Dus toen Richard aan de gastheer uitlegde over zijn terugkomst in de mol hoorde je Fredje zeggen "Because he's a funny guy". Zou hij de opdracht hebben om moppen te vertellen. Later werd het haar duidelijk toen hij begon over Maxima dat het over het jaartal 1972 ging. Bingo...... " Nou kom op Richard 33 jaar dat kan je ook makkelijk zelf terugrekenen ...... actie geslaagd dus.
3. Peggy maakte er zelf al een potje van dus daar hoefde ze niet in actie te komen.
4. "Kom op zeg Milouska ik ga echt geen mop vertellen". Je zag haar genieten....gaat lekker moet ze gedacht hebben
5. Toine wat ben je stil. FF nog die "Poleta - pelota de futbol" er in proberen te wrijven, jammer mislukt.
6. Als laatste zichzelf. Ze heeft bewust maar een van de moeilijkste opdrachten genomen en die ook laten slagen om haar acties een beetje te maskeren (als mol). Het zal me niet verbazen dat ze die speech al lang voordat de mol begon heeft ingestudeerd.

de puntjes kan je zelf wel bedenken, maar het stuk over het T-shirtje kan op zich wel...
Triomf!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #274 Gepost op: 15-04-2006, 21:24:25 »
niet de mol volgens mij, ze biecht veel te vaak
Iedereen biecht evenveel, maar van sommigen word er meer in de uitzending gestopt

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 15-04-2006, 21:35:27 »
Iedereen biecht evenveel, maar van sommigen word er meer in de uitzending gestopt
::ohno:: niet iedereen beicht evenveel, de mol biecht dubbel, je hebt daarom minder zinnigs om in de uitzending te stoppen, of de mol biecht vluchtig en niet meerdere uitgebreide verhalen

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #276 Gepost op: 15-04-2006, 21:47:58 »
De mol biecht volgens mij niet dubbel hoor. Meer zoiets van: "Ik ben gewoon erg onhandig." Bijvoorbeeld een zin die in een uitzending kan zitten. En in afl 10 zie je de hele biecht: "Ik ben gewoon erg onhandig. Dat zeg ik tegen de rest, als mol moet dat." Of zo.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 15-04-2006, 21:49:38 »
De mol biecht volgens mij niet dubbel hoor. Meer zoiets van: "Ik ben gewoon erg onhandig." Bijvoorbeeld een zin die in een uitzending kan zitten. En in afl 10 zie je de hele biecht: "Ik ben gewoon erg onhandig. Dat zeg ik tegen de rest, als mol moet dat." Of zo.
jewel, Yvon heeft dat vorig jaar zelf gezegd op de fandag

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #278 Gepost op: 15-04-2006, 21:51:43 »
Daar was ik niet bij, dus kon ik niet weten. Dit is wat ik vorig jaar heb gezien, dat er al eerder uitgezonden biechten aangevuld werden met extra zinnetjes.
The British are not impressed.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #279 Gepost op: 15-04-2006, 22:03:58 »
Conclusie: Frederique staat aan de basis voor de verkeerde keuze van paar 4 door de anderen te doen geloven dat daar Roderick met een pruik in zit. En in het ingelaste commentaar heeft ze gejokt. Foei.

Niet waar. Ze geeft de grap van Richard door aan Milouska bij paar 3, niet bij paar 4. Is inderdaad wel het verkeerde paar.. maar ze zegt het net nadat paar 2 weg is, misschien herhaalt ze het wel.. het is niet duidelijk op te maken wat ze precies zegt, wat wel duidelijk is is dat ze dit niet gebruikt om de groep te overtuigen dat paar 3 het is..