Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 143087 keer)

Offline IDM

• Forumlid
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #300 Gepost op: 18-04-2006, 23:05:33 »
Ik zeg niet dat het een hint is, maar ze kunnen natuurlijk wel goed gebruik maken van het toeval.
Laten we jabberen.

Offline hygge

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 19-04-2006, 08:30:08 »
In Portugal was er de aanwijzing met de tegeltjes, die hebben ze niet aangelegd (17e eeuws geloof ik!). En in Italie (MOL 3 BE) was Marc de mol en waren ze op het San Marco plein voor de 1e opdracht. Ook dat hebben ze niet zomaar omgedoopt. De makers van WIDM kijken goed om zich heen, en als er dan een leuke hint in de omgeving zit dan kun je die natuurlijk prachtig gebruiken. En wat is er grappiger dan de kandidaten telkens een hele grote H te laten rijden? Als het een ander parcour was geweest (iets onherkenbaars) dan hadden ze het volgens mij niet op de site gezet. (Of ze nemen ons gewoon weer eens ouderwets in de zeik en zetten een valse aanwijzing op de site  ::rofl::

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #302 Gepost op: 19-04-2006, 14:18:41 »
Tijdens de race-opdracht zei Frederique iets in de auto. Eerst kon ik niet verstaan wat ze zei, maar ze zei: 'Wow! Ik heb geclutched!' Ze heeft echt lopen klieren tijdens die opdracht :P Hoezo ik kan niet clutchen. ;)
WIDM addicted....

Offline Jeweetwel

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 19-04-2006, 14:44:33 »
Fré kan de mol niet zijn om de doodsimpele reden dat Richard haar verdacht als mol. Zie zijn dagboek op wieisdemol.nl: "Ik heb geluk gehad dat Roderick me bevrijdde uit die kooi. Als hij het niet gedaan zou hebben, dan zou Frédérique me er ook wel uit gehaald hebben, denk ik. Maar het blijft de mol, dus zeker weten doe ik het niet."

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 19-04-2006, 14:52:19 »
Fré kan de mol niet zijn om de doodsimpele reden dat Richard haar verdacht als mol. Zie zijn dagboek op wieisdemol.nl: "Ik heb geluk gehad dat Roderick me bevrijdde uit die kooi. Als hij het niet gedaan zou hebben, dan zou Frédérique me er ook wel uit gehaald hebben, denk ik. Maar het blijft de mol, dus zeker weten doe ik het niet."

Haha, dat was me net ook opgevallen, maar dat argument is gemakkelijk te weerleggen. Hij zegt "HET blijft de mol" en niet "ZE blijft de mol". Hij bedoelt dus dat je het nooit zeker weet met dit spel. Bovendien zou de redactie van de AVRO nooit op deze manier laten blijken wat de verdachte van de kandidaat is.
WIDM addicted....

Offline mutzje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
« Reactie #305 Gepost op: 19-04-2006, 22:12:22 »
met:'maar het blijft de mol' bedoelde richard volgens mij gewoon het
programma wie is de mol, afgekort...

Offline Jeweetwel

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 20-04-2006, 10:35:47 »
Ja, daar moet ik jullie toch gelijk geven, ben ik bang.

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #307 Gepost op: 21-04-2006, 22:00:07 »
ik zit nog steeds heel erg op fred... ik vind t wel een beetje vreemd dat toine der nu uit is, die zat 100% op haar:S
ma dat fred dat antwoord op die vraag van die witte roos niet wist... ::) en dat ze zonder geld over de finish ging bij de gaucho's...
« Laatst bewerkt op: 21-04-2006, 22:50:45 door mutzje »

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #308 Gepost op: 21-04-2006, 22:19:42 »
Ik vind het fluisteren tijdens de biecht zoo liefff  ::love::
The sun came up and reality set in.

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 21-04-2006, 23:25:06 »
ik zit nog steeds heel erg op fred... ik vind t wel een beetje vreemd dat toine der nu uit is, die zat 100% op haar:S
ma dat fred dat antwoord op die vraag van die witte roos niet wist... ::) en dat ze zonder geld over de finish ging bij de gaucho's...
Jaa, maar ik kan gewoon niet geloven dat Toine eruit gaat alsie 200% op Frederique zat, en dat zij de mol dan is? Dat ze zijn verdenking weglaten, oke.. maar dat 'ie voor de tv iemand andere zegt dan dat ie eigenlijk heeft ingevuld..? Lijkt me sterk. Maargoed, je weet nooit.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #310 Gepost op: 22-04-2006, 01:20:58 »
Volgens mij is Fré niet de mol, want ze zei tijdens de 'supermarkt-biecht' dat ze zich verdacht moest maken. De mol wil zich niet verdacht maken.
The British are not impressed.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #311 Gepost op: 22-04-2006, 09:59:23 »
Volgens mij is Fré niet de mol, want ze zei tijdens de 'supermarkt-biecht' dat ze zich verdacht moest maken. De mol wil zich niet verdacht maken.
Kan natuurlijk ook een trucje zijn. Maar ik ben het wel met je eens. Ik denk niet dat Fred de mol is. Toine zat namelijk 200% op Fred en toch gaat hij eruit. Als Fred de mol is, dan heeft ie toch wel heel veel vragen fout beantwoord. Nog meer dan de anderen die ook op andere kandidaten zaten.
Ik hou het voorlopig toch op Roderick of Milouska
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #312 Gepost op: 22-04-2006, 10:27:48 »
Kan natuurlijk ook een trucje zijn. Maar ik ben het wel met je eens. Ik denk niet dat Fred de mol is. Toine zat namelijk 200% op Fred en toch gaat hij eruit. Als Fred de mol is, dan heeft ie toch wel heel veel vragen fout beantwoord. Nog meer dan de anderen die ook op andere kandidaten zaten.
Ik hou het voorlopig toch op Roderick of Milouska
Ja dat dacht ik ook, maar ik ga nu maar niet meer van Mol switchen. In serie 4 was dit ook, René was er van overtuigt dat Elise het was, maar ging er toch uit. Terwijl de anderen niet allemaal op Elise stemden. Toen heb ik me laten misleiden en dat ga ik nu niet nog is doen

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 22-04-2006, 12:12:43 »
Ja dat dacht ik ook, maar ik ga nu maar niet meer van Mol switchen. In serie 4 was dit ook, René was er van overtuigt dat Elise het was, maar ging er toch uit. Terwijl de anderen niet allemaal op Elise stemden. Toen heb ik me laten misleiden en dat ga ik nu niet nog is doen

Ja en terwijl dat achteraf helemaal niet waar bleek te zijn, dat de anderen niet op Elise stemden.
Helaas kun je er niet van op aan dat degenen van wie ze ons laten denken dat daar op gestemd wordt, ook degenen zijn waarop werkelijk gestemd wordt  :(
Aan de andere kant zou het voor de kijker dan misschien te makkelijk worden en dat is ook weer niet echt leuk.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #314 Gepost op: 23-04-2006, 08:12:06 »
Toine zat voor 100% op Frédérique.
Maar bij het verlaten van het spel blijft hij erbij nog steeds de juiste Mol te hebben, maar alleen de test niet goed te hebben gedaan. volgens mij waren er teveel vragen waarbij hij het correcte antwoord mbt Frédérique niet kende.
Ik blijf dus ook bij Frédérique.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 23-04-2006, 10:35:16 »
ik ben daar niet zo zeker van, aangezien peggy in haar biecht zei dat ze nog ging spreiden,.... dan zou peggy gespreid dus meer vragen goed moeten hebben, dan toine die 100% op iemand getest heeft....

Peggy dat dan wel 1 joker, maar dat zou niet uit moeten maken als iemand voor 100% op iemand stemt
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline tinman

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #316 Gepost op: 23-04-2006, 11:19:33 »
Ik vraag me wel vaker af hoe creatief de programma makers omgaan met de testresultaten van de kandidaten... zoals iemand al eerder ergens zie, daar krijg je als kijker nooit iets over te zien; wie heeft hoeveel vragen goed enzo. Dat in de finale van serie 3 iedere kandidaat op een andere mol zat, is voor de kijkers natuurlijk heel spannend, maar hoe komt de verliezende finalist dan tot de laatste aflevering?

Zo kan je ook afvragen hoe het nu gaat... Peggy zit ook op Frederique net als Toine, maar had nog een joker. Roderick zit op Peggy, Milouska op Roderick. Willen ze gewoon een zo'n spannend mogelijk finale? Die van vorig jaar was totaal niet spannend, wellicht hebben ze zich dat aangetrokken.

Overigens ben ik ook bang dat Frederique de mol is. Maar ik vind het nét zo obvious als vorig jaar met Yvon. Niet leuk dus. Ik hoop stiekum nog op Milouska. Ze kán niet zo dom zijn.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #317 Gepost op: 23-04-2006, 12:36:36 »
Waarom Frédérique volgens mij de Mol niet is:

- Tokkelopdracht: Frédérique doet het uitstekend: de volgorde van foto's die Frédérique uiteindelijk oefent is: Roderick, Peggy, Milouska, Frédérique, Liz, Mary-Lou, Toine. Dit is volledig goed. Ze beantwoordt de vraag welke foto op plaats 2 lag goed en verdient hiermee € 500,-
- Tango: Frédérique herkent Liz meteen en roept dit hardop. Ze blijft bij paar 2, het juiste paar.
- Metro: Frédérique doet het prima: Peggy en Frédérique (vooral Peggy, die ook een voorbijganger raadpleegt) besluiten dat Edinburgh verder ligt. Dit klopt. Frédérique en Milouska besluiten dat Darwin verder ligt. Dit klopt.
- Fabriek: Frédérique raapt geld op voor de pot. In totaal € 250,-
- Toine stemt op Frédérique en ligt eruit.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 23-04-2006, 15:14:04 »

- Tokkelopdracht: Frédérique doet het uitstekend: de volgorde van foto's die Frédérique uiteindelijk oefent is: Roderick, Peggy, Milouska, Frédérique, Liz, Mary-Lou, Toine. Dit is volledig goed. Ze beantwoordt de vraag welke foto op plaats 2 lag goed en verdient hiermee € 500,-
- Tango: Frédérique herkent Liz meteen en roept dit hardop. Ze blijft bij paar 2, het juiste paar.
- Metro: Frédérique doet het prima: Peggy en Frédérique (vooral Peggy, die ook een voorbijganger raadpleegt) besluiten dat Edinburgh verder ligt. Dit klopt. Frédérique en Milouska besluiten dat Darwin verder ligt. Dit klopt.

Conclusie: Frédérique wordt de winnaar/verliezer van WIDM Reeks 6  ::jaja::

Verder ben ik het eens, voorheen zag ik in haar nog wel als potentiele mol.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #319 Gepost op: 23-04-2006, 18:07:21 »

maar heinz, wie denk jij dan dat de mol is?