Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 143011 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #360 Gepost op: 1-05-2006, 00:01:06 »
Die van Milouska is toch ook niet veel minder vergezocht. Niemand wist of Milouska zwanger is van een jongetje... Altijd nog 50% kans dat het een meisje was.  ;)
Dat is precies wat ik denk dat de hint van Karel was.  Een belangrijke tip over de mol: "50% kans dat het een vrouw is".

Ik zou dat vertalen als: De mol is zwanger en de kans dat het een meisje is, is 50%...

Maar goed, volgens mij is dit het Frederique topic..  ::schaam::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline popjepee

• Forumlid
« Reactie #361 Gepost op: 1-05-2006, 00:05:44 »
@Stephan1989:  ;D
Zijn we het daar tenminste over eens... Das al heel wat want over de mol worden we het nooit eens waarschijnlijk ;D

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 1-05-2006, 10:08:18 »
Als Frédérique de mol is, zou dat voor mij al net zo'n deceptie als toen Elise of Yvon het waren.... Ik zie gewoon niks molligs aan haar, behalve dan het feit dat ze Toine aan het praten probeerde te krijgen en die tergent langzame ronde op het circuit, maar dat lag er wel weer zo dik boven op.

De fietsrit! Wat een conditie. Ik weet niet of iemand van jullie wel eens boven de 3000M geweest is? Daar is traplopen al zwaar!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #363 Gepost op: 1-05-2006, 11:09:43 »
Ga niet huilen als je wel een ::oink:: krijgt, want Milouska is (helaas voor jou, mooi voor mij) de mol :)

::rofl:: we zullen zien stephan !
Maar zeg nou zelf, ze zitten alledrie op haar, we worden gewoon in de zeik genomen door de makers. Betekent wel dat ze voor het spel niet zo'n goede mol was aangezien de laatste vier kandidaten haar door hadden maar ik vind haar gewoon super ! Zie je volgende week op dit topic ok, als blijkt dat bij dit topic als enige het woordje (niet) is weggehaald !

grt miek

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #364 Gepost op: 1-05-2006, 12:22:47 »
Maar zeg nou zelf, ze zitten alledrie op haar, we worden gewoon in de zeik genomen door de makers. Betekent wel dat ze voor het spel niet zo'n goede mol was aangezien de laatste vier kandidaten haar door hadden maar ik vind haar gewoon super ! Zie je volgende week op dit topic ok, als blijkt dat bij dit topic als enige het woordje (niet) is weggehaald !

grt miek

Zag je die blikken niet toen ze nog met z'n 3-en overbleven? :P Zowel Fre als Ro (leuk die afkortingen ;D) wisten op dat moment dat Milouska de mol was en de mol zelf... die durfde haar (!) medekandidaten niet aan te kijken... ;)
WIDM addicted....

Offline popjepee

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 1-05-2006, 12:29:50 »
Dat is precies wat ik denk dat de hint van Karel was.  Een belangrijke tip over de mol: "50% kans dat het een vrouw is".

Ik zou dat vertalen als: De mol is zwanger en de kans dat het een meisje is, is 50%...

Maar goed, volgens mij is dit het Frederique topic..  ::schaam::

Maar dan zeg je min of meer dat de baby van Milouska de mol is? ;D Want van Milouska kunnen we toch eigenlijk wel vaststellen dat ze 100% vrouw is ;)
Goed eh verder over Frederique maar weer ::)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #366 Gepost op: 1-05-2006, 16:41:54 »
Maar dan zeg je min of meer dat de baby van Milouska de mol is? ;D Want van Milouska kunnen we toch eigenlijk wel vaststellen dat ze 100% vrouw is ;)
Toch even over Mil dan: nee, de hint die Karel gaf was "Wie de mol ook is, het is een kans van 50% dat het een vrouw is." Dus de 50% slaat niet direct op de mol, maar heeft er zijdelings mee te maken.
The British are not impressed.

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 1-05-2006, 17:12:57 »

grt miek

JAAAAAAAAAAAAAAAAH toch nog iemand die ook op Frédérique zit!!!
gelukkig, ik dacht al dat iedereen hier gestoord geworden was.
Pfff Milouska, pfff Roderick  ::ohno::  ;)
Tis gewoon Frédérique  ;D

(heb je al de foto gezien in het topic over aflevering 8?? bladzijde 7 leuke info  ;D )

Triomf!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 1-05-2006, 17:17:19 »
deze komt van de .nl site van MOLDO
dus met dank aan MOLDO::

Nu ik overweeg om te switchen van Milouska naar Frederique, heb ik aflevering 3 nog eens bekeken en een mollenactie van Frederique gevonden, die volgens mij door iedereen over het hoofd is gezien (duizend maal excuses als dit niet zo is, maar ik heb het niet kunnen vinden in de oude berichten).

Bij het herkennen van de dansparen, als danspaar 2 opkomt, zegt niet Frederique maar Peggy als eerste dat het Liz is. Dit was dus niet Frederique zoals sommigen dachten.

Vervolgens zegt Richard tegen Frederique: dat is Roderick met een pruik op.
En nu komt het:
1. Ze schud nee en negeert de opmerking.
2. Er komt een ingelast commentaar van Frederique, waarin ze zegt dat ze deze opmerking aan Milouska doorspeelt.
3. Dat doet ze ook, maar dat is op het moment dat paar 4 in beeld is!
Een danspaar  met een mannetje dat hooguit 1.70 lang is.

Conclusie: Frederique staat aan de basis voor de verkeerde keuze van paar 4 door de anderen te doen geloven dat daar Roderick met een pruik in zit. En in het ingelaste commentaar heeft ze gejokt. Foei.

en deze ook van de .nl site maar dan van EDWIN2K6

Tijdens opdracht 1 droeg Fredje een Rood T-shirt met op haar rug een nummer 10. Hiermee gaf ze aan dat ze in opdracht 2 "invloed" gaat uitoefenen op het verloop van het spel. De mol is immers op de hoogte van alles. In opdracht 2 is de groep is uitgenodigd voor een diner bij een Argentijns invloedrijk echtpaar. De man heet Jorge Gonzalez Diez. de naam wordt nadrukkelijk niet meer op de website van WIDM genoemd omdat "Diez" namelijk in het spaans 10 betekent.
Tijdens het diner zien we dan ook dat Fredje op de hoogte is van alle opdrachten in de enveloppen en de andere niet. Alleen nog ff uitzoeken wie welke envelop heeft gekozen.

1. Roderick moet plaatsje ruilen met de mol. Hij gaat op Peggy haar plaatst zitten en je ziet Fredje heeft een binnenpretje (ok denkt ze die zit er dus naast)
2. Bij Richard heeft ze meer moeite in de eerste plaats. Dus toen Richard aan de gastheer uitlegde over zijn terugkomst in de mol hoorde je Fredje zeggen "Because he's a funny guy". Zou hij de opdracht hebben om moppen te vertellen. Later werd het haar duidelijk toen hij begon over Maxima dat het over het jaartal 1972 ging. Bingo...... " Nou kom op Richard 33 jaar dat kan je ook makkelijk zelf terugrekenen ...... actie geslaagd dus.
3. Peggy maakte er zelf al een potje van dus daar hoefde ze niet in actie te komen.
4. "Kom op zeg Milouska ik ga echt geen mop vertellen". Je zag haar genieten....gaat lekker moet ze gedacht hebben
5. Toine wat ben je stil. FF nog die "Poleta - pelota de futbol" er in proberen te wrijven, jammer mislukt.
6. Als laatste zichzelf. Ze heeft bewust maar een van de moeilijkste opdrachten genomen en die ook laten slagen om haar acties een beetje te maskeren (als mol). Het zal me niet verbazen dat ze die speech al lang voordat de mol begon heeft ingestudeerd.

de puntjes kan je zelf wel bedenken, maar het stuk over het T-shirtje kan op zich wel...
Op tv laten ze niet alles tonen dus verwarring is al snel gemaakt ::jaja::

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #369 Gepost op: 1-05-2006, 18:30:19 »
Toch even over Mil dan: nee, de hint die Karel gaf was "Wie de mol ook is, het is een kans van 50% dat het een vrouw is." Dus de 50% slaat niet direct op de mol, maar heeft er zijdelings mee te maken.
ik ga ff verder reageren in het milouska is de mol topic  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #370 Gepost op: 1-05-2006, 20:22:51 »
gelukkig, ik dacht al dat iedereen hier gestoord geworden was.

Jaaaaaaaaaah, een medestander ! Ik ben persoonlijk nog nooit zo zeker geweest ! De rest is gewoon gek geworden joh  ::tandpastasmiley:: Ook de uitleg over de montage bij de dansopdracht van Liz & Roderick vind ik zeer aannemelijk klinken, er wordt altijd zo veel geknoeid met die stukjes tussendoor (dat de kandidaten aan t woord komen over de afgelopen opdrachten)

Grt Miek

Offline Foekje

• Forumlid
  • Vanuit de wintersport zo in de mol geskied...
« Reactie #371 Gepost op: 1-05-2006, 21:43:23 »
Ik vind 'r nog altijd te fanatiek. Als ze de mol is, dan heeft ze het aan de ene kant goed gedaan en aan de andere kant heeft ze gigantisch zitten mollen zo nu en dan.
Wa kin it witte, wa wit it, wa is de mol?!

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 1-05-2006, 23:48:40 »
Als Frederique de mol is heeft ze het heel goed gedaan!  ::ok:: Tis alleen jammer dat bijna alle kandidaten dan op haar zaten...
WIDM addicted....

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #373 Gepost op: 2-05-2006, 04:26:20 »
Dit is ook iets wat we door de jaren heen hebben geleerd: soms zitten kandidaten op een Mol terwijl wij ons hier op het forum afvragen waarom dat dan wel is.
Vergeet niet dat de kandi's enkele weken met elkaar optrekken en soms veel meer zien en opmerken dan wijzelf.
Bovendien zijn de programmamakers erg creatief bij het afzwakken van sommige Mol-acties.
Vandaar dat ik nog steeds Frédérique verdenk.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 2-05-2006, 20:18:24 »
Tis gewoon Frédérique  ;D

Ik zit ook nog op Fré  8) :D
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline Sjarrel

• Forumlid
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
« Reactie #375 Gepost op: 2-05-2006, 20:23:12 »
En ik ooook  ::jaja::

YEAH.  8)
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #376 Gepost op: 3-05-2006, 20:56:25 »
ik niet  ::ohno::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline zoë nicky

• Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
« Reactie #377 Gepost op: 3-05-2006, 21:25:57 »
Heey hallo!  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Ik zit ook nog steeds op Frédérique hoor
Sinds ML eruit is... ;D

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 3-05-2006, 21:58:16 »
In de interviewtjes na de fietsopdracht wordt mij alles ineens helemaal duidelijk.

21:12 Peggy zegt: het is haar van harte gegund, ook al weet ik dat je t niet nodig hebt Fré want je bent de Mol!
21:20 Milouska zegt: als het je niet zo zeer om het geld gaat maar om de prestatie, dan doe je dat misschien wel als Mol
21:29 Roderick zegt: het was puur prestige, van mijn Mol, om de eindstreep te halen.

Ze zitten alledrie dus op Frederique ook al doen ze je in de filmpjes bij de test anders geloven, dit vermoeden had ik vorige week al toen Toine er uit vloog maar nu weet ik het zeker. De laatste vier kandidaten (toine, peggy, mil, ro) zaten / zitten allemaal op Frederique als Mol en dan telt als einduitslag gewoon of je de meeste vragen goed hebt. Je hebt de laatste vraag dan wel goed 'wie is de mol?' antw. Frederique maar als iedereen dat invult dan vlieg je er alsnog uit ook al zat je op de goede Mol !!

Ik ben er uit, laat maar komen die laatste aflevering, voor mij geen  ::oink:: meer:  Fre is de Mol !

Haha dit heb ik precies zo gepost op het andere forum  ;D
wij zitten op een lijn
Frédérique is de mol, de anderen hadden gewoon meer fout
Triomf!

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 3-05-2006, 22:16:18 »

Haha dit heb ik precies zo gepost op het andere forum  ;D
wij zitten op een lijn
Frédérique is de mol, de anderen hadden gewoon meer fout
Ja zoiets dacht ik ook, maar Toine en Peggy waren, dacht ik, toch degene die Frederique het beste kenden, je zou verwachten dat zij de meeste vragen goed hebben, als je dan op Frederique zit en het is iemand anders, dan klopt er meestal minder bij die andere mol.. tsja.. snap je?.. hmmmm.. ben niet zo goed in uitleggen  ;) ;) :-X
I'm a real big goblin..