Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 143027 keer)

Offline uiltje5

• Forumlid
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #400 Gepost op: 6-05-2006, 23:48:14 »
zo heb je de emoticons gevonden  :)

tunnelvisie is eetbaar; alleen is het moeilijk je bord te vinden  ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 6-05-2006, 23:50:21 door Lola-aap »

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #401 Gepost op: 7-05-2006, 07:34:07 »
Frédérique leek in de rechtbank haar antwoorden op voorhand klaar te hebben.
Roderick antwoordde nauwelijks en Milouska kon zich niet al te best verdedigen.
Het lijkt me erop dat Frédérique toch de Mol is.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 7-05-2006, 10:55:19 »
frederique heeft zo ongeveer het meeste geld binnengehaald en ze heeft het minste geld verspeeld
ze heeft ook de meeste onmolse dingen gedaan en de minste molse dingen

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #403 Gepost op: 7-05-2006, 12:29:18 »
Frédérique leek in de rechtbank haar antwoorden op voorhand klaar te hebben.
Roderick antwoordde nauwelijks en Milouska kon zich niet al te best verdedigen.
Het lijkt me erop dat Frédérique toch de Mol is.

Dat is waar, nadat Frédérique haar aanklacht gehoord had door Karel (die dat dondersgoed deed!) kwam ze in vergelijking met Roderick en Milouska het beste er vanaf. Ze ging niet hakkelen zoals Milouska even had, ze had een antwoord waaruit echt bleek dat ze er niet vanaf zou wijken mocht Karel erop door gaan.

frederique heeft zo ongeveer het meeste geld binnengehaald en ze heeft het minste geld verspeeld
ze heeft ook de meeste onmolse dingen gedaan en de minste molse dingen

En dat is ook waar. Frédérique laat Milouska zeker achter zich als je gaat kijken naar wat beide vrouwen betekend hebben voor de pot. En ook de beslissingen die er toe hebben geleid, direct al dan niet, tot een verlaging/verhoging van de pot. Daarbij was Roderick er de eerste 2 afleveringen niet bij de groep waarin Frédérique en Milouska wel zaten, waar volop geld werd verdiend.

En dan kom ik zelf eerder tot de conclusie dat Frédérique zal winnen, ze denkt goed na, maakt verstandig haar keuze dus kan ik het me niet voorstellen dat zij verliezend finaliste blijkt a.s. vrijdag
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #404 Gepost op: 7-05-2006, 19:08:13 »
Fré is in mijn ogen nooit de Mol en wel om verschillende redenen.

Ten eerste denk ik dat ze het het belangrijkste vond om mee te mogen doen aan het spel. Ze had een zware periode achter de rug en door de deelname aan dit spel haarzelf weer kon gaan bewijzen. Ach al liepen opdrachten door haar toedoen niet helemaal vlekkeloos, wel had ze volop plezier en dat was ook duidelijk zichtbaar in alle afleveringen. Mag ook iemand echt genieten na een zware periode in haar leven? De fietsopdracht was mijns inziens het beste bewijs dat ze ging voor prestige van haarzelf. Wat kan haar het geld schelen in alle opdrachten, gezondheid en lol maken gaat boven alles. Dat geluk straalde ze ook uit en ze beleefde en onderging het spel als een feest waarin ze lekker haarzelf kon zijn: presteren en lol maken.     

Ten tweede dit, in dagboek aflevering 4 staat het volgende:
Dat die kooi ineens opdook in de fabriek versterkte de tijdsdruk, maar riep ook veel vragen op. Wat zou jij gedaan hebben in dat geval? Zou de mol in de kooi zitten, zou de mol de kooi open maken, zou de mol er voorbij lopen of zou de mol zich er helemaal niet mee bemoeien? Ik heb gedaan wat mij het beste leek. Jij zult later wel te weten komen wat dat was.
Fré heeft nooit de kooi gezien, toen was Richard al bevrijd, dus Fré is de MOL niet.
Roderick en Milouska hebben de kooi wel gezien.

Offline Robbin.

• Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 7-05-2006, 19:13:59 »

Ten tweede dit, in dagboek aflevering 4 staat het volgende:
Dat die kooi ineens opdook in de fabriek versterkte de tijdsdruk, maar riep ook veel vragen op. Wat zou jij gedaan hebben in dat geval? Zou de mol in de kooi zitten, zou de mol de kooi open maken, zou de mol er voorbij lopen of zou de mol zich er helemaal niet mee bemoeien? Ik heb gedaan wat mij het beste leek. Jij zult later wel te weten komen wat dat was.
Fré heeft nooit de kooi gezien, toen was Richard al bevrijd, dus Fré is de MOL niet.
Roderick en Milouska hebben de kooi wel gezien.

Ja maar de mol weer natuurlijk alles wat er gaat gebeuren, dat is gewoon een schein ding.
Laat je snor staan !!

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 9-05-2006, 23:48:03 »
La la la la la
*is alles aan het stoffen*

Schandalig dat dit op pagina 2 is terug gevallen :P
Ik denk niet dat Frédérique de Mol is, eerder de winnaar. Roderick is mijn Mol, en om nou alleen tegenstand te krijgen van de Milouska-kamp is ook niets :P Dus overtuig mij!!! :D
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #407 Gepost op: 9-05-2006, 23:50:44 »
La la la la la
*is alles aan het stoffen*

Schandalig dat dit op pagina 2 is terug gevallen :P
Ik denk niet dat Frédérique de Mol is, eerder de winnaar. Roderick is mijn Mol, en om nou alleen tegenstand te krijgen van de Milouska-kamp is ook niets :P Dus overtuig mij!!! :D
Gewoon goed kijken en opletten en je komt er vanzelf achter dat Fré het gewoon is

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 10-05-2006, 00:05:23 »
Gewoon goed kijken en opletten en je komt er vanzelf achter dat Fré het gewoon is

Jij maakt je er ook gemakkelijk van af! Kom op, geef argumenten die ik kan ontkrachten! :P
WIDM addicted....

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 10-05-2006, 00:07:11 »
Jij maakt je er ook gemakkelijk van af! Kom op, geef argumenten die ik kan ontkrachten! :P
Geen zin in op de late avond ;)

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 10-05-2006, 00:09:51 »

Haha, is goed :P ik kan wel w88 tot morgen ;)
WIDM addicted....

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 10-05-2006, 00:16:59 »

Jij en de rest van de Frédérique-kamp die al weken aan het roepen zijn dat zij het is, nou is het hier wel verdacht stil... allemaal verhuist naar Roderick of Milouska zeker  ;D
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 10-05-2006, 00:19:46 »
Tis niet voor niets dat dit topic even op de 2e pagina stond ;) Fre is de mol gwn niet!
WIDM addicted....

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 10-05-2006, 00:23:57 »
Tis niet voor niets dat dit topic even op de 2e pagina stond ;) Fre is de mol gwn niet!

Precies! Nou, zijn we het daar tenminste nog over eens!  :D Over wie de Mol nou werkelijk is denk ik niet, aan onze avatars te zien  8) Maarja, topic is tenminste weer levend  ::bravo::

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 10-05-2006, 00:25:16 »
Precies! Nou, zijn we het daar tenminste nog over eens!  :D Over wie de Mol nou werkelijk is denk ik niet, aan onze avatars te zien  8) Maarja, topic is tenminste weer levend  ::bravo::

Ik denk dat we pas vrijdag er over uit worden wie de mol is :P ;)
WIDM addicted....

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 10-05-2006, 00:27:17 »
Ik denk dat we pas vrijdag er over uit worden wie de mol is :P ;)
en dan is het dus Fré!

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 10-05-2006, 00:28:35 »
en dan is het dus Fré!

Grapjas! :P Zou het trouwens wel een goede mol vinden :) Maar heeft dan wel veel geld voor de pot verdiend...
WIDM addicted....

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 10-05-2006, 00:29:40 »
Grapjas! :P Zou het trouwens wel een goede mol vinden :) Maar heeft dan wel veel geld voor de pot verdiend...
Maar ook dat er veel geld niet is...

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 10-05-2006, 00:31:12 »

En maar klagen dat Roderick dan maarliefs 2 afleveringen uit de groep zou zijn !!! :P dat vind ik een slimmere actie dan heel veel geld verdienen (fietsopdracht erbuiten gelaten, ik zou in haar geval ook alles hebben gegeven dat ik had, dan maar €5000,- erbij). Ze kán de Mol dus niet zijn, want anders had ze de dag erna wel €1000,- eruit gehaald om toch een beetje bij te sturen, echt Molgedrag is dat niet, eerder uit zelfbelang ;)

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 10-05-2006, 00:36:51 »
En maar klagen dat Roderick dan maarliefs 2 afleveringen uit de groep zou zijn !!! :P dat vind ik een slimmere actie dan heel veel geld verdienen (fietsopdracht erbuiten gelaten, ik zou in haar geval ook alles hebben gegeven dat ik had, dan maar €5000,- erbij). Ze kán de Mol dus niet zijn, want anders had ze de dag erna wel €1000,- eruit gehaald om toch een beetje bij te sturen, echt Molgedrag is dat niet, eerder uit zelfbelang ;)

Fre zou een goede mol zijn geweest, omdat ze mij (en met mij vele andere) dan flink bij de neus heeft genomen, want ik geloof gwn niet dat zij de mol is. Over Roderick twijfel ik nog, maar zou het idd raar vinden als de mol zich 2 afleveringen buitenspel zou zetten.
WIDM addicted....