Het blijkt dat Richard een eigen weblog bijhoudt op zijn fansite -->
http://www.richardgroenendijk.com/Klik links in het scherm op weblog en vervolgens en vervolgens krijg je een overzicht van zijn logs waaronder WieisdeMol
Hierbij gelijk enkele citaten die mee opvielen:
- Het goede van IDTV en de AVRO vind ik ook dat ze niet zonodig voor hele bekende mensen zijn gegaan maar voor een
groep waarvan iedereen echt wat met het programma heeft. Ik weet natuurlijk ook wel dat in mijn geval er best voor een bekendere cabaretier gekozen had kunnen worden maar ze vonden het zo leuk dat ik de serie van vorig jaar zowat kon spellen dat ze dachten; die mag mee.
-->
zou Richard de vorige serie goed hebben bekeken omdat hij eens wilde kijken hoe collega-mol Yvon het ervan af bracht?- Bij Milouska bijvoorbeeld was dat ook; het was één van haar grootste wensen om aan De Mol mee te doen.
-->
een grote wens om de mol te spelen?- p.s Nou een dingetje dan; Geert is heel ok!
-->
dit suggereert dat Richard en Geert een tijdje met elkaar hebben opgetrokken dus dat ze er niet direct uitvliegen? Of zou Richard bedoelen dat ondanks dat Geert de mol was, hij toch heel ok is?We speuren verder!!