Auteur Topic: Richard is niet de mol!  (gelezen 59687 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Richard is niet de mol!
« Gepost op: 25-02-2006, 01:01:40 »

Wie is ... Richard?

In dit topic kan jij als molspeurder eens ff vertellen waarom Richard wél of net níet de MOL is. ;D
« Laatst bewerkt op: 14-04-2006, 22:41:27 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 26-02-2006, 21:14:22 »
Hij is vast heel verdacht maar hij is niet de Mol denk ik, ligt er te dicht op

Offline Tessiejj..

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 26-02-2006, 21:21:14 »
Ik denk juist weer wel dat hij de mol is, ik heb geen idee waarom, maar ik denk het gewoon :P
......

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #3 Gepost op: 27-02-2006, 21:44:53 »
Het blijkt dat Richard een eigen weblog bijhoudt op zijn fansite --> http://www.richardgroenendijk.com/

Klik links in het scherm op weblog en vervolgens en vervolgens krijg je een overzicht van zijn logs waaronder WieisdeMol  ::vergroot::

Hierbij gelijk enkele citaten die mee opvielen:
- Het goede van IDTV en de AVRO vind ik ook dat ze niet zonodig voor hele bekende mensen zijn gegaan maar voor een
groep waarvan iedereen echt wat met het programma heeft. Ik weet natuurlijk ook wel dat in mijn geval er best voor een bekendere cabaretier gekozen had kunnen worden maar ze vonden het zo leuk dat ik de serie van vorig jaar zowat kon spellen dat ze dachten; die mag mee.
--> zou Richard de vorige serie goed hebben bekeken omdat hij eens wilde kijken hoe collega-mol Yvon het ervan af bracht?

- Bij Milouska bijvoorbeeld was dat ook; het was één van haar grootste wensen om aan De Mol mee te doen.
--> een grote wens om de mol te spelen?

- p.s Nou een dingetje dan; Geert is heel ok!
--> dit suggereert dat Richard en Geert een tijdje met elkaar hebben opgetrokken dus dat ze er niet direct uitvliegen? Of zou Richard bedoelen dat ondanks dat Geert de mol was, hij toch heel ok is?

We speuren verder!!  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 27-02-2006, 22:20:06 »
Het blijkt dat Richard een eigen weblog bijhoudt op zijn fansite --> http://www.richardgroenendijk.com/

Klik links in het scherm op weblog en vervolgens en vervolgens krijg je een overzicht van zijn logs waaronder WieisdeMol  ::vergroot::

- Het goede van IDTV en de AVRO vind ik ook dat ze niet zonodig voor hele bekende mensen zijn gegaan maar voor een
groep waarvan iedereen echt wat met het programma heeft. Ik weet natuurlijk ook wel dat in mijn geval er best voor een bekendere cabaretier gekozen had kunnen worden maar ze vonden het zo leuk dat ik de serie van vorig jaar zowat kon spellen dat ze dachten; die mag mee.
--> zou Richard de vorige serie goed hebben bekeken omdat hij eens wilde kijken hoe collega-mol Yvon het ervan af bracht?

- Bij Milouska bijvoorbeeld was dat ook; het was één van haar grootste wensen om aan De Mol mee te doen.

--> dit suggereert dat Richard en Geert een tijdje met elkaar hebben opgetrokken dus dat ze er niet direct uitvliegen? Of zou Richard bedoelen dat ondanks dat Geert de mol was, hij toch heel ok is?

:-\\ ??? Het zou allemaal kunne, ze zien het wel als het op tv komt, eerder valt er nog niet zo veel over te zeggen
......

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 27-02-2006, 22:27:25 »
:-\\ ??? Het zou allemaal kunne, ze zien het wel als het op tv komt, eerder valt er nog niet zo veel over te zeggen

nee, tsja, ach, twas meer gewoon als informatie bedoeld. Wie weet wat er in de toekomst van deze serie nog mee gedaan kan worden.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 27-02-2006, 22:29:38 »
ja snap ik, is wel handig :)Ik zat gister ook ff op zijn site te kijken, ik had het ook al gevonden
......

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 28-02-2006, 08:59:49 »

Ze dachten "die mag mee"? Dat klinkt bijna te simpel om waar te zijn

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2006, 17:43:56 »

voor mij is hierdoor Geert meteen al zo goed als afgevallen als Mol, zoiets zou Richard toch niet hebben mogen opschrijven als Geert wel de mol was..

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2006, 19:47:20 »
voor mij is hierdoor Geert meteen al zo goed als afgevallen als Mol, zoiets zou Richard toch niet hebben mogen opschrijven als Geert wel de mol was..

Ja zo kan je het ook bekijken.
Aan de andere kant, hij kan hem natuurlijk gewoon heel ok persoon vinden.
Ach ja, blijft gissen.

(psst volgende week begint het al  ::ok:: ..... nou ja, al al al, zucht, wat gaat de tijd soms toch langzaam  ;))

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2006, 20:23:30 »
Tenzij Richard niet wéét dat Geert de mol is. Want alleen de finalisten weten wie de mol is :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 2-03-2006, 20:28:17 »
Tenzij Richard niet wéét dat Geert de mol is. Want alleen de finalisten weten wie de mol is :)
Of Geert vloog er als eerste uit en viel dus af als mol... ;)

Offline always mol

• Forumlid
  • ... This is the moment....
« Reactie #12 Gepost op: 2-03-2006, 20:36:08 »
Of Geert vloog er als eerste uit en viel dus af als mol... ;)

dit is een van de dingen waarom het programma zo prachtig, het is nog niet eens begonnen of er worden al weer overal aanwijzingen gezien super... ;D :D
Maar Richard mol, wie weet, ik zie hem dan als de soort mol die george ook was, stil geen enkele verdenking,...

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 2-03-2006, 20:37:20 »
dit is een van de dingen waarom het programma zo prachtig, het is nog niet eens begonnen of er worden al weer overal aanwijzingen gezien super... ;D :D
Maar Richard mol, wie weet, ik zie hem dan als de soort mol die george ook was, stil geen enkele verdenking,...

hij is cabaretier, dus hij is vast niet zo stil. Ik vind Chris meer een stil type

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 3-03-2006, 14:51:01 »
Haha geweldig om nu al al die specultaies te lezen.
Ik geef gewoon iedereen evenveel kans als mol, hoewel je vantevoren als gevoelsmatig naar bepaalde personen neig.

Vorig jaar bij Yvon dacht ik, ja das idd een goed type om de mol te spelen.
Maar bij George... zelfs na de laatste aflevering wilde ik het eigenlijk soort niet geloven.

Offline Sjarrel

• Forumlid
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
« Reactie #15 Gepost op: 3-03-2006, 15:02:10 »
Richard is mijn Mol  ::vergroot::

Trouwens, gister was-ie de hele dag bij Hotel Big Brother want hij ging Viola Holt en Anita van de Dolly Dots leren optreden met een conference, en hij vertelde dat er vandaag een persconferentie van De Mol was!!!  ::oink:: ::oink::
Maar ik weet er dus het fijne niet van!!!  ::ohno:: Misschien komt het bij Shownieuws op sbs6 of bij RTL Boulevard ofzo...
« Laatst bewerkt op: 3-03-2006, 15:03:50 door Sjarrel »
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 3-03-2006, 16:09:05 »
Richard is mijn Mol  ::vergroot::

Trouwens, gister was-ie de hele dag bij Hotel Big Brother want hij ging Viola Holt en Anita van de Dolly Dots leren optreden met een conference, en hij vertelde dat er vandaag een persconferentie van De Mol was!!!  ::oink:: ::oink::
Maar ik weet er dus het fijne niet van!!!  ::ohno:: Misschien komt het bij Shownieuws op sbs6 of bij RTL Boulevard ofzo...

Seeeeeeri!!  ::oink:: Een persconferentie! :o Nou dan maar idd alle showblokken in de gaten houden ja.
Staat ook niks van over op widm.nl.

Offline Sjarrel

• Forumlid
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
« Reactie #17 Gepost op: 3-03-2006, 16:54:18 »
Oja, vanavond om 19.00u kun je de samenvatting zien bij Hotel Big Brother, met Richard ook dus.
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 3-03-2006, 17:46:06 »
O dankje, ik wou al ff op gaan zoeken wanneer het was
......

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 3-03-2006, 19:03:58 »
Volgens de gids is het 19.30 uur.
klopt ook wel gezien nu Lotte bezig is op Talpa   ;)