Auteur Topic: Richard is niet de mol!  (gelezen 59708 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 22-03-2006, 17:00:32 »
Richard Groenendijk staat in de kijkweek van de nieuwe Vara TV Magazine (vanaf 25 maart).
Hij zegt 'op zaterdag':
"Ik kan natuurlijk niks over de inhoud van de afleveringen zeggen, niet eens of ik er deze week nog in zit. Daar staat een boete op van 2,5 ton."

Maar op vrijdag 31 maart zegt hij  ::vergroot:::
"Hé, vanavond ben ik op twee netten tegelijk te zien! Wie had dat ooit kunnen denken? In Wie is...de Mol? én in Baantjer."

Spoiler (in dat geval moeten jullie dit bericht maar weer weghalen... :() of zegt dit helemaal niks?  ???
« Laatst bewerkt op: 22-03-2006, 17:21:06 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #121 Gepost op: 22-03-2006, 17:22:35 »
Spoilertje ja.. Richard gaat er dan denk ik niet uit

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #122 Gepost op: 22-03-2006, 17:24:17 »
Richard Groenendijk staat in de kijkweek van de nieuwe Vara TV Magazine (vanaf 25 maart).
Hij zegt 'op zaterdag':
"Ik kan natuurlijk niks over de inhoud van de afleveringen zeggen, niet eens of ik er deze week nog in zit. Daar staat een boete op van 2,5 ton."

Maar op vrijdag 31 maart zegt hij  ::vergroot:::
"Hé, vanavond ben ik op twee netten tegelijk te zien! Wie had dat ooit kunnen denken? In Wie is...de Mol? én in Baantjer."

Spoiler (in dat geval moeten jullie dit bericht maar weer weghalen... :() of zegt dit helemaal niks?  ???

Hmmm, tis wel opvallend, maar denk dat hij gewoon bedoelt dat hij in 2 series zit die tegelijk worden uitgezonden. Hij zit natuurlijk sowieso in de intro  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Binck

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 24-03-2006, 00:22:34 »
Ik heb zelf ooit voor een magazine gewerkt (weliswaar als manusje van alles) maar bij ons werden interviews ook altijd vier á vijf weken van te voren gedaan. Je weet als je wordt geinterviewd dus nooit precies wanneer het wordt geplaatst.... ::jaja::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #124 Gepost op: 24-03-2006, 08:28:38 »
Volgens mij gaat dat voor de VARA-gids toch niet helemaal op: het gebeurt ook vaak genoeg dat mensen iets over een film zeggen (bijvoorbeeld: Vandaag wordt de Titanic uitgezonden. Die moet ik zien!). Zo'n film wordt toch alleen maar in éé specifieke week uitgezonden, dus moet de geinterviewde wel weten wanneer hij erin komt te staan.
Maar het het kan ook gewoon zo zijn zoals Molmark al zegt. Dat Richard Wie is.. de Mol? zag staan en dacht 'hé, daar zit ik in!', niet beseffend dat hij er al in de derde aflevering uit was gegaan.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #125 Gepost op: 24-03-2006, 09:09:47 »
Jawel, dat soort dingen zijn echt al heel lang bekend. Een zender bedenkt niet een week vantevoren dat het wel leuk is om Titanic uit te zenden. Waarschijnlijk al aan het begin van het seizoen (of beter het seizoen daarvoor) bekend.
The British are not impressed.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 24-03-2006, 11:36:18 »
Volgens mij gaat dat voor de VARA-gids toch niet helemaal op: het gebeurt ook vaak genoeg dat mensen iets over een film zeggen (bijvoorbeeld: Vandaag wordt de Titanic uitgezonden. Die moet ik zien!). Zo'n film wordt toch alleen maar in éé specifieke week uitgezonden, dus moet de geinterviewde wel weten wanneer hij erin komt te staan.
Maar het het kan ook gewoon zo zijn zoals Molmark al zegt. Dat Richard Wie is.. de Mol? zag staan en dacht 'hé, daar zit ik in!', niet beseffend dat hij er al in de derde aflevering uit was gegaan.  ;)

Precies  ::jaja:: dat laatste ja. Ik denk dat het zo is gegaan.
Maar ik heb in de pool wel ingevuld dat er nu niemand uitgaat. Heb gewoon zo'n voorgevoel. Liz en Roderick komen terug en winnen vrijstelling. En de rest is ook soort gevrijwaard ofzo. Dan hebben we weer 8 kandidaten. Dan nnog 5 afleveringen waar iemand uitvalt = totaal 8 aflevering (want al 3 geweest na vandaag). De 9e aflevering is de finale en de 10e zien we alle acties van de Mol.
Is het uitzendschema weer mooi op 'schema'  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Roek

• Forumlid
Re: Richard is niet de mol!
« Reactie #127 Gepost op: 24-03-2006, 21:55:22 »
Damn! Het is Richard niet. Daar gaat één van mijn drie hoofdverdachten. Wat een slechte kandidaat! Kat... O nee, eekhoorn. Slecht paardrijden op de koop toe.  :P

Offline Nachtjapon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Can a heart still break once it stopped beating?
« Reactie #128 Gepost op: 24-03-2006, 23:14:56 »
Ja, zo mollerig, blijkt het uiteindelijk allemaal hemzelf te zijn  ::rofl::
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #129 Gepost op: 24-03-2006, 23:15:47 »
Spoilertje ja.. Richard gaat er dan denk ik niet uit
::)

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 25-03-2006, 11:10:24 »
Precies  ::jaja:: dat laatste ja. Ik denk dat het zo is gegaan.
Maar ik heb in de pool wel ingevuld dat er nu niemand uitgaat. Heb gewoon zo'n voorgevoel. Liz en Roderick komen terug en winnen vrijstelling. En de rest is ook soort gevrijwaard ofzo. Dan hebben we weer 8 kandidaten. Dan nnog 5 afleveringen waar iemand uitvalt = totaal 8 aflevering (want al 3 geweest na vandaag). De 9e aflevering is de finale en de 10e zien we alle acties van de Mol.
Is het uitzendschema weer mooi op 'schema'  ;)

ai  :-\\ :\'( Had eerst Richard als afvaller....

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #131 Gepost op: 25-03-2006, 11:26:44 »
jammer, maar helaas ::zwaai::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 25-03-2006, 11:30:10 »
Jammer, ik had het al wel verwacht..!
......

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 26-03-2006, 18:37:05 »
Ik ben helemaal geschokt, ik was zo zeker  ???. De vorige twee series had ik het ook van het begin af aan goed, het leek TE makkelijk TOO EASY te worden. Maar hij is het niet! Wie dan wel???  :(

Liz, die zo schaapachtig nep keek toen de groep uitlegde over het bestaan van de jokers? "Oja, wat zijn dat dan?" Haha.

Milouska, met de duidelijkste molacties... maar ook het meest uitgesproken irritant, en dat is tegendraads de mol  :-[.

Peggy... onbekend  8) maar doet wel erg mollerig.

Frederique, wow wat zou dat een goeie mol zijn  ::love::, zoals ze de vorige keer LETTERLIJK Yvon nadeed met dat "TOO OBVIOUS".

MaryLou/Twan, nee die zijn het zeker niet  ::niet-ok::.

Blijft over Roderick, want het zal dit keer toch echt wel een man zijn. Of toch niet?  >:D

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 31-03-2006, 21:27:13 »
GEKOMMEN UM ZU BLEIBEN 8)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 31-03-2006, 21:27:19 »
Aangezien Richard weer in 't spel zit, heb ik de topictitel maar weer aangepast. Er is immers nu ook weer kans dat hij de mol is.  :)

Ik zelf vind 't wel 'n vreemde situatie. Bij de vragen in de test stond namelijk volgens mij geen mogelijkheid dat de mol niet aanwezig was (wat dus wel zou moeten als hij de mol is). Anders was iedereen niet zo verbaasd geweest dat hij ineens weer terugkwam.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #136 Gepost op: 31-03-2006, 21:28:46 »
Als Richard de Mol is kan hij wel heeeeeel goed acteren. (Afscheidsinterview met Karel, Schiffers.fm, etc.)

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 31-03-2006, 21:28:54 »
Joepie, richard weer terug !! :D
......

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #138 Gepost op: 31-03-2006, 21:31:10 »
Richard is back on track ! Haha
Vond het wel jammer dat hij die vrijstelling kreeg en niet Roderick
Hij stond die envelop te verkopen alsof diegene echt volop info zou krijgen over de Mol
en vervolgens als ie open gemaakt wordt is het een vrijstelling voor hemzelf notabene
Ik vind dit echt een mollenactie ! Beetje Roderick overhalen om 2 jokers te laten liggen
en dan zelf terugkomen in het spel en dan ook nog mét vrijstelling, hmmmm heel verdacht !

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 31-03-2006, 21:32:01 »
GEKOMMEN UM ZU BLEIBEN 8)
Dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht toen ik Richard in die kooi zag staan...