Toine geeft mij nog steeds een Ron gevoel (hij wil te graag,alleen die grappen.)en geloof niet dat hij op liz zat als Mol,net als dat vele op Peggy zouden zitten,Peggy was nu gewoon de Lottie,maar na 3 afleveringen Roderick als Mol en eigelijk net als bij Richard na 2 afleveringen misschien al wou switzen. Misschien is de al gebeurd filmpjes met mensen die er nog in zitten een teken dat de Mol,Winaar en Verliezer zijn. (of verliezer,winaar,Mol) Duidelijk is wel dat de bus scene met kaart van Milouska nog steeds moet gebeuren (nu was het alleen een Bus,maar geen kaart gezien) en ze dus voor de 3de keer in een bus moet. Aangezien bij Elise 3 mensen in een bus zaten,zou het best wel is kunnen de volgorde van Mol,Winaar en verliezer (of verliezer,winaar,Mol) als volgd is: Toine,(Roeien in afl 2),Richard (Abseilen alf 3) & Peggy (Helm rennen wat nu blijkt te zijn uit afl 5 en niet 4). De andere die wel al gezien hebben zijn er al uit (Liz Dansen alf 1,maar vrijstelling tot afl 4).Maar er zijn er ook drie die nog wel moeten gebeuren: Milouska,Fredereque,Roderick. Mol,Winaar,verliezer (of verliezer,winaar,Mol) een andere optie is: afl 7,Afl 8 en Afl 9. Aangezien ik Roderick als Mol had zou je voor Verliezer,Winaar en Mol moeten gaan: Milouska of Toine de verliezer,Richard of Fredereque de winaar en Peegy of Roderick de Mol.
Ik zag aan Roderick ook dat hij het er echt moeilijk mee had dat Liz weg ging,maar dat kan je als Mol zijnde ook hebben. Elise had ook goed contact met Rene geloof ik en had er ook moeilijk mee,toen hij weg ging en Fredereque heeft een goede band met Toine.