Heb dit net ook in topic: Afl. 7 gezet:
Oke, Roderick blijft mijn mol, dat is voor mij duidelijk. Wat mij opviel aan hem deze uitzending:
hij mocht als eerste de 'mol' bekijken. Dat silouhet was in mijn ogen duidelijk anders dan bij de andere kandi's. Kan betekenen dat ze voor het shot iemand van de opname-crew hebben neergezet en daarna Ro gelijk hebben neergezet voor de rest van de kandi's. MET pruik denk ik, dat dacht ik zo te kunnen zien...
Toen de deuren gesloten werden, laatste shot van het kapelletje, dacht ik een stem te horen die iets zei. WEet niet of dat zo is, maar hoop het wel. Ben dus ook benieuwd wat die stem zegt!
Verder gedroeg Roderick zich als een idioot bij de gaucho's. Hij was lomp bezig, liet zich makkelijk pakken en leverde dus geen geld op voor de pot.
Vlak voor de test zei voice-over Karel iets met nadruk over 'DE MOL', en gelijk kwam Roderick in beeld. Tijdens zijn test kwam er geen beeld van zijn scherm. Fake test?
Roderick is ook erg overtuigend bezig om zich niet als mol te gedragen, maar uit zijn woorden (kijk om je heen jongens, tussen ons in staat de mol... HIJ staat gewoon tussen ons in <--- met nadruk op HIJ) maak ik op dat hij toch onrust wil zaaien in de groep.