1. Door je af te zonderen maak je jezelf dus helemaal niet verdacht. De anderen maken elkaar een beetje gek en de mol kan lekker relaxen.
2. Is er echt geld uit de schatkist gestolen? Hoe weet je dat? Ik heb er niks over gezien of gehoord in de afleveringen en biechts.
3. Tis een mollenstreek, dat ben ik met je eens. Maar zou een mol zo obvious mollen? Je wordt gelijk wel heel erg verdacht. Daarnaast probeerde Roderick bij Peggy wel om de roos te laten liggen. Peggy hing over het graf en nam de roos mee. Toen zij Roderick: he, mag dat wel? Is dat geen grafschennis?
Na het afvallen van Toine heb ik Fred afgeschreven als mogelijke mol. Ik hou het op Roderick en daarna Milouska.
Zla je zien dat Peggy het is
Met punt 3 ben ik het wel eens. Roderick deed ook een neem-de-roos-niet-mee inspanning.
Punt 1 blijft voor mij toch erg onlogisch. Een Mol moet nu eenmaal zoveel mogelijk Mollen.
En dan punt 2. Er is wel degelijk geld gestolen bij de Amsterdam-opdracht. Zi hiervoor het desbetreffende topic maar eens. Dit is voor mij het het breekpunt voor Roderick als Mol. Waarom zou een niet-Mol hier geld stelen als hij/zij zich hiermee zelfs niet verdacht kan maken.
Neen, dit is voor mij een George-achtige Mol-actie, toen hij het geld dat hij had gekregen in die winkel in een vuilbak heeft gedeponeerd. Maar wie heeft dit gedaan. peggy zeker niet. Blijven nog Milouska en Frédérique.