Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 167097 keer)

Offline Tootje1976

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #320 Gepost op: 22-04-2006, 12:34:38 »
Is niet ook zo dat in de voorfilmpjes iedereen te zien is in actie in een opdracht, behalve Roderick? Of is dat al voorbij gekomen??
People are strange, when you're a stranger

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #321 Gepost op: 22-04-2006, 13:17:40 »
Ja, dit is al ergens ooit eens opgemerkt. Ook dat de camera om hem heen draait omdat "alles om de Mol draait"..... of zoiets.  ::regenboog::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Duiker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #322 Gepost op: 22-04-2006, 13:21:54 »
Het zou voor mij de eerste keer worden  ::regenboog::
( ik was vorig jaar ook heilig ervan overtuigd dat Lottie de mol was ::schaam::)
yup, ik ook. En het jaar daarvoor wist ik zeker dat Ron de mol was.
Molloot sinds seizoen 4

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #323 Gepost op: 22-04-2006, 16:13:21 »
zou roderick het leuk vinden dat je op hem bent gaan zitten?:P  sorry ben melig:P

Hij kan me wel hebben  ::pinokkio::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 22-04-2006, 19:38:43 »
Vlak nadat de kapel is gesloten, zie je iemand gebukt een vuur aansteken. Het is een man (zie de behaarde armen) die een pruik op lijkt te hebben. Opvallend is, dat hij een wit shirt aanheeft en geen van de kandidaten daarna een wit ietd aanheeft. Beetje raar om dit uit te zenden als het iemand van de redactie of zo is? Met zo'n raar kapsel?!
Volgens mij is het Roderick die het vuur aansteekt. Ik heb m'n video heel langzaam afgespeeld en ben nu helemaal overtuigd dat hij de mol is. Sorry, 'k heb geen screenshotje. Die techniek heb ik helaas niet onder de knie. Dus als iemand een plaatje kan plaatsen van degene die het vuur aansteekt?

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 22-04-2006, 19:46:13 »
op welke tijd is dat?

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 22-04-2006, 19:51:20 »
WIDM addicted....

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 22-04-2006, 19:57:45 »
Dat was toch gewoon een of ander hulpje...

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 22-04-2006, 20:22:35 »
Maar waarom zenden ze dan zoiets uit? En kijk eens naar de kleren. Er was gezegd: degene die 5 vragen goed had zou de mol te zien krijgen: als deze persoon op 20 meter afstand in een kapelletje zich even omdraait, dan herkent toch niemand Roderick. In dit screenshot herken ik 'm trouwens minder goed dan tijdens de slow motion op m'n video.

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 22-04-2006, 21:21:14 »
Ik zie hier geen Roderick in (zelfs niet met pruik). Deze man is volgens mij een stuk kleiner en een stuk smaller dan Roderick.
Volgens mij is het gewoon een Argentijn...

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 22-04-2006, 21:24:11 »
De enige manier waarop je mij nu nog kan overtuigen dat Roderick het niet is, is als hij naar huis moet of als ie verliest of wint (duh... logisch) maar ik ben echt 100% overtuigd dat hij de Mol is! Slimme tactiek... eerst een paar dagen verdwijnen uit de groep zodat de rest elkaar lekker gaat verdenken en dan langzaamaan toeslaan...

Zou de 4e keer zijn dat ik de Mol goed heb ::hypocriet::
Toch zegt Karel op een moment : De mol is altijd in het spel. :o Dat was even schrikken toen ik het hoorde want mijn mol is Roderick. Maar ja hij kan ook in de eerste twee afleveringen gemold hebben zonder dat ie erbij was. ;D

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #331 Gepost op: 22-04-2006, 21:48:06 »
Toch zegt Karel op een moment : De mol is altijd in het spel. :o Dat was even schrikken toen ik het hoorde want mijn mol is Roderick. Maar ja hij kan ook in de eerste twee afleveringen gemold hebben zonder dat ie erbij was. ;D
Roderick is altijd in het spel geweest, maar de rest van de groep was niet bij hèm  ;D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #332 Gepost op: 22-04-2006, 21:49:42 »
Jah, al die omschrijvingen over het gedrag van de Mol, ik blijf nog altijd bij Roderick.
2024: wie is de Mol?

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #333 Gepost op: 22-04-2006, 22:20:23 »
Jah, al die omschrijvingen over het gedrag van de Mol, ik blijf nog altijd bij Roderick.
zet door Molcrazy! Zelfs als de deurwaarder aan de deur zou staan zou je nog fier overeind blijven! ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #334 Gepost op: 22-04-2006, 22:29:49 »
Ik vind het raar dat Roderick met zo veel dingen als eerste gaat..

Bv dat diner (6), de kapel (7), de executie (7) etc.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #335 Gepost op: 22-04-2006, 22:30:18 »

Gewoon iemand van dat restaurant waar ze ook die blaadjes gingen eten, denk ik. Volgens mij was dat kapelletje daar ook vlakbij

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #336 Gepost op: 22-04-2006, 22:30:58 »
Ik vind het raar dat Roderick met zo veel dingen als eerste gaat..

Bv dat diner (6), de kapel (7), de executie (7) etc.
De Test bedoel je denk ik. Bij de executie was het voor de zoveelste keer dat Karel begon met Peggy

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #337 Gepost op: 22-04-2006, 22:34:17 »
De Test bedoel je denk ik. Bij de executie was het voor de zoveelste keer dat Karel begon met Peggy
Uh ja je hebt gelijk, dat bedoel ik ook. :-)

Wie wil er beginnen? 0,02 seconden bedenktijd. Peggy?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Rocky

• Forumlid
  • Isn't it ironic, don't you think?
« Reactie #338 Gepost op: 22-04-2006, 23:33:53 »
Heeft hij ook misschien wel willen doen. Dat telefoontje 'je moet de zwaarste nemen'. Chris meende Roderick aan de telefoon te herkennen. De mol zou er vanuit kunnen gaan dat een te zwaar beladen vlot zou kunnen gaan zinken. Maar dat deed dat vlot dus niet, dankzij dezelfde Chris en 'zijn mol' Peggy  ;)
Thank U

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #339 Gepost op: 23-04-2006, 08:33:15 »
1. Door je af te zonderen maak je jezelf dus helemaal niet verdacht. De anderen maken elkaar een beetje gek en de mol kan lekker relaxen.
2. Is er echt geld uit de schatkist gestolen? Hoe weet je dat? Ik heb er niks over gezien of gehoord in de afleveringen en biechts.
3. Tis een mollenstreek, dat ben ik met je eens. Maar zou een mol zo obvious mollen? Je wordt gelijk wel heel erg verdacht. Daarnaast probeerde Roderick bij Peggy wel om de roos te laten liggen. Peggy hing over het graf en nam de roos mee. Toen zij Roderick: he, mag dat wel? Is dat geen grafschennis?

Na het afvallen van Toine heb ik Fred afgeschreven als mogelijke mol. Ik hou het op Roderick en daarna Milouska.

Zla je zien dat Peggy het is  ;)

Met punt 3 ben ik het wel eens. Roderick deed ook een neem-de-roos-niet-mee inspanning.
Punt 1 blijft voor mij toch erg onlogisch. Een Mol moet nu eenmaal zoveel mogelijk Mollen.

En dan punt 2. Er is wel degelijk geld gestolen bij de Amsterdam-opdracht. Zi hiervoor het desbetreffende topic maar eens. Dit is voor mij het het breekpunt voor Roderick als Mol. Waarom zou een niet-Mol hier geld stelen als hij/zij zich hiermee zelfs niet verdacht kan maken.
Neen, dit is voor mij een George-achtige Mol-actie, toen hij het geld dat hij had gekregen in die winkel in een vuilbak heeft gedeponeerd. Maar wie heeft dit gedaan. peggy zeker niet. Blijven nog Milouska en Frédérique.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen