Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 167034 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #380 Gepost op: 28-04-2006, 22:14:03 »
In de opdracht met de straatnaambordjes loopt Richard met een portofoon rond en sist hij een paar keer in de "mike": Ik loop in de Roderick Veelolaan, ja, de Roderick Veelolaan.
Ik wist me dit te herinneren bij het maken van de test op die andere site en ik vulde dus laan in. Kijk ik later nog een keer terug en toen zag ik alle bordjes snel door het beeld flitsen. En wat blijkt: Het is de Roderick Veelobaan.
Uh, dus?
The British are not impressed.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 28-04-2006, 22:17:50 »
Roderick stemt al zo lang op Peggy. Had hij er al niet lang uit moeten zijn?
Laten we jabberen.

Offline Yellow

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 28-04-2006, 22:18:50 »
Iedereen die op Fré zat, zat net zo fout. Waaronder dus ook Toine en Peggy ;)
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 28-04-2006, 22:24:37 »
Dat is ook mijn theorie bij Fre, ja. Maar al die keren mazzel op 1 persoon, dat kan. Alles kan natuurlijk.
Laten we jabberen.

Offline xerxes

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 28-04-2006, 22:26:57 »

Inderdaad ::ok:: Nu liet hij uitschijnen dat Frédérique voor hem de mol zou zijn. Logisch dat hij switcht: op de een of andere manier kon hij wel weten of veronderstellen dat Peggy eruit zou gaan bij deze eliminatie. Mocht hij bij Peggy gebleven zijn, zou het tč duidelijk worden dat hij de mol is ;D

althans dat hoop ik toch ::tandpastasmiley::

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 28-04-2006, 22:29:57 »

In S1 heeft Robin tot de finalen gewoon op de verkeerde Mol gezeten en hij had kunnen winnen,maar door z´n reactie zag Petra dat hij het erg vond dat zijn Mol vetrok en daardoor wist zij dat Deborah de mol was en hij koos uit eindelijk voor Petra als Mol.

Ik heb zelf alleen de laaste paar gezien van S1 en ook ik dacht Petra en uit eindelijk ook nog de HH gezien.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 22:34:12 door Pierce_Brosnan »

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 28-04-2006, 22:33:27 »
't Kán ook. Maar t komt onwaarschijnlijk over. Maar als mol kun je natuurlijk zitten op wie je wel. Met de test.
Laten we jabberen.

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #387 Gepost op: 28-04-2006, 23:25:31 »
Ben ik nu de enige die het soms irritant vind dat hij echt alles moet bepraten en uitleggen. Dat hij bijv. elke keer aan Karel nog eens duidelijk verteld wat de groep nu besloten heeft. Zo is Roderick nu eenmaal, maar soms kan het ook wel wat minder  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline mistoffelees

• Forumlid
  • eindelijk bovengronds
« Reactie #388 Gepost op: 28-04-2006, 23:32:40 »
Eigenlijk vind ik dat juist grappig, vooral om te zien hoe de anderen met zijn schijnbare (tja, ik zie hem als mol, vandaar)openheid omgaan.
Revenge is a dish best served not

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 29-04-2006, 14:53:55 »
toen karel aan roderick de vraag stelde als jij jouw plaats afstaat, toen zag je roderick lachen was heel kort
roderick dacht natuurlijk tsja ik ben de mol dus kan mijn plaats nooit afstaan hahaha

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 29-04-2006, 22:11:40 »
Volgens mij lacht hij gewoon omdat hij het een leuke vraag vindt en hem ook had verwacht. (niet perse omdat hij de mol is, maar omdat vorig jaar deze vraag ook langs is gekomen)

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 29-04-2006, 22:18:11 »
Bytheway: Ik weet dat we niet af moeten gaan op waar kandidaten op zéggen te stemmen, maar heeft Frederique in de eerste afleveringen niet steeds op Roderick en Liz gestemd? Als dit fout was moest ze er toch al lang uitliggen?

Offline Thunder106

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 29-04-2006, 23:45:45 »
We moeten allemaal niet vergeten dat de vragen erg gericht zijn op weetjes. Hele kleine feitjes over de mol. Het kan zijn dat de verdenking wel goed is, maar de vragen gewoon verkeerd zijn beantwoord.

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 30-04-2006, 00:29:19 »
ik werd de laatste dagen steeds banger en banger dat milouska toch wel eens de mol zou kunnen zijn (god bespare het ons!) - terwijl ik eigenlijk vol voor roderick ga.
maar toen zag ik iets schitterends waardoor ik 100% zeker van mijn stuk ben (of de regie zou geklooid moeten hebben)

geert stemde in afl1 op milouska! dus milouska kan de mol niet zijn (anders had ie er toch zeker moeten in blijven, want het was slechts de eerste aflevering!)

roderick is de mol, oef! ik kan met een gerust gemoed gaan slapen  ::tandpastasmiley::

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 30-04-2006, 11:12:04 »
ik werd de laatste dagen steeds banger en banger dat milouska toch wel eens de mol zou kunnen zijn (god bespare het ons!) - terwijl ik eigenlijk vol voor roderick ga.
maar toen zag ik iets schitterends waardoor ik 100% zeker van mijn stuk ben (of de regie zou geklooid moeten hebben)

geert stemde in afl1 op milouska! dus milouska kan de mol niet zijn (anders had ie er toch zeker moeten in blijven, want het was slechts de eerste aflevering!)

roderick is de mol, oef! ik kan met een gerust gemoed gaan slapen  ::tandpastasmiley::

Ben ik niet helemaal met je eens, omdat:
1. Zijn 1e instantie was Toine en hij verdacht Milouska ook een beetje, maar hij ging iig niet vol op Milouska.
2. Geert zette maar 2 jokers, terwijl andere er meer inzette (behalve Milouska...;))
3. Niet alle verdenkingen in de biecht zijn waar. Soms laten ze ons bewust denken dat ze iemand zitten, terwijl ze in het echt op iemand anders zitten.
WIDM addicted....

Offline Debbie

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 30-04-2006, 11:20:33 »
Misschien al eens gezegd maar ik wou toch nog even plaatsen waarom Roderick voor mij de mol is...

Sinds de aflevering met het diner weet ik voor 100% zeker dat Roderick de mol is... Nou ja, oké niet helemaal voor 100% maar wel veel procenten haha...

Hij moest van plaats wisselen met de mol en wisselde met Peggy. Aan het eind van deze opdracht zij Karel, dat de laatste aflevering duidelijk zou worden of zijn opdracht geslaagd danwel mislukt zou zijn. Beetje raar, want als Peggy de mol niet zou zijn en er eerder uit zou vliegen dan zou dat toch betekenen dat ze al eerder weten of Rodericks opdracht geslaagd is?
Nee dus, Rodericks opdracht is sowieso mislukt, hij is namelijk de mol. En aangezien dat pas in de laatste aflevering duidelijk wordt, kan dit als laatste mollenactie gezien worden...

Niet 100% zeker dus, maar sinds deze opdracht wel een heeeel sterk vermoeden

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 30-04-2006, 11:32:15 »
Hij moest van plaats wisselen met de mol en wisselde met Peggy. Aan het eind van deze opdracht zij Karel, dat de laatste aflevering duidelijk zou worden of zijn opdracht geslaagd danwel mislukt zou zijn. Beetje raar, want als Peggy de mol niet zou zijn en er eerder uit zou vliegen dan zou dat toch betekenen dat ze al eerder weten of Rodericks opdracht geslaagd is?
Nee dus, Rodericks opdracht is sowieso mislukt, hij is namelijk de mol. En aangezien dat pas in de laatste aflevering duidelijk wordt, kan dit als laatste mollenactie gezien worden...
Dat Rodericks opdracht is mislukt, betekent toch niet per definitie dat hij de Mol is? Karel (en de rest) weet op dat moment ook niet hoe het spel verloopt en wie er uit vliegt. Logisch dus dat hij zegt dat het pas in aflevering 10 bekend wordt gemaakt. Alleen Peggy en de Mol (al dan niet Roderick) zijn de enigen die op dat moment weten dat Ro's opdracht niet is gelukt.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #397 Gepost op: 30-04-2006, 11:52:37 »
Dat Rodericks opdracht is mislukt, betekent toch niet per definitie dat hij de Mol is? Karel (en de rest) weet op dat moment ook niet hoe het spel verloopt en wie er uit vliegt. Logisch dus dat hij zegt dat het pas in aflevering 10 bekend wordt gemaakt. Alleen Peggy en de Mol (al dan niet Roderick) zijn de enigen die op dat moment weten dat Ro's opdracht niet is gelukt.
zoals ik al zei, het kan ook zo zijn geweest dat Roderick dacht als kandidaat: ja ho es, dadelijk wordt mijn opdracht bekend gemaakt enw eet iedereen wie ik verdenk. Het is zo weinig geld dus ik wissel maar met iemand die ik niet verdenk of een klein beetje.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 30-04-2006, 14:52:20 »
Roderick wil Milouska laten geloven dat Peggy hem verdacht. Op dat moment had Frederique al een vrijstelling.

Stel: Roderick is de mol, dan zou Peggy of Milouska afvallen. Als Peggy af zou vallen, zou Milouska denken: 'Peggy had meer vragen fout dan ik, Peggy verdacht Roderick, dus: Roderick is niet de mol.' Als Milouska zou afvallen zou het niet bijzonder uitmaken wat hij tegen haar had gezegd. Het hoeft niets te betekenen, maar ik zie er wel een mogelijke mollenactie in.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #399 Gepost op: 30-04-2006, 15:11:53 »
Roderick wil Milouska laten geloven dat Peggy hem verdacht. Op dat moment had Frederique al een vrijstelling.

Stel: Roderick is de mol, dan zou Peggy of Milouska afvallen. Als Peggy af zou vallen, zou Milouska denken: 'Peggy had meer vragen fout dan ik, Peggy verdacht Roderick, dus: Roderick is niet de mol.' Als Milouska zou afvallen zou het niet bijzonder uitmaken wat hij tegen haar had gezegd. Het hoeft niets te betekenen, maar ik zie er wel een mogelijke mollenactie in.
waar je geen rekening mee houdt is dat Milouska ook weleens de mol zou kunnen zijn  ::)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell