Ik heb mijn twijfels of Roderick de mol is. Waarom zondert hij zich af van de rest van de groep? Dat zou ik als mol nooit doen omdat hij bij de andere opdrachten veel meer kan uithalen (geld uit de pot middels memory e.d.)
Met de tango kan hij alleen vrijstelling verdienen, maar ja, die heeft hij uiteraard niet nodig.
Dat van de Endemol aandelen neem ik met een korreltje zout. Er zijn bij meerdere kandidaten verwijzingen naar namen met Mol erin. En als Roderick de mol is, waarom hij toch zich samen met Liz afzondert en geen kans aangrijpt om flink de pot te jennen? Omdat hij er misschien wel geen zin in heeft?
Of omdat hij liever wacht tot er tig spelers uit zijn voordat ie weer in de groep beland samen met Liz. Je weet wat hij zei:
"Een goede mol is in mijn ogen 1) introvert 2) op zijn tijd ... en 3) stiekem. Ik ben zo nu en dan introvert, bij vlagen ... en altijd stiekem"
Waarom zou je als mol direct actief moeten zijn met saboteren, je kan de rest van de groep lekker aanklooien en wanneer je opmerkt dat sommigen jouw gaan verdenken, dan pas kom je fel in actie. Althans, zo zou ik het doen