Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 167006 keer)

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 18-03-2006, 11:35:53 »
Hij heeft het echt zwaar  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Rocky

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
« Reactie #101 Gepost op: 18-03-2006, 11:55:39 »
Ik vind echt dat je uiteindelijk helemaal niks hieruit kan afleiden. Roderick moet leiden ja, dat ligt voor de hand, maar de MOL moet het hele spel leiden...
Deed hij ook  ;). Dat telefoontje zou echt van hem kunnen komen. Hij zou verondersteld kunnen hebben, dat het vlot zou gaan zinken met teveel bagage (de zwaarste = veel bagage), hetgeen dus niet gebeurde. ;D
Thank U

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 18-03-2006, 11:57:17 »
Hij zou echt kunnen hebben gebelt, (dat dat van de programmamakers moest) maar hij zegt er niks over in de biecht.

Misschien heeft hij wel gebiecht, maar hebben ze die expres weggeknipt om het extra verdacht te maken  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 18-03-2006, 11:57:57 »
Ik weet niet of je het heel erg mee moet laten tellen, maar ik kijk ook altijd even wat iedereen heeft gedaan aan studies op de .nl site. Ze hebben allemaal toneelscholen en hogescholen gevolgd iig als ik het snel gezien heeft iedereen minimaal HAVO-niveau. Alleen Roderick heeft een universitaire studie afgerond (politicologie). Toch ook wel een studie waarin je te maken krijgt met politieke spelletjes die erg slinks inelkaar zitten. Ik verdenk zelf Richard op 1, maar Roderick is in ieder geval niet op z'n achterhoofd gevallen, dus ik houd hem zodra hij weer bij de groep is, in de gaten.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #104 Gepost op: 18-03-2006, 12:02:05 »
Ik denk niet dat zijn studie echt een voordeel is bij het spelen van de mol: volgens mij leer je bij politicologie niet echt slinkse spelletjes te spelen.  ;)
Victoria Koblenko studeert ook politicologie en die was vorig jaar niet de mol...  ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #105 Gepost op: 18-03-2006, 14:32:55 »
Hoewel ik nog steed vind dat de mol alle spellen mee moet mollen, begin ik meer overtuigd te raken dat gewoon ff 2 afleveringen er tussenuit knijpen toch wel lache is.

Daarnaast vind ik dat de pot wel verdacht hard groeit. Zou Roderick het dan toch zijn?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #106 Gepost op: 18-03-2006, 14:50:12 »
Ik hoop echt van niet. De afgelopen twee keer waren de mollenstreken over het algemeen al vrij zwakjes, maar als de mol nu drie afleveringen buiten het spel wordt gehouden dan vallen de mollenstreken wel erg tegen... Ik vind dat een mol constant risico's moet nemen om het spel te saboteren... en daarom hoop ik niet dat achteraf blijkt dat de mol (minstens) drie afleveringen lang niets gedaan heeft.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 18-03-2006, 14:53:28 »
Ik hoop echt van niet. De afgelopen twee keer waren de mollenstreken over het algemeen al vrij zwakjes, maar als de mol nu drie afleveringen buiten het spel wordt gehouden dan vallen de mollenstreken wel erg tegen... Ik vind dat een mol constant risico's moet nemen om het spel te saboteren... en daarom hoop ik niet dat achteraf blijkt dat de mol (minstens) drie afleveringen lang niets gedaan heeft.

ik hoop het ook eigenlijk niet, maar vind het idee dat nu 7 kandidaten lopen te zoeken naar een mol die wellicht niet eens in de groep zit.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #108 Gepost op: 18-03-2006, 17:31:07 »
Ik geloof dat Roderick best de mol kan zijn, en dat ie op afstand de boel weldegelijk kan sturen. Als hij de mol is, heeft hij dat al gedaan: niet door geld uit de pot te houden, maar door een ander twee vrijstellingen door de neus te boren. Maar het coordineren: Liz kan al dansen Roderick moet dat nog leren.

Offline Jeweetwel

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 20-03-2006, 16:38:24 »
En volgende week draagt Roderick een pruik. Fantastisch!

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 21-03-2006, 11:50:54 »
Deed hij ook  ;). Dat telefoontje zou echt van hem kunnen komen. Hij zou verondersteld kunnen hebben, dat het vlot zou gaan zinken met teveel bagage (de zwaarste = veel bagage), hetgeen dus niet gebeurde. ;D

En het mooie is dat iedereen van de groep het zelfs ziet als een grote hulp, omdat ze meer bagage mogen houden. Maar eigenlijk bemoeilijkte de bagage het slagen van de opdracht.
Ik zou het een mooie stunt vinden en ik ga Roderick zeker in de gaten houden als een van mijn hoofdverdachtes.

Offline babje74

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 23-03-2006, 18:08:06 »
Volgende week draagt Roderick een pruik.... op z'n jeugdfoto heeft hij ook haar  :-\\[/b]

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 23-03-2006, 18:18:07 »
Volgende week draagt Roderick een pruik.... op z'n jeugdfoto heeft hij ook haar  :-\\[/b]

Was mij ook opgevallen ja. Zou best wat kunnen zijn, hoewel de link JEUGDjournaal (milouska) ook een goeie is.

Offline narcissus

• Forumlid
  • Enjoy all the little things in life!
« Reactie #113 Gepost op: 23-03-2006, 18:29:42 »
Ik verdenk dus of liz of roderick.Waarom?Ten eerste die muziekale hint.Warning sign was het toch?Met als leidraad wacht maar als ik weer in het spel terug ben.Dan gaat het mollen echt beginnen. ::vergroot::Ten tweede omdat de grote groep,behalve frederick,je niet gaat verdenken omdat de kans klein is dat de mol zich niet onder hun begeeft.Meer mensen in de grote groep,dus meer kans dat de mol zich dan ertussen banjert.En ten derde het stukje in de dagboek van de mol.Dat hij/zij zichzelf moet overgeven (of iets in die richting) alhoewel ik eerder denk dat liz dan deze uitspraak doet,omdat ze in aflevering 2,dat ik me meen te herinneren,er met roderick over heeft dat ze moeite heeft zichzelf te laten leiden!Dat was volgens mij een stukje dat ze samen in de taxi zaten.

1 van die 2 is de MOL  :) I rest my case...
(strx blijk ik totaal de verkeerde kant op te zitten denken)Ach ja,dan doet de mol het iig heeeel erg goed.
Carpe Diem!!!

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 24-03-2006, 11:12:42 »
Roderick is NU bij arbeidsvitaminen op 3fm.

Gaat over de MOL!!!

Offline dre

• Forumlid
  • de mol werkt verslavend
« Reactie #115 Gepost op: 24-03-2006, 11:15:38 »
Jep, heb het ook opstaan

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 24-03-2006, 11:22:55 »
Heb even geluisterd, maar geen hints of iets dergelijks. Hij vertelt dat ie Argentinië een mooi land vind en het tango dansen echt niet makkelijk is (joh  :D ).

Fragment staat nog niet op arbeidsvitaminen.nl Denk ook niet dat het er op komt want ik kan ook geen oudere fragmenten vinden. Helaas voor diegene die het gemist hebben (maar eigenlijk heb je niks gemist)

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 24-03-2006, 12:18:06 »
Hoe kan hij weten dat Argentinie een mooi land is, terwijl hij alleen nog maar in Buenos Aires is geweest. Conclusie: Roderick blijft en reist nog lang mee.

Hij koos voor het nummer Laugh About it van Racoon. Als dat maandag de muzikale hint op Schiffers FM wordt...

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 24-03-2006, 12:26:42 »
Hoe kan hij weten dat Argentinie een mooi land is, terwijl hij alleen nog maar in Buenos Aires is geweest. Conclusie: Roderick blijft en reist nog lang mee.

Hij koos voor het nummer Laugh About it van Racoon. Als dat maandag de muzikale hint op Schiffers FM wordt...

Hij weet dat omdat hij er 3 jaar eerder al is geweest zei hij.

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #119 Gepost op: 24-03-2006, 12:58:43 »
Ik weet niet of je het heel erg mee moet laten tellen, maar ik kijk ook altijd even wat iedereen heeft gedaan aan studies op de .nl site. Ze hebben allemaal toneelscholen en hogescholen gevolgd iig als ik het snel gezien heeft iedereen minimaal HAVO-niveau. Alleen Roderick heeft een universitaire studie afgerond (politicologie). Toch ook wel een studie waarin je te maken krijgt met politieke spelletjes die erg slinks inelkaar zitten. Ik verdenk zelf Richard op 1, maar Roderick is in ieder geval niet op z'n achterhoofd gevallen, dus ik houd hem zodra hij weer bij de groep is, in de gaten.

Toine heeft ook een universitaire titel (ir). Hij heeft kennelijk bij ons in Eindhoven gezeten  ;D
de mol, of niet de mol, dat is de vraag