Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 167038 keer)

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 31-03-2006, 13:48:35 »
wat mij opvalt aan de intro van de kandidaten, dat iedereen zich op de een of andere manier verplaatst. Is het niet met de bus, dan met de metro te paard rennend enz. Alleen roderick blijft op dezelfde plek staan.

Als mol draait alles toch om hem

Het is misschien ver gezocht, maar toch interessant om hier te vermelden
Ik heb dit hier ook al ergens anders gezegd; Mary-Lou staat ook stil. Ze staat dan wel op een metrostation, maar ze staat wél stil. Als je aanneemt dat zij daarna in de metro stapt en zich dan pas verplaatst, kun je ook aannemen dat Roderick daarna gaat lopen en zich dus ook verplaatst.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #141 Gepost op: 31-03-2006, 13:53:14 »
Als Roderick (of Liz) de mol is dan vraag ik me af naar wat voor programma ik de afgelopen 3 weken heb zitten kijken...   :-\\
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #142 Gepost op: 31-03-2006, 15:39:09 »
Als Roderick (of Liz) de mol is dan vraag ik me af naar wat voor programma ik de afgelopen 3 weken heb zitten kijken...   :-\\

Ik hoop Wie is de Mol !?!  ;D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 31-03-2006, 16:25:03 »
En dat terwijl we vorig seizoen wel 10 mollen hadden! ::trots::
Laten we jabberen.

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 31-03-2006, 23:36:17 »
mijn mol roderick is volgens echt de mol
omdat hij niet veel hoefde te doen bij die eerste opdracht omdat hij wist dat hij het goede koffer had
en ook dat hij toevallig lisse had
daar werd vorig jaar bekend gemaakt voor de andere spelers wie de mol was
dat gebeurde op het kasteel in LISSE

Offline mmhj

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 31-03-2006, 23:42:54 »
wat lag er allemaal op de tafel toen roderick de test maakte?
Vanalles en het leek bij elkaar wel op een pijl.
Ik kan helaas de uitzending nog niet terug kijken of dit bij de rest ook zo was.

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 31-03-2006, 23:46:53 »
viel mij ook op die pijl
en ook dat richard die verhaal niet afstak over die envelop
misschien wel gedaan maar niet in beeld gebracht

Offline Avonne

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 1-04-2006, 02:09:54 »
Roderick wist wel erg goed uit te leggen dat Darwin en Buenos Aeros op dezelfde breedtegraad liggen  ;D
Versprak hij zich daar omdat hij wist dat de goede koffer al weg was en van tevoren een wereldbol bestudeerd heeft  ;D
Bovendien maakt hij Richard los  ??? Dat doe je toch niet als je jokers nodig hebt en concurrenten moet zien kwijt te raken  ::)
Hij was ook niet erg ontdaan toen de envelop geen informatie bleek te bevatten, maar een vrijstelling voor iemand anders  ;D

::vergroot:: Obvious  ::vergroot::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 1-04-2006, 09:36:24 »
Zijn discussie met Milouska vond ik heel verdacht. En ook gewoon gevoelsmatig is hij wel gestegen naar een hogere molplaats op mijn lijstje.
Laten we jabberen.

Offline nicole61

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 1-04-2006, 10:30:16 »
Waarom liep Roderick in de metro met geld, een stapeltje bankbiljetten, in zijn hand?

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 1-04-2006, 11:09:29 »
Zijn discussie met Milouska vond ik heel verdacht. En ook gewoon gevoelsmatig is hij wel gestegen naar een hogere molplaats op mijn lijstje.

Ik vond Roderick wel verdacht vandaag, maar niet in de eerste opdracht. Hij stond weliswaar op de beste positie (laatste plek, daar wordt de belangrijke beslissing genomen), maar de opdracht was al gefaald (dankzij Milouska) en als ik de mol was en in Rodericks positie zou zitten, had ik Milouska gewoon door laten gaan zodat het falen van de opdracht vooral geweten zou worden aan Milouska.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 1-04-2006, 11:11:37 »
Roderick wist wel erg goed uit te leggen dat Darwin en Buenos Aeros op dezelfde breedtegraad liggen  ;D
Versprak hij zich daar omdat hij wist dat de goede koffer al weg was en van tevoren een wereldbol bestudeerd heeft  ;D

::vergroot:: Obvious  ::vergroot::

Zo heel raar is dat niet hoor. Als hij aardrijkskunde heeft gehad, dan kan hij dat best weten.  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #152 Gepost op: 1-04-2006, 11:45:04 »
In de fabriek: Toine heeft uiteindelijk 4 jokers.
Milouska heefter met de 2 van de fabriek 5(2 weggegeven en 1 gestolen, maar dat doet der ff niet toe)
4= d
5= e
dus dan is de volgende de mol, dus dan zou de volgende, Roderick de mol moeten zijn.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #153 Gepost op: 1-04-2006, 12:29:25 »
Waarom liep Roderick in de metro met geld, een stapeltje bankbiljetten, in zijn hand?
dat was volgens mij de sticker met Lisse, die hij niet op de koffer had geplakt.

Wel gek dat hij dat als enige niet deed. Roderick wist dat iemand voor hem een fout had gemaakt, en dat hij Milouska niet eens meer echt van zijn standpunt hoefde te overtuigen.

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #154 Gepost op: 1-04-2006, 12:45:53 »
Nogmaals:

die tijd:

01:30 + 20:41= 22:11

typ het in bij google en je krijgt Barend en van Dorp
met op die pagina: José Fortes Rodriquez  <--
Roderick?
Ik zeg ook maar wat..

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #155 Gepost op: 1-04-2006, 12:48:36 »
Je kunt ook de geboortedatum van Liz eruit krijgen: 2041-130=19-11.

Je kunt niets met die tijd. Want wat had de Avro hiermee gedaan, wanneer de uitzending onverhoopt niet op het geplande tijdstip kon worden uitgezonden?

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 1-04-2006, 12:58:05 »
Ik vond Roderick wel verdacht vandaag, maar niet in de eerste opdracht. Hij stond weliswaar op de beste positie (laatste plek, daar wordt de belangrijke beslissing genomen), maar de opdracht was al gefaald (dankzij Milouska) en als ik de mol was en in Rodericks positie zou zitten, had ik Milouska gewoon door laten gaan zodat het falen van de opdracht vooral geweten zou worden aan Milouska.

Milouska heeft het gewoon al verstierd, maar mocht ze dat niet gedaan hebben, kon Roderick dat alsnog doen in zijn positie. Maar je hebt gelijk wat betreft het 'door laten gaan'. Als ik de Mol was had ik die verdenking ook lekker op Milouska gehouden, die toch al door wilde (en hiermee dit gedeelte toch wél juist had gehad, ook al had dat geen zin meer?).
Laten we jabberen.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 1-04-2006, 13:27:19 »
In de fabriek: Toine heeft uiteindelijk 4 jokers.
Milouska heefter met de 2 van de fabriek 5(2 weggegeven en 1 gestolen, maar dat doet der ff niet toe)
4= d
5= e
dus dan is de volgende de mol, dus dan zou de volgende, Roderick de mol moeten zijn.

dat kan men toch niet manipuleren!

nou ik vind milouska eigenlijk nog de enige echte verdachte

Offline Shortie-EC

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 1-04-2006, 15:23:14 »
ik ga voor Roderick als mol, hij brengt iedereen in de war door Richard weer terug het spel in te spelen, volgens mij zou alleen de mol dat doen. Andere kandi's waren voor de jokers gegaan.
Nu Richard weer in het spel zit zóu hij nog de mol kunnen zijn!
qui cherce trouvera

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 1-04-2006, 18:03:09 »
Nogmaals:

die tijd:

01:30 + 20:41= 22:11

typ het in bij google en je krijgt Barend en van Dorp
met op die pagina: José Fortes Rodriquez  <--
Roderick?

Dit is geen hint denk ik. Op de resultaten van Google hebben ze bij de Avro geen invloed ;-)