Ok ik doe nog één poging
Jij zegt:
Maar.... Toen hij op het perron zat wist hij niet wie er bij hem zou komen. Het proces daarvoor heeft hij niet meegemaakt.(Milouska die ml overtuigde, de oratie van Liz) En dat bedoel ik. Wat als Mary-lou wel bij hem was gekomen? de kans op falen of opvallen was erg groot op het laatste station.Zoals ik het zie:
Ze krijgen alleen geld als KUTA op de eindbestemming komt.
Geen KUTA - geen geld (of geld eraf)
Voor de mol is het belangrijk dat KUTA niet bij Karel komt.
Ik ga er van uit dat de mol weet in welke koffer KUTA zit, anders valt er niks te mollen
Als de mol vóór KUTA uitstapt, heeft hij/zij geen invloed, dus de mol moet;
a. KUTA hebben
b. Na KUTA uitstappen
c. Vóór KUTA uitstappen alleen als er na KUTA niemand mee komt, maar dat heeft meer risico's dan uitstappen ná KUTA, omdat je twee mensen moet overtuigen. De eerste dat jij als mol doormoet naar het station met KUTA en dan als tweede dat jouw bestemming verder is dat KUTA. Ieder station dat je voor KUTA uitstapt moet je meer mensen overtuigen... want als mol moet je samen met KUTA op een perron staan of KUTA moet er vóór jou uitgespeeld zijn.
ML had KUTA, ML is eruit.
Het maakt niet uit waar de mol wie had moeten overtuigen, missie was: KUTA niet naar Karel.Dus KUTA moet eruit.
KUTA eruit kwam door Milouska. Maar omdat Milouska uitstapte vóór KUTA, met nog zeker iemand ná KUTA, valt zij voor mij af (en ook omdat ze zich veel te druk maakt, niet helemaal lekker ligt in de groep, en ik denk dat mollen zich niet druk maken, alhoewel dit wel een hele nieuwe tactiek kan zijn)
Als ML wel bij hem was gekomen, had hij zelf ML moeten overtuigen dat Lisse verder lag. Aangezien Milouska KUTA er al uitgespeeld had, hoefde dat niks meer.
Het risico hangt dus niet af van het laatste station, maar van het feit dat hij ná KUTA zat. De mol kan zeker niet
VOOR KUTA zitten, want dan had de mol helemaal geen invoeld op de uitkomst. Het proces voor KUTA is dus helemaal niet van belang.
Snap je nu wat ik bedoel?