Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 167118 keer)

Offline uiltje5

• Forumlid
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 16-04-2006, 12:09:14 »
Hier de plaatjes van de executies, bij aflevering 4 heeft ie volgens mij een zwart shirt aan. Het plaatje van aflevering 6 heb ik nog niet. Verder viel het Che Guevara shirt ook erg op in aflevering 6. Onderaan het shirt stond ook heel groot 'THE' (the mole ??) En 'che' guevara was natuurlijk een beetje de mol van Cuba en geboren in argentinie, wat ook kan betekenen dat Roderick het shirt gewoon heeft gekocht in Buenos Aires   :D
« Laatst bewerkt op: 16-04-2006, 12:13:25 door Lola-aap »

Offline valentino

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #261 Gepost op: 16-04-2006, 13:24:37 »
gisteren koefnoen gezien, en daar was een stukje in de namaak wereld draait door, dus hadden ze het over de mol
john de mol natuurlijk maar ook zeiden ze wie is de mol
toen zei die peijs nadeed die kale roderick is de mol ::rofl:: ::rofl::
wat weten ze meer als wij hahahaha
ze konden iedereen noemen maar wel toevallig dat ze roderick noemde

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 16-04-2006, 17:13:20 »
Hey dat is wel verdacht.
inderdaad! had hier nog nooit op gelet
erg sterk gevonden (als het klopt. kan iemand bevestigen?)  ::ok::

zou leuke hint zijn.
maar als karel niet weet wie de mol is (wat ik heel erg betwijfel) gaat hij wellicht niet op

Offline Rose

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #263 Gepost op: 16-04-2006, 17:54:13 »
Maar Karel krijgt wellicht wel ingefluisterd van de regie welke volgorde hij moet doen bij de executies...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #264 Gepost op: 16-04-2006, 18:48:14 »
hmm.. hmm.. goed opgemerkt. wel heel erg toevallig hoor. wellicht een beetje te toevallig.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 16-04-2006, 19:19:11 »
Maar Karel krijgt wellicht wel ingefluisterd van de regie welke volgorde hij moet doen bij de executies...

Wat me opvalt is dat bij alle afleveringen Karel de volgorde bepaalt, behalve bij aflevering 4 (Mary-Lou ging er hierbij uit). Vind ik wel apart...
WIDM addicted....

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #266 Gepost op: 16-04-2006, 21:10:46 »
Wat me opvalt is dat bij alle afleveringen Karel de volgorde bepaalt, behalve bij aflevering 4 (Mary-Lou ging er hierbij uit). Vind ik wel apart...
Puur toeval. Ze had ook als 8ste haar hand op kunnen steken, was ze de 8ste die aan bod kwam, had ze nog een rood scherm gehad
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #267 Gepost op: 16-04-2006, 21:14:10 »
Puur toeval. Ze had ook als 8ste haar hand op kunnen steken, was ze de 8ste die aan bod kwam, had ze nog een rood scherm gehad
Natuurlijk is dat toeval in aflevering vier. Maar Roderick niet noemen, ik vraag me af of dat toeval is. Ik enk het eigenlijk toch wel, want Karel weet niet wie de Mol is.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 16-04-2006, 21:25:31 »

Ik snap wel dat het niet uitmaakt dat ML als 1e haar hand op stak (ze gaat er toch wel uit). Ik bedoelde dat Karel bij alle andere afleveringen zelf bepaald wiens naam hij intikt, maar dat alleen in aflevering 4 hij dat aan de kandidaten vraagt (welke toevallig ML is).
« Laatst bewerkt op: 16-04-2006, 21:28:57 door Stephan1989 »
WIDM addicted....

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #269 Gepost op: 16-04-2006, 23:12:10 »
maar als karel niet weet wie de mol is (wat ik heel erg betwijfel) gaat hij wellicht niet op

Ik dacht dat Karel dat niet wist.
2024: wie is de Mol?

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 16-04-2006, 23:44:34 »
Ik dacht dat Karel dat niet wist.
angela had het ook altijd na een 4-tal afleveringen door denk ik
misschien is het bij karel ook zo  ???
dan kan het toch een hint zijn he
(maar ik blijf het vreemd vinden dat de presentator van zo'n programma niet zou weten wie de mol is. dan heeft die niets met de regie te maken en moet hij enkel elke dag zijn 2 zinnetjes afdreunen die ze voor hem hebben opgeschreven en zorgen dat hij op de juiste plaats staat. boeiend...)

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 17-04-2006, 10:30:52 »
Roderick zijn naam is geen enkele keer genoemd maar dat wil niet zeggen dat Karel zijn naam nooit getypt heeft. Het kan er naderhand ook bewust uitgelaten zijn. Verder vind ik het verdacht dat Roderick bijna altijd als eerste op een stoel gaat zitten tijdens de executie  altijd aan de linker buitenkant. Behalve de keer dat Liz weg moest zat hij rechts aan de buitenkant. De keer dat Richard er weer bij kwam liet Roderick netjes de stoel naast zich vrij. Mijn mollen Richard en Mary-lou zijn verdwenen ik hoop dat ik nu eindelijk de goede mol te pakken heb maar ik vind het deze keer verschrikkelijk moeilijk.

« Laatst bewerkt op: 17-04-2006, 10:36:35 door kwarkje »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #272 Gepost op: 17-04-2006, 13:26:28 »
Roderick zijn naam is geen enkele keer genoemd maar dat wil niet zeggen dat Karel zijn naam nooit getypt heeft. Het kan er naderhand ook bewust uitgelaten zijn. Verder vind ik het verdacht dat Roderick bijna altijd als eerste op een stoel gaat zitten tijdens de executie  altijd aan de linker buitenkant. Behalve de keer dat Liz weg moest zat hij rechts aan de buitenkant. De keer dat Richard er weer bij kwam liet Roderick netjes de stoel naast zich vrij. Mijn mollen Richard en Mary-lou zijn verdwenen ik hoop dat ik nu eindelijk de goede mol te pakken heb maar ik vind het deze keer verschrikkelijk moeilijk.

Roderick loopt altijd voorop...

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 17-04-2006, 14:08:46 »
ja, haha bij de executie van afl. 6 loopt eerst Richard een beetje voorop, maar dan zie je Roderick met grote stappen hem een beetje inhalen. Verder blijft raar dat hij in aflevering 5 veel te vroeg al op die stoeltjes zat. Zo van ik heb er zin in en val toch niet af...

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #274 Gepost op: 17-04-2006, 14:52:09 »
Citaat van: kwarkje
De keer dat Richard er weer bij kwam liet Roderick netjes de stoel naast zich vrij.
Ik dacht dat er iets op die stoel lag, zodat de kandidaten wel wisten dat ie moest worden vrijgehouden. Bovendien wist Roderick dat Richard terugkwam, hij had hem tenslotte zelf bevrijd.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 17-04-2006, 15:27:06 »
Die foto´s die Lola-aap heeft geplaatst doen me aan de pose denken van de Nachtwacht en vooral die 2de foto

en Roderick had wel een erg kunst achtige pruik op bij het dansen. Dit jaar is het het Rembrandt jaar en Roderick zit volgens mij op de plek waar Rembrandt zich zelf had geschilderd.
« Laatst bewerkt op: 17-04-2006, 15:29:38 door Pierce_Brosnan »

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 17-04-2006, 20:21:50 »
Ik vind het wel een hele creative manier om hier de nachtwacht in te zien. Ik mis die hond namelijk....Het enige wat ik zie is 2 rijen mensen die op stoelen zitten.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 17-04-2006, 20:23:20 »
Ik vind het wel een hele creative manier om hier de nachtwacht in te zien. Ik mis die hond namelijk....Het enige wat ik zie is 2 rijen mensen die op stoelen zitten.

Ik had er ook al wat moeite mee ;)
WIDM addicted....

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 18-04-2006, 13:19:00 »
Vandaag aflevering 3 nog eens bekeken. Wat me opviel is dat Roderick dezelfde schoenen aan heeft als de man op het schilderij wat boven de kandidaten hangt als ze naar de dansers zitten te kijken.
Zoeken met google leverde op dat het om orginele Argentijnse tango schoenen gaat. Wat ik me nu afvraag is: heeft hij die schoenen daar gekocht? of had hij die erg opvallende schoenen al bij.
Ik weet niet zeker op wat voor schoenen hij de 1e en 2e aflevering dansten maar volgens waren dat gewoon nette zwarte schoenen. Ik heb nu geen tijd om aflevering 1 en 2 te kijken maar als iemand anders het weet wil je dat dan even posten?  Het was erg opvallend dat het dezelfde schoenen waren als op het schilderij dat duidelijk in beeld kwam.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #279 Gepost op: 18-04-2006, 19:22:45 »
Citaat van: kwarkje
Wat ik me nu afvraag is: heeft hij die schoenen daar gekocht? of had hij die erg opvallende schoenen al bij.
Gekregen voor de opdracht? Alhoewel ik geen opvallende schoenen heb gezien. En als ie ze gekregen had bij de opdracht, dan had Liz neem ik aan ook tangoschoenen gekregen (vrouwen-tangoschoenen).