Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 167132 keer)

Offline kwarkje

• Forumlid
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #280 Gepost op: 18-04-2006, 19:45:55 »
Gekregen voor de opdracht? Alhoewel ik geen opvallende schoenen heb gezien. En als ie ze gekregen had bij de opdracht, dan had Liz neem ik aan ook tangoschoenen gekregen (vrouwen-tangoschoenen).
Van Liz weet ik zeker dat haar zwarte schoenen al in aflevering 2 te zien waren
Maar Roderick zijn schoenen vielen echt wel op  op 27.18 kun je ze goed zien    en op 29.42 en 30.05 zie je zo ook duidelijk op het schilderij

Offline molsnol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
« Reactie #281 Gepost op: 19-04-2006, 12:15:29 »
OK, als dit al besproken is, mijn excuses, maar hebben we Roderick's introfilmpje al gezien of niet? Ik vind het namelijk erg op een finalefilmpje (op een plein in Buenos Aires wachten op de mol/verliezer/winnaar) lijken, of denk ik dat maar...  ???

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 19-04-2006, 12:31:16 »
OK, als dit al besproken is, mijn excuses, maar hebben we Roderick's introfilmpje al gezien of niet? Ik vind het namelijk erg op een finalefilmpje (op een plein in Buenos Aires wachten op de mol/verliezer/winnaar) lijken, of denk ik dat maar...  ???

Aan de kleren en omgeving te zien zou ik zeggen dat we dit stukje deze week krijgen te zien, maar ik kan me vergissen.
WIDM addicted....

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 20-04-2006, 00:55:14 »
Ik post het hier ook maar. In aflevering 6 is er iets raars aan de hand met Roderick bij het maken van de test. Ik dacht eerst dat hij uit een andere uitgang wegging maar het lijkt alsof de tafel een eind naar achter is geschoven. Van alle kandidaten krijgen we de achterkant van de kamer te zien bij het weggaan en bij Roderick niet, ze hebben allemaal toch wel ongeveer 10 passen nodig om naar de uitgang te gaan. Roderick is echt in drie passen het hoekje om. Heel raar

Offline Queenchaos

• Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #284 Gepost op: 20-04-2006, 01:27:59 »
Ik kom hier nu voor het eerst op de forum, maar heb dit al op de .nl forum gezet daar kom ik wel. En ik heb het hier niet gezien en voor de mensen die niet op .nl kijken zet ik het hier ook ff neer.Kom tie

Als het er al sta sorry had geen zin om alles te gaan nalezen want zoeken hielp niet.
De test vragen van roderick afl4 en 5

laatste vraag in afl vier die je te zien krijg van hem is wie is de mol?
in afl 5 krijg je vraag 9 en dan 11  in beeld.

Wie is de Mol?
9 ,11 = ik

Zou dit een hint zijn die ze gesplits hebben in 2 afleveringen????

Offline Jeweetwel

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 20-04-2006, 10:44:42 »
R.E.S.P.E.C.T, Queenchaos!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 20-04-2006, 11:24:19 »
Roderick is al een hele tijd mijn mol, maar hints zoals deze zie ik graag ;D
Ook de muzikale aanwijzing (6) vond ik het meest naar Roderick leiden!
Laten we jabberen.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #287 Gepost op: 20-04-2006, 21:47:03 »
Gekomen om te blijven.....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline mmhj

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 20-04-2006, 23:20:48 »
net aflevering drie nog eens bekeken met roderick als mol in mijn achterhoofd.
Er vielen mij een paar dingen erg op.
Ten eerste de houding van rodericks handen tijdens het dansen.
Misschien volkomen normaal maar de andere dansparen deden dit niet zo extreem.
Het lijkt wel of hij met zijn vingers een M maakt.
De volgorde van de foto's in de bomenopdracht. Roderick is foto 1.
Roderick  (de mol) zit weer in het spel, helaas Richard moet naar huis zonder de mol beter te hebben leren kennen. Gelukkig haalt de mol hem in de volgende aflevering er weer bij.
Iedereen begon te twijfelen over welk danspaar roderick en liz waren en de mol zegt als commentaar daarop...zo werkt de mol...
Er waren meer dingen die me opvielen (ook die me aan het twijfelen gebracht hebben-toine die aan lijkt te klikken bij de test dat de mol lomo gegeten zou hebben-milouska die erg vaag doet bij het kiezen van een danspaar-)maar het is laat en ik ben de helft al weer kwijt, het is misschien meer een gevoel dan weten, maar roderick blijft het voor mij (behalve als hij er de volgende aflevering eruit ligt natuurlijk).
Moraal van dit verhaal...kijk eens een aflevering terug en je ziet veel meer na een paar weken...

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #289 Gepost op: 21-04-2006, 11:09:38 »
Helaas heb ik niet zoveel tijd om een paar afleveringen terug te zien, maar ik verdenk Roderick al vanaf het begin. Hij is heel sluw bezig. Tijdens het oefenen met Liz, het dansen, dacht ik te zien dat hij M O L zei/fluisterde. Toen wist ik het zeker, hij is de mol. En bij de laatste opdracht, het autorijden, reed hij zoooo rustig!! Ik kan me niet voorstellen dat je als mens (man of vrouw) niet wilt scheuren op een circuit in een gammele auto. Zou ik wel gedaan hebben, zo hard mogelijk!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #290 Gepost op: 21-04-2006, 11:55:27 »
Helaas heb ik niet zoveel tijd om een paar afleveringen terug te zien, maar ik verdenk Roderick al vanaf het begin. Hij is heel sluw bezig. Tijdens het oefenen met Liz, het dansen, dacht ik te zien dat hij M O L zei/fluisterde. Toen wist ik het zeker, hij is de mol. En bij de laatste opdracht, het autorijden, reed hij zoooo rustig!! Ik kan me niet voorstellen dat je als mens (man of vrouw) niet wilt scheuren op een circuit in een gammele auto. Zou ik wel gedaan hebben, zo hard mogelijk!!
Dan kan in elk geval de laatste nog binnen de tijd binnenkomen, en als ze te snel waren geweest, even wachten. Lijkt mij idd ook vet om te doen. Maarja de Mol heeft natuurlijk al een hoop oefenrondjes gereden  ::)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 21-04-2006, 16:23:09 »
Begin ik para te worden of zie ik op dit schilderij wat 2 keer duidelijk in beeld is geweest in aflevering 1 en 3    echt mol staan?  de ol in het hoofd van de heer  de m gekeerd in het hoofd van de vrouw???   Ik krijg het er alleen niet zo duidelijk op als het beeld laat zien.

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 21-04-2006, 16:28:53 »
Begin ik para te worden of zie ik op dit schilderij wat 2 keer duidelijk in beeld is geweest in aflevering 1 en 3    echt mol staan?  de ol in het hoofd van de heer  de m gekeerd in het hoofd van de vrouw???   Ik krijg het er alleen niet zo duidelijk op als het beeld laat zien.
ik vrees het eerste  ::tandpastasmiley::

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 21-04-2006, 16:31:38 »
ik vrees het eerste  ::tandpastasmiley::
Nog een paar afleveringen verder en ik kan me op laten nemen in het gekkenhuis  ::rofl::

Maar nu ik toch bezig ben.  Waarom neemt iemand tango schoenen mee ???   Ze wisten niet dat ze naar argentinie gingen en ze kunnen niet weten dat er iemand de tango moet dansen. Wat moet je dan met Tango schoenen in een spel als wie is de mol? Roderick heeft ze al vroeg in aflevering 1 aan.

de donkere foto zijn de schoenen van Roderick de andere foto is van google als ik op  argentinia tango shoes zocht
« Laatst bewerkt op: 21-04-2006, 17:39:47 door kwarkje »

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #294 Gepost op: 21-04-2006, 19:28:50 »
Op de website van de tango-school/pension kan je 3D-view bekijken van de ruimtes in het gebouw. Het schilderij is daar te zien, ik denk daarom niet dat het iets met WIDM te maken heeft en denk dus dat je paranoïde wordt.  ;D

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 21-04-2006, 19:45:22 »
en wat die schoenen betreft: ze zullen wel deftige kledij daar ter plekke gekregen hebben he. want zou liz zo'n kleed mee gehad hebben? ik denk het niet
ze konden ze moeilijk laten dansen in gewone kleren anders was het wel erg makkelijk...

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 21-04-2006, 20:05:53 »
Rat  fijn dat je dat gevonden hebt   scheeld me weer een para minder  ::schaam::  Maar zou je me de link willen geven.

Roelc de kleding is duidelijk in aflevering 2 gekocht   maar die schoenen had hij in het begin van aflevering 1 al aan.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #297 Gepost op: 21-04-2006, 20:29:16 »
Rat  fijn dat je dat gevonden hebt   scheeld me weer een para minder  ::schaam::  Maar zou je me de link willen geven.

Roelc de kleding is duidelijk in aflevering 2 gekocht   maar die schoenen had hij in het begin van aflevering 1 al aan.

De link heb ik ooit hier gevonden: http://www.wieisdemol.nl/hdeq97dyuqke76sjkyd732ghkj/link.aspx

De site van het Mansion Dandi Royal is hier: http://www.mansiondandiroyal.com/

De 3d views zijn te vinden onder het kopje 'Virtual Tour' en het schilderij hangt in de lobby...

en het is al bijna 20:30... dus ik ben weg.   ::vergroot::

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 21-04-2006, 21:44:48 »
De enige manier waarop je mij nu nog kan overtuigen dat Roderick het niet is, is als hij naar huis moet of als ie verliest of wint (duh... logisch) maar ik ben echt 100% overtuigd dat hij de Mol is! Slimme tactiek... eerst een paar dagen verdwijnen uit de groep zodat de rest elkaar lekker gaat verdenken en dan langzaamaan toeslaan...

Zou de 4e keer zijn dat ik de Mol goed heb ::hypocriet::

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 21-04-2006, 21:46:01 »
De enige manier waarop je mij nu nog kan overtuigen dat Roderick het niet is, is als hij naar huis moet of als ie verliest of wint (duh... logisch) maar ik ben echt 100% overtuigd dat hij de Mol is!

Dan zal ik maar geen poging proberen ;)
WIDM addicted....