Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 167127 keer)

Offline Duiker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #360 Gepost op: 25-04-2006, 17:25:46 »
Zou hij die idiote bril ook gewoon dragen als hij lekker in de zon in het centrum huppelt? Dat ding ziet er niet uit. Fré heeft wel een beetje gelijk met haar mollenbril... hahaha.

Zou ik inderdaad wel eens willen zien...
Dan herkent iedereen hem meteen, hoe ie zichzelf ook vermomt...lol
Molloot sinds seizoen 4

Offline cadfael

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #361 Gepost op: 25-04-2006, 17:59:33 »
en wat die schoenen betreft: ze zullen wel deftige kledij daar ter plekke gekregen hebben he. want zou liz zo'n kleed mee gehad hebben? ik denk het niet
ze konden ze moeilijk laten dansen in gewone kleren anders was het wel erg makkelijk...
mee eens roelc; ze stonden daar te oefenen in een dansschool en daar willen wel eens een paar extra dansschoenen liggen  :P ::vergroot::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 25-04-2006, 22:15:03 »
Het viel mij op dat ze voorafgaand aan de opdracht bij de kapel iets zeiden over de kandidaten die verspreid over het veld in tentjes zaten en dat ze toen maar vier kandidaten lieten zien: Roderick niet! Als Roderick voor de kapel staat zie je hem ook maar vaag van achteren. De anderen zie je veel duidelijker. Misschien stond er wel een ander in beeld en zat Roderick al verkleed als de mol.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 25-04-2006, 22:56:07 »
Ze laten alleen die 4 zien, omdat het volgende shot Roderick is met een lantaarn die richting de kapel loopt. Bij de montage zullen ze waarschijnlijk bedacht hebben dat het niet handig is om eerst Roderick in een tent te laten zien en het volgende shot Roderick die met een lantaarn loopt.
WIDM addicted....

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 26-04-2006, 09:47:19 »
Liz ging toch een jurk kopen?

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #365 Gepost op: 27-04-2006, 18:45:57 »
  RODERICK IS ECHT DE MOL!!
Ik zeg ook maar wat..

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 27-04-2006, 19:13:52 »

zo lekker onderbouwd ook ::) :P

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 27-04-2006, 21:07:24 »

Je hebt me bijna helemaal overtuigd!! ;D ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 28-04-2006, 11:09:21 »
Het is gelukkig weer vrijdag!  :DIk ben terug bij mijn mol Roderick om veel van voorgenoemde argumenten. Na afl.1 toen ik dus nog nauwelijks aanwijzingen had stemde ik op Roderick omdat hij als hij zich vrijwillig opgeeft na Liz hij heel erg nerveus is. Daar is eigenlijk geen reden voor mits dit zijn eerste echte actie als mol was. Ik heb helaas geen video-opname kunnen maken maar kijk maar eens terug...

-Verder denk ik toch dat het niet voor niets is dat er direct twee mensen afgezonderd werden. Waarom zou dit interessant zijn als of Liz of Roderick niet de mol zou zijn?

- Gotcha vroeg zich af waarom nou per se Roderick (de mol?) Richard bevrijdde en niet één van de andere kandi's? Het was allerminst zeker dat één van die kand's bereid was hem te bevrijden. Met Richard er weer bij zou Richard ook weer verdacht kunnen worden als mol. Dat gebeurde ook omdat Richard zich altijd verdacht gedroeg en dus voor verwarring zorgde. Roderick deed het voorkomen alsof deze molactie een nobele daad was omdat hij Richard graag bij zich wilde hebben......jaja.
Helaas ben ik na afl.2 van Roderick afgeweken, had beter naar Limone moeten luisteren....Ben erg benieuwd wat Roderick vandaag gaat mollen....Als ie eruit vliegt eet ik zijn pet op........ ::jaja::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #369 Gepost op: 28-04-2006, 11:13:09 »

Helaas ben ik na afl.7 van Milouska afgeweken, had beter naar Jorg moeten luisteren....Ben erg benieuwd wat Milouska vandaag gaat mollen....Als Roderick de mol niet is, eet ik zijn pet op........ ::jaja::
Ik zal je alvast de peper en zout aangeven
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 28-04-2006, 11:37:14 »
Ik zal je alvast de peper en zout aangeven

Worden we overmoedig Jorg? :P

Het zal Peggy of Milouska worden, peper en zout is niet zo smakelijk op een zwarte zonnebril ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 28-04-2006, 12:04:53 »
Worden we overmoedig Jorg? :P

Het zal Peggy of Milouska worden, peper en zout is niet zo smakelijk op een zwarte zonnebril ;)
Jouw gemiddelde qua goede mollen is zo laag dat jouw mol het nooit kan zijn  ;D

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 28-04-2006, 19:57:30 »
Ik baseer mijn keuze voor Roderick als de mol op iets heel anders.

Op de site wieisdemol.nl kun je wekelijks meedoen aan een test over de mol. Als je na alle afleveringen de meeste vragen goed beantwoord hebt, maak je kans op een reis naar Argentinië. Maar de 10 vragen per week zijn vrij eenvoudig, dat ongeveer 10% van alle deelnemers alle vragen goed beantwoordt (iedereen kiest in week 1 een mol en dan maar hopen dat ie erin blijft) als er geen strikvraag in de test zou staan. En aangezien ik Roderick als mol heb, kwam ik er achter dat ze bij hem een strikvraag in de test hebben opgenomen, en wel bij aflevering 5.

In de opdracht met de straatnaambordjes loopt Richard met een portofoon rond en sist hij een paar keer in de "mike": Ik loop in de Roderick Veelolaan, ja, de Roderick Veelolaan.
Ik wist me dit te herinneren bij het maken van de test op die andere site en ik vulde dus laan in. Kijk ik later nog een keer terug en toen zag ik alle bordjes snel door het beeld flitsen. En wat blijkt: Het is de Roderick Veelobaan.
En dat maakt de groep kanshebbers op een reis er een heel stuk kleiner op! En dus gaat de prijs naar een nog grotere molliefhebber dan ikzelf (en dat is vast wat de Avro met de Test wil bereiken: zo'n grote fan van het spel vinden dat ie na het winnen van de prijs iedereen en alles vertelt over het geweldige programma) Dus Roderick is de mol.

Maar ja, ik heb me natuurlijk alleen op Roderick gefocust tijdens de test op internet en misschien zitten er nog wel meer strikvragen in de test? Straks vliegt Roderick er over een anderhalf uur uit en heb ik geen been meer om op te staan.

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #373 Gepost op: 28-04-2006, 20:14:55 »
Helaas ben ik na afl.2 van Roderick afgeweken, had beter naar Limone moeten luisteren....Ben erg benieuwd wat Roderick vandaag gaat mollen....Als ie eruit vliegt eet ik zijn pet op........ ::jaja::

::trots::  Ik ben er echt 100% van overtuigd dat Roderick de mol is, maar zo niet, dan eet ik met je mee  ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #374 Gepost op: 28-04-2006, 21:30:15 »
Roderick is niet de Mol; hoe hij zichzelf verdacht wil maken door te doen alsof hij verdachte nummer 1 was bij het voorlezen van het molboekje van Frederique geloof ik, of van iemand anders. Dat zou een kandidaat toch nooit doen? En zijn ontgoocheling na de executie lijkt me ook niet gespeeld. Nee, er blijft er nu echt nog maar een over: Milouska.

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 28-04-2006, 21:32:27 »
Volgens mij heeftie toen hij de plaats van Peggy innam bij de goede manieren zitten pokeren. Dan maar wat geld niet in de pot moet hij gedacht hebben, want dan had hij zijn verdenking openbaar aan de hele groep gemaakt en had hij hen op een goed spoor kunnen zetten

Offline tinman

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #376 Gepost op: 28-04-2006, 21:38:08 »
Roderick is clueless... zijn blik toen Peggy eruit ging sprak boekdelen. Zijn mol is eruit én hij zit in de finale. Hoe kan dat. Peggy zat op Frederique, die is er (na Toine) ook uit. Milouska zit nu ook op Frederique, maarja die is de mol.

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 28-04-2006, 21:42:50 »
Roderick is clueless... zijn blik toen Peggy eruit ging sprak boekdelen. Zijn mol is eruit én hij zit in de finale. Hoe kan dat. Peggy zat op Frederique, die is er (na Toine) ook uit. Milouska zit nu ook op Frederique, maarja die is de mol.
wederom heeft u vanavond weer genoten van een knap staaltje montage.

Idem dito bij Milouska die zou ook op fre zitten en peggy ook, peggy gaat, milous blijft

Offline tinman

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #378 Gepost op: 28-04-2006, 21:54:07 »
wederom heeft u vanavond weer genoten van een knap staaltje montage.

Idem dito bij Milouska die zou ook op fre zitten en peggy ook, peggy gaat, milous blijft

je bedoelt, Milouska had meer vragen goed als Peggy en Frederique is toch de mol? Dacht het niet...

Dat laatste shot, waar de drie kandidaten elkaar aankijken, je ziet ze denken. Maar wat? Daar is geen montage aan te pas gekomen, dat is super. Net als de fietstocht van Frederique, wat een vreselijke ziekte is kanker toch. En je ziet maar, je kan alle wilskracht van de wereld hebben, tegenover zoiets sta je machteloos.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 28-04-2006, 22:10:22 »
Met name Roderick & Frederique kijken elkaar aan en hebben echt een Mollen of winaars blik.
Ik denk dat ik misschien toch over ga stappen op Frederique als winares. Dan verlies ik wel punten voor 8x de verkeerde verliezer als dit gaat kloppen,maar niet voor de Mol als Roderick gewoon de Mol is.

Maar het senario Frederique de Mol sloot/sluit ik al eerder niet uit,dus zoiezo had ik verwacht dat ik die zou verliezen als Roderick de verliezer zou blijken ipv Frederique.
Maar ik denk eerder dat hij dan de winaar is en vandaar dat ik misschien op Milouska over ga als verliezer zodat beide geen probleem is,zodat ik Roderick de mol of de winaar en Frederique dan de winaar of de Mol over hou.

Ik denk ook dat Peggy eerder op Milouska zat of wel gewoon een van de andere 2,maar gewoon de belangrijkste vraag niet goed beandwoord heeft.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 22:18:27 door Pierce_Brosnan »