Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 167046 keer)

Offline Pietje Precies

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alle kleine beetjes helpen.
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #440 Gepost op: 2-05-2006, 17:11:54 »
En dat niet alleen lonneke14, zo krijg je ook bij de overige 8 mensen de gedachte van: "De mol moet zich tussen onder ons bevinden" Waardoor zij als kandidaten dus zelf zich verdacht gaan opstellen, alles in de war brengen en proberen de verdenking op zichzelf te stellen van andere kandidaten. Komt de mol eenmaal terug dan zijn de over gebleven kandidaten uit die groep van 8 wel zo gedisorienteerd dat ze niet snel zullen door hebben dat de mol gewoon het de eerste 3 afleveringen lekker rustig aan heeft gedaan.

En waarom zou altijd de mol zich onder de grootste groep moeten bevinden?  ::)

En voeg daarbij dat Karel voor de eerste aflevering zei dat er de eerste aflevering iets zou gebeuren wat nog nooit gebeurd was. Lees: de mol wordt een paar dagen van de groep afgezonderd.
Molfan van het eerste uur

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #441 Gepost op: 2-05-2006, 19:41:24 »
En voeg daarbij dat Karel voor de eerste aflevering zei dat er de eerste aflevering iets zou gebeuren wat nog nooit gebeurd was. Lees: de mol wordt een paar dagen van de groep afgezonderd.
Karel weet niet wie de mol is.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #442 Gepost op: 2-05-2006, 21:35:28 »
Maar dat wist hij wel al toen hij die uitspraak deed :P
The British are not impressed.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #443 Gepost op: 2-05-2006, 21:36:01 »
Karel weet niet wie de mol is.
Karel wist niet wie de mol was.

Deze uitspraken heeft hij voor de start van de uitzendingen gedaan, dus ver na de opnames. Hij wist dus wie de mol was toen hij zei dat er iets bijzonders ging gebeuren in aflevering 1.

Maar goed, Roderick is mijn mol niet.

EDIT> Daedalus heeft me ingehaald  :(
...  ;)
« Laatst bewerkt op: 2-05-2006, 21:37:47 door Rat »

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #444 Gepost op: 5-05-2006, 09:52:47 »
Ondanks dat ik erg aan het twijfelen ben is het natuurlijk niet de bedoeling dat deze topic van pagina 1 verdwijnt  ;)

Offline Sneakiej

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #445 Gepost op: 5-05-2006, 13:30:34 »
ik hoop het niet, maar volgens mij kan ik beter het programma wie is de winnaar noemen, want ik ben bang dat ik alweer op een verkeerde mol zit.....gelukkig ben ik vanavond verlost van al deze onzekerheid (tenmiste dat hoop ik)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #446 Gepost op: 5-05-2006, 21:31:33 »
Nu ben ik bijna zeker: Roderick is de mol!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #447 Gepost op: 5-05-2006, 21:42:45 »
Als Roderick de mol is, dan hebben zowel Fred als Milouska 't fout. Volgens mij hebben we die situatie nog nooit gehad. Dan wordt degene die dus toevallig 'n paar vragen ook goed voor Roderick heeft ingevuld de mol. Vreemde situatie.

En alleen al daarom ga ik weer twijfelen over Roderick.  :-\\

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
« Reactie #448 Gepost op: 5-05-2006, 21:43:54 »
Ik vond het vaag dat niet duidelijk werd op wie Roderick stemde bij de test. Denk dat dit iets te maken heeft met de aanwijzing (naar zichzelf :))

Hij heeft het idd heel goed gespeeld, want in de finale stemt niemand op hem ;D

Offline Jalos

• Forumlid
« Reactie #449 Gepost op: 5-05-2006, 21:45:12 »
Als Roderick de mol is, dan hebben zowel Fred als Milouska 't fout. Volgens mij hebben we die situatie nog nooit gehad. Dan wordt degene die dus toevallig 'n paar vragen ook goed voor Roderick heeft ingevuld de mol. Vreemde situatie.

En alleen al daarom ga ik weer twijfelen over Roderick.  :-\\

Dan wint Frédérique, zij heeft voor ze switchte altijd op Roderick gestemd, lijkt me logisch dat zij dan wint
Sa is't en net oars!

Offline xerxes

• Forumlid
« Reactie #450 Gepost op: 5-05-2006, 21:51:35 »
Roderick is de mol: hij gokt bij de "geheime" tip (opdracht Las Salinas) op Richard, pas als derde na Fre en Milouska, en het is nog juist ook! Misschien was er zelfs geen juist antwoord (Richard kon eenzelfde bord hebben als de anderen bij het diner) en blijkt volgende week dat de "geheime" tip een grap: er staat bv "Je hebt het goed gedaan mol Roderick" op het papiertje ;D
« Laatst bewerkt op: 5-05-2006, 21:53:12 door xerxes »

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #451 Gepost op: 5-05-2006, 21:56:11 »
Maar wat als Fré of Mollous het juiste antwoord hadden gegeven ?

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
« Reactie #452 Gepost op: 5-05-2006, 21:58:07 »
Maar wat als Fré of Mollous het juiste antwoord hadden gegeven ?

Dan had degene met het goede antwoord de envelop gekregen :P

Offline lydiaatje

• Forumlid
  • wie is de mol? die is de mol!
« Reactie #453 Gepost op: 5-05-2006, 22:03:15 »
roderick is mijn mol niet hoor maar weet je wat op viel
vanvond? op het moment dat karel in de rechtbank
het boek van roderique neerlegde ging het geluid ineens veel harder en heftiger
alsof er alarm werd geslagen want de naam roderique was in beeld en het geluid ging te keer!!
vreemd heh? maar het is vast nix want milouska is de mol duss
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #454 Gepost op: 5-05-2006, 22:04:17 »
Roderick is de mol: hij gokt bij de "geheime" tip (opdracht Las Salinas) op Richard, pas als derde na Fre en Milouska, en het is nog juist ook! Misschien was er zelfs geen juist antwoord (Richard kon eenzelfde bord hebben als de anderen bij het diner) en blijkt volgende week dat de "geheime" tip een grap: er staat bv "Je hebt het goed gedaan mol Roderick" op het papiertje ;D

Haha ja, misschien was het juiste antwoord wel : niemand  ::) Het is hopelijk te controleren, dan weten we het  :D
Maar ja als de mol dát zegt valt dat natuurlijk veel te veel op.
In ieder geval vind ik het raar dat als je als kandi ook maar een vermoeden hebt van het juiste antwoord, dat je het dan gokt zo lang te wachten.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 5-05-2006, 22:08:17 »
Oke, maar ik geloof niet dat daar echt in stond wie de mol is en toch zegt Roderick : die heeft het goed gespeeld. Dus er zal een hint in hebben gestaan die duidelijk genoeg is ?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #456 Gepost op: 5-05-2006, 22:12:22 »
Oke, maar ik geloof niet dat daar echt in stond wie de mol is en toch zegt Roderick : die heeft het goed gespeeld. Dus er zal een hint in hebben gestaan die duidelijk genoeg is ?

Voor Roderick in ieder geval wel!
Ik vind dit echt weer net zoiets als de mol belt met de mol (George die de winnaar is van "een telefoongesprek met de mol" - serie 3)

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #457 Gepost op: 5-05-2006, 22:24:46 »
In ieder geval vind ik het raar dat als je als kandi ook maar een vermoeden hebt van het juiste antwoord, dat je het dan gokt zo lang te wachten.

Ik snap dit dus ook niet. En als mol zeg je het toch ook meteen?

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #458 Gepost op: 5-05-2006, 22:30:13 »
Misschien twijfelde Roderick wel tussen twee namen? Dat hij dacht dat het Richard of Milouska was, en toen Milouska haar eigen naam zei, wist hij het zeker.
Maar misschien was er ook wel geen goed antwoord; dat iedereen dus dezelfde kleur bloem had. En dat het antwoord van Roderick sowieso goed zou worden gerekend, omdat hij de Mol is. Dus eerst ff de anderen lekker maken, laten hopen op die info, maar al wetend dat ze het fout zullen hebben, om er dan vervolgens zelf met de info vandoor te gaan die op jezelf slaat.

Ik weet 't ook niet, zeg ook maar wat  ::rofl::

Offline xerxes

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 5-05-2006, 22:31:42 »
Misschien twijfelde Roderick wel tussen twee namen? Dat hij dacht dat het Richard of Milouska was, en toen Milouska haar eigen naam zei, wist hij het zeker.
Maar misschien was er ook wel geen goed antwoord; dat iedereen dus dezelfde kleur bloem had. En dat het antwoord van Roderick sowieso goed zou worden gerekend, omdat hij de Mol is. Dus eerst ff de anderen lekker maken, laten hopen op die info, maar al wetend dat ze het fout zullen hebben, om er dan vervolgens zelf met de info vandoor te gaan die op jezelf slaat.

Ik weet 't ook niet, zeg ook maar wat  ::rofl::

precies ::jaja::