Auteur Topic: Roderick is niet de mol!  (gelezen 166998 keer)

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roderick is (niet) de mol!
« Reactie #520 Gepost op: 8-05-2006, 13:44:05 »
Beetje onlogisch lijkt me, de persconferentie is toch vóórdat het spel begint. Hoe kun je dan al kenbaar maken met gebarentaal dat je de winnaar bent.
De persconferentie was voordat het op TV kwam, maar nadat de opnames zijn gemaakt. De finalisten (en misschien de andere kandidaten ook) wisten toen dus al wie er winnaar, verliezer en de Mol was.

Offline Goovi

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #521 Gepost op: 8-05-2006, 14:39:24 »
Dan is het duidelijk!

Hij is het  ::joehoe::

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #522 Gepost op: 8-05-2006, 15:00:30 »
Afl 10 is op 31 Maart opgenomen,op Zaterdag 1 April werd Frederique opgenomen en de Maandag der op (03 April) overleed Frederique.
Frederique heeft Vrijdag ochtend van uit der bed een geluids band opgenomen op de reactie van beelden die zij nog kon bekijken  en die krijgen we aanstaande Vrijdag te horen is samen hang met de beelden.

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #523 Gepost op: 8-05-2006, 17:33:06 »
Maarja, ondertussen heb ik van alleen aflevering 1 een gigantisch verhaal gegeven over waarom dat Roderick de Mol zou zijn. Daarmee heb ik een stel mensen kunnen overtuigen :) Dat ga ik dus weer proberen maar dan met de andere afleveringen, lekker alles weer zien voor vrijdag en dan van elk aflevering post ik hier weer een heel verhaal over 'hoe' en 'waarom'. Aub dan niet gaan gillen dat veel dingen al zijn genoemd en dergelijke, dit is ook gewoon een samenvatting van verdachte zaken voor mijzelf :P Hahahahaha  ::jaja::
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 8-05-2006, 17:39:49 »
Misschien staat Roderick zo gewoon lekker, je weet het niet.

Offline Goovi

• Forumlid
« Reactie #525 Gepost op: 8-05-2006, 23:56:12 »
En toch lijkt mij dit een erg duidelijke hint...
Waarom legt Karel juist die kant boven van de joker?? 8)

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #526 Gepost op: 9-05-2006, 00:19:53 »

Inderdaad  ;D ik wist dat er iets mis was met dat plaatje maar kon het niet zo vlug plaatsen, de Mol  8)
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline tinman

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #527 Gepost op: 9-05-2006, 08:06:05 »

misschien omdat de joker alleen maar een voorkant heeft?

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #528 Gepost op: 9-05-2006, 11:58:37 »
misschien omdat de joker alleen maar een voorkant heeft?

Lijkt mij ook dat aan beide kanten 'de Mol' staat. Of heeft iemand anders ooit de andere kant gezien?
WIDM addicted....

Offline Goovi

• Forumlid
« Reactie #529 Gepost op: 9-05-2006, 12:04:52 »
Ik was aan het zoeken, maar kan ook geen andere kant vinden...
Maar ja bij de duikopdracht vorig jaar had denk ik ook iedere foto de mol op de achterkant, maar bij Yvon was dit in beeld....

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #530 Gepost op: 9-05-2006, 15:55:51 »
Ik snap eigenlijk niet waarom Richard bevrijden een mollenstreek zou zijn. Ik dacht er pas aan dat de rest nou een kans zou missen om Jokers te krijgen toen Karel het vertelde. Eerder kwam ik er niet achter, het ging er bij mij eerder om wie er het lef had om een concurrent het spel binnen te brengen of om Jokers te graaien :P

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #531 Gepost op: 9-05-2006, 17:11:03 »
Is al eens gezegd, dat een mol juist wel de anderen jokers gunt. Dan weet je als kandi namelijk niet zeker of je je test wel goed gemaakt hebt of dat je jokers je er doorheen hebben gesleept. Iemand die de mol verdenkt maar weinig jokers inzet kan dus alsnog afvallen.
The British are not impressed.

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #532 Gepost op: 9-05-2006, 18:09:35 »
Ik snap eigenlijk niet waarom Richard bevrijden een mollenstreek zou zijn. Ik dacht er pas aan dat de rest nou een kans zou missen om Jokers te krijgen toen Karel het vertelde. Eerder kwam ik er niet achter, het ging er bij mij eerder om wie er het lef had om een concurrent het spel binnen te brengen of om Jokers te graaien :P

Ja, ik had eigenlijk helemaal niet gedacht aan het feit dat de anderen dan geen jokers meer zouden kunnen pakken. Ik vond Richard bevrijden gewoon een mollenstreek, omdat Roderick voor verwarring wilde zorgen, doordat een extra potentiële mol weer in het spel kwam. Dat vond ik eigenlijk meer een mollenstreek dan anderen de kans om jokers te krijgen af te pakken.

Maar goed, zoals al is gezegt, worden natuurlijk niet alle Mollenstreken dan al behandeld, maar moeten ze ook nog wat bewaren voor vrijdag ;)

Ik zou ook nog wel opheldering willen over dat Roderick in de tweede aflevering blijkbaar opbelde, dat het de zwaarste moet zijn. Ik vraag me af waarom hij precies belde.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2006, 18:12:19 door VeeloDeMol »
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline FalconMatrix

• Forumlid
« Reactie #533 Gepost op: 10-05-2006, 13:51:16 »
Ik had het net nog een keertje gezegd in de Milouska topic, maar het hoort hier toch ook absoluut bij. De muzikale hint van: 'When I see you, I see you upside down' slaat niet op Milouska en haar baby, die heeft immers niets met de show van doen! Want als ze de tentjes aan het opbouwen zijn en het héél hard begint te waaien moeten ze op de tenten gaan liggen. En dan hoor je iedereen wel wat zeggen. Milouska ligt voor de camera (rechtovereind)en verteld dat het normaal is dat er een storm op komst is. Daarna zie je Roderick, en de camera staan aan de kant van zijn hoofd, je ziet hem dus upside down! (als hij zegt: Dit is geen uitrusten hoor!) Dat van de baby was gewoon perfecte afleiding aangezien die niets met de show te maken heeft, je moet naar de shows kijken!  8)  ::tandpastasmiley:: ::jaja::

Ik vind het al niet meer nodig om precies te vertellen wat Frédérique hier zij, je ziet haar tenminste niet upside down maar from sideways :P

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #534 Gepost op: 10-05-2006, 13:54:28 »
Ik vind het al niet meer nodig om precies te vertellen wat Frédérique hier zij, je ziet haar tenminste niet upside down maar from sideways :P

Voor de duidelijkheid:

"Het is zo ontzettend leuk hier. ::rofl::"
WIDM addicted....

Offline eef336

• Forumlid
« Reactie #535 Gepost op: 11-05-2006, 12:34:00 »
roderick is absoluut mijn mol, na die diner opdracht met die voorname mensen kan helemaal niet meer missen...

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #536 Gepost op: 11-05-2006, 18:23:44 »
Nog een toevoeging op mijn eerdere post (pagina 26, bovenaan); daar wordt al een link gelegd tussen de witte roos en Che Guevara.

Een stukje uit het gedicht van die opdracht:

"Vind de zerk van al die helden
Van deze Argentijnse gelden
Onthoud wat cryptes u vermelden

Zo komen er zes rozen op uw pad
En een zevende, de echte schat
De clou waar u het hardst om bad
"

De zevende roos is dus 'de echte schat'. Er waren 6 rode rozen, en 1 witte. Het lijkt mij, dat níet de laatste roos (bij Karel), maar dat de witte roos de zevende is.
En er is al een connectie tussen deze roos en Che Guevara. Nou is Che Guevara ook wel een '(Argentijnse) held' te noemen. En wat 'vermeld zijn crypte' Juist, de clou waar wij het hardst om baden  ;)
Er staat namelijk op: 'Hasta La Victoria Siempre'. De uitspraak die Roderick op de zoutvlakte deed.

Offline Sabinethabest

• Forumlid
« Reactie #537 Gepost op: 11-05-2006, 18:26:00 »
Nog een toevoeging op mijn eerdere post (pagina 26, bovenaan); daar wordt al een link gelegd tussen de witte roos en Che Guevara.

Een stukje uit het gedicht van die opdracht:

"Vind de zerk van al die helden
Van deze Argentijnse gelden
Onthoud wat cryptes u vermelden

Zo komen er zes rozen op uw pad
En een zevende, de echte schat
De clou waar u het hardst om bad
"

De zevende roos is dus 'de echte schat'. Er waren 6 rode rozen, en 1 witte. Het lijkt mij, dat níet de laatste roos (bij Karel), maar dat de witte roos de zevende is.
En er is al een connectie tussen deze roos en Che Guevara. Nou is Che Guevara ook wel een '(Argentijnse) held' te noemen. En wat 'vermeld zijn crypte' Juist, de clou waar wij het hardst om baden  ;)
Er staat namelijk op: 'Hasta La Victoria Siempre'. De uitspraak die Roderick op de zoutvlakte deed.

Geweldig zeg, wat een vondst  ::oink::
You think you know....but you have no idea!

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #538 Gepost op: 11-05-2006, 18:29:59 »
En in Argentinië wordt de kreet ''Che'' gebruikt om iemands aandacht te trekken. ::zwaai::

maar toch is Milouska de mol

Offline Goovi

• Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 11-05-2006, 22:51:40 »

maar toch is Milouska de mol

Neuh....