De komende weken leef ik in een roes door de fandag die zo ongelooflijk leuk was!! Ik ga elke dag al mijn foto's nog 10 keer bekijken, verder aan mijn verslagje over de fandag, en tussendoor nog nieuwe molseries kijken die ik niet gezien heb:
NL serie 1-5
België serie 1-3
UK serie 1-2
USA serie 1 + celebrity
Australië serie 1-2-4-5
En voordat ik hiermee klaar ben zijn alle 10 de kandidaten voor WIDM 7 bekend (als het in juni/juli opgenomen gaat worden volgens de geruchten?) Dus dan gaan we daarover dromen...
Maar vooral de komende weken nog veel forummen, en napraten over de fandag... En als uiteindelijk mijn fandag-verslavingspraatjes-en-fotokijkdagen een beetje afgezakt zijn tegen augustus, dan komt daar de MOLFANDAGDVD!!! en natuurlijk laait dan mijn verslaving weer op en ga ik die een stuk of 1000 keer kijken en aan iedereen laten zien hoe leuk het wel niet was... En tegen oktober/november is dat ook wel weer wat minder (of niet
) en dan begint WIDM 7 volgens de geruchten alweer bijna!! Dus dan moet ik een kalender maken met leuke foto's van WIDM 2006 waarop ik kan aftellen wanneer WIDM 7 begint...
*hoezo obsessed*
Maar wel leuk