Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Nog een paar waar ik héél hard om moest lachen:- Milouska die zonder richards verhaal uberhaupt af te luisteren al een sprint trekt naar de jokers. Sjekkelgeil! En vervolgens met die hoofdcamera aan het hek blijft hangen voor ze de testruimte inloopt - Frederique in de biecht tijdens de metro-opdracht: 'Het zou voor dit programma erg handig zijn als ik aardrijkskunde gewoon aan had gehouden in mijn pakket...Maar dat was niet echt zo'n succes bij mij..'- en frederique die van peggy te horen krijgt dat ze de sticker uit de koffer moet halen: 'Dit is het enige dat ik eruit mag halen?'Ehm, die koffer is verder léég fréderique...
Ook deze vond ik allemaal grandioos, maar deze van Toine slaat alles! Milouska's telefoon gaat af. Milouska neemt op "Dit is een bericht van de mol. Wat zeg je? Ik versta je niet. Geef alle jokers aan Toine?!"En dan dat volgende shotje, geweldig hoe je dan ziet dat Toine compleet plat op zijn rug ligt om uit zicht te blijven naast Roderick en hoe ze beide in lachen uitbarsten
Richard in de biecht: Frederique reageerde ook wel heftig. Het is ook wel schrikken als er iemand van 2 meter 2 in een gele broek voor je staat.
Oranje broek , maar het was inderdaad heel grappig!
je bent me net voor met verbeteren
@-Jutta-: Vond ik ook erg grappig, maar 't leek net of ze daarna kanker zei (toen ze op d'r vuist beet). Maar wel een grappig stukje iig.
Richard wil weten hoeveel geld er nog in de pot zit na de eerste opdracht, waarop Karel antwoord: "Weet ik veel!"
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
778 gasten en 1 vaste bezoeker