Nieuws Volg ons ook op Twitter!
was al gezegt maar zo leuk dat je het recht hebt om het nog een keer te zeggen
Als Karel na de exit samen met Mary Lou een andere ruimte ingaat en de deur hard dichtdoet..... maar deze vervolgens weer opengaat
Toine die nog t hardst lacht om zijn eigen telefoongrapje, ik kwam niet meer bij Geef alle jokers aan Toine
Die Botjebuilder die achter Frédérique stond z'n arm op te pompen toen zij zei: "ik wist echt niet dat we de rozen mee moesten nemen"...
Milouska legt wat logische links tussen het gevonden geld en de kaart bij 't onbijt en Toine lijkt verbaasd over dit plotselinge inzicht: "Ik denk dat je heel veel nuttige opmerkingen achter elkaar maakt nu, Milouska" Richard wordt door Roderick aan de tand gevoeld: "Roderick is net mijn interviewer. Alsof hij aan het werk is." Karel gaat Liz naam intikken en vraagt nog voordat 't rode scherm verschijnt heel gemeen over 't niet gaan voor de supervrijstelling: "Nog spijt gehad?"
Ook deze vond ik allemaal grandioos, maar deze van Toine slaat alles! Milouska's telefoon gaat af. Milouska neemt op "Dit is een bericht van de mol. Wat zeg je? Ik versta je niet. Geef alle jokers aan Toine?!"En dan dat volgende shotje, geweldig hoe je dan ziet dat Toine compleet plat op zijn rug ligt om uit zicht te blijven naast Roderick en hoe ze beide in lachen uitbarsten
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
920 gasten en 4 vaste bezoekers