Auteur Topic: Wat was jouw belevenis van de dag?  (gelezen 183519 keer)

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #960 Gepost op: 25-05-2009, 16:09:34 »
M'n docent, die me met grote ogen aanstaarde dat ik alle opdrachten al lang en breed af had ::trots::

google? ::jaja::
Why don't I ever listen to me?

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #961 Gepost op: 25-05-2009, 16:11:33 »
Op Google kun je de antwoorden op complexe natuurkundige opdrachten niet vinden he. De docent maakt die opdrachten zelf :)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #962 Gepost op: 25-05-2009, 16:13:13 »
Op Google kun je de antwoorden op complexe natuurkundige opdrachten niet vinden he. De docent maakt die opdrachten zelf :)

::schaam::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #963 Gepost op: 25-05-2009, 16:15:34 »
haha, over een paar jaar werkt die truc bij jou ook niet meer :P.

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #964 Gepost op: 25-05-2009, 18:00:48 »
Ik reed donderdag achter een lesauto, en dat vond ik heel raar, op Hemelvaartsdag. Rummer zei toen ook iets van, zal wel een familielid zijn of zo  ;D
Je mag op feestdagen gewoon rijlessen geven...maar op zondagen is dat een ander verhaal, daar moet je dan wettelijk toestemming voor vragen geloof ik. Veel islamieten lessen op zondag maar dan weer niet op vrijdag meen ik....

dat had ik nou nooit achter je gezocht. Dat je rijlessen hebt. Hoeveel lessen heb je nu gehad? Ikl ben nu ook bezig namelijk ;)
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: jij dacht ook zoŽn oude doos die nog rijlessen neemt :P
Maar ik heb al twee keer afgereden en wel hoogzwanger van de oudste, dus dat is nu 14 jaar geleden. Helaas ben ik een angsthaas in de auto en is dat de reden dat ik nog steeds geen rijbewijs heb! Maar gisteren vond ik het zowaar weer eens leuk. ::trots:: ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #965 Gepost op: 25-05-2009, 20:30:54 »
Je mag op feestdagen gewoon rijlessen geven...maar op zondagen is dat een ander verhaal, daar moet je dan wettelijk toestemming voor vragen geloof ik. Veel islamieten lessen op zondag maar dan weer niet op vrijdag meen ik....
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: jij dacht ook zoŽn oude doos die nog rijlessen neemt :P
Maar ik heb al twee keer afgereden en wel hoogzwanger van de oudste, dus dat is nu 14 jaar geleden. Helaas ben ik een angsthaas in de auto en is dat de reden dat ik nog steeds geen rijbewijs heb! Maar gisteren vond ik het zowaar weer eens leuk. ::trots:: ::tandpastasmiley::

::ok:: Dat is mooi :D .... K had 1.5 week geleden mijn eerste intake voor mijn rijlessen en ik vond t rijden eigenlijk ook hartstikke leuk :d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #966 Gepost op: 2-06-2009, 21:22:29 »
We zaten in West-Kapelle op een terrasje, en we kregen onverwacht bezoek uit de lucht........

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #967 Gepost op: 4-06-2009, 21:05:59 »
We zaten in West-Kapelle op een terrasje, en we kregen onverwacht bezoek uit de lucht........

*FLATCH*  :P

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #968 Gepost op: 6-06-2009, 10:49:25 »
ik had een astma aanval vanmorgen, dus ben al paar uur op, en ik wilde nog wel uitslapen
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #969 Gepost op: 6-06-2009, 10:50:55 »
ik had een astma aanval vanmorgen, dus ben al paar uur op, en ik wilde nog wel uitslapen

::hug::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #970 Gepost op: 6-06-2009, 10:53:24 »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #971 Gepost op: 6-06-2009, 10:54:03 »
ik heb heeeeeerlijk gesport vanmorgen  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #972 Gepost op: 7-06-2009, 14:04:34 »
gisteren stond ik bij een broodjeskraam en er stond een leuk meisje broodjes te verkopen. Ik sta er naar het brood te kijken en zeg: "Mmmm wat een lekkere kadetjes heb jij zeg" en ik krijg me een tik op mijn neus ???
Menno is gek

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #973 Gepost op: 7-06-2009, 14:35:03 »
gisteren stond ik bij een broodjeskraam en er stond een leuk meisje broodjes te verkopen. Ik sta er naar het brood te kijken en zeg: "Mmmm wat een lekkere kadetjes heb jij zeg" en ik krijg me een tik op mijn neus ???

je kon zo een kind van koekoe zijn :P

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #974 Gepost op: 7-06-2009, 15:00:42 »

::rofl::

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #975 Gepost op: 7-06-2009, 19:34:20 »

::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #976 Gepost op: 7-06-2009, 19:41:02 »
Ach, wees blij, ik zou al halverwege het ziekenhuis zijn :P
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #977 Gepost op: 8-06-2009, 07:48:18 »
ik hoop dat het weer wat beter gaat nu.  ::hug::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #978 Gepost op: 8-06-2009, 09:01:47 »
ik hoop dat het weer wat beter gaat nu.  ::hug::

ja gaat stuk beter, dankjewel ::hug::

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #979 Gepost op: 14-06-2009, 00:57:44 »
Mn vrouw had voor haar 50ste verjaardag een cadeaubon gekregen van 110 euro van haar badmintonclub voor een etentje in een thai's restaurant. Dat bedrag kan je in een thai's restaurant niet opkrijgen met zn tweeën, dus maakten van de gelegenheid gebruik om met mn broer en mn 2 zussen,samen met hun echtgenotes,te gaan eten.  Moest wel 190 euro opleggen, maar het was super gezellig en superlekker.  Alle schotels(en die waren groot) waren nagenoeg leeg.   ::ok::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt