In dit topic kan je gewoon zetten wat je belevenis was van de dag.
Dit was erbij mij gebeurd;
We moesten voor school een THT onderzoek doen, voor de mensen die niet weten wat dat is zoek maar op google. Voordat onderzoek moesten we 2 pakjes worst hebben (maakt niet uit wat voor) met de zelfde THT datum. Iemand uit mijn groepje ging die worst halen. Hij vraagt aan mij geld voor de worst en ik ben natuurlijk niet te beroerd om die 3 euro te betalen. Maar ik had geen 3 euro dus geef ik hem een briefje van 5. komt ie terug met 1 pakje worst. zeg ik we moeten er 2 hebben gaat ie weer terug koopt ie ander soort worst
. gaat ie nog een × terug, haalt dan een worst met een verkeerde THT en een flesje drinken, van mijn geld
ik dik boos. Dacht ik ik neem die verkeerde pakjes worst mooi mee naar huis heb er voor betaald. Maar ik moest ook nog het goede pakje kopen. Ik dus naar de winkel, pak de goede worst, word ik bij de kassa aangehouden omdat ik nog 2 pakjes worst had
. dachten ze dat ik die had gestolen. maar gelukkig mocht ik toen na 5 min weer weg
ik werd nog 1× aangereden door een fietser, 2× bijna door een auto en de ketting ging eraf maar dat is weer een ander verhaal.
ohja het ergste nog van de dag ik zou lieke vandaag niet bellen.