Vrouwen die harsen zijn echt helemaal gek.
Want vandaag ging ik eens harsen inplaats van scheren. Er lagen toch nog wat harsstrips in mijn kast dus ik dacht: Die kunnen best op. Er stonden ook plaatjes op van allemaal kale vrouwen, dus dat beloofde al veel goeds.
10 seconden in de handen warm wrijven zodat de hars zacht wordt, las ik op de verpakking.
Dat deed ik natuurlijk braaf, hoor ik die hars helemaal kraken en scheuren. Die was vast stuk dus ik pak een andere, en weer kraakt het.
De 10 seconden op de verpakking kloppen vast niet. Dus ik leg hem even een half uur op de verwarming. Nou is de hars ook nog lekker warm
Ik ga verder, trek de strip open en leg even de ene helft op het bed. Plak de strip op zijn plek en ga op het bed zitten
.
Achja na een tijdje zit alles onder de hars en alles plakt. Maar gelukkig zit er 1
doekje bij die 10 harsstrips waarmee je de hars kan verwijderen. Dus alles werd wel weer schoon.
De strip die ik al had opgeplakt zit er in de tussen tijd nog steeds, dus die moet ik maar eens los trekken. Na een onwijse pijn kijk ik naar de strip. Wel 4 haartjes hebben losgelaten en het bloed een beetje
Na een middag hard werken, heb ik een heel mooi resultaat geboekt: Mijn hele kamer is schoongepoetst en de harsstrips zijn eindelijk op. Alleen moet ik vanavond toch met een baardje uitgaan